Jeg vil her benytte lejligheden til at gøre lidt reklame for et indlæg jeg har skrevet på Kristoffer Hjerrilds blog.
Her har jeg skrevet om mine egne personlige erfaringer med at styre og prioritere hverdagen. Jeg får som mange iværksættere gør, rigtig mange idéer til projekter og andre ting der skal gøres. Dette medfører nemt en kolo-enorm lang to do liste. En sådan liste er både god at have skrevet ned, da man så ikke stresser over at skulle huske alle idéer. Men samtidig er den også en stress faktor, for man bliver hele tiden mindet om at der er ting der skal gøres.
Desuden er det ikke sikkert at man altid går gjort de mest vigtige ting først. Men nogle gange jagter man sit daglige fix, med at kunne strege nogle nemme opgaver fra listen. Men det er måske opgaver der er knapt så vigtige.
Se her hvordan jeg gjorde for at få styr på det, øge min virksomheds udvikling og mindske min stress.
Skriv gerne kommentarer herunder, hvis du selv har prøvet at gøre noget for at tøjle din stress.