Jeg er super god til at over-committe mig når det kommer til mine blogs. Dog vil jeg super gerne lave en social marketing julekalender her på amino hvor i hver dag vil få et par linjer til inspiration, forundring og fyldt med how to's. Anyway her kommer mine tanker om historier du normalt ikke fortæller.
De historier som man normalt ikke fortæller, er de historier som folk de helst vil høre. De forundringsfulde bagved-scenen-og-ude-af-spotlightet historier som man ikke vidste at man havde brug for at vide. En blog som jeg er ret vild med i øjeblikket er "Learn something everyday" og den blog er spækket med informationer man ikke vidste man havde lyst til at vide, og historier der ikke normalt bliver fortalt i så koncentreret et format. Det behøver ikke at være alt hvad din kommunikation skal handle om, men det vil unægteligt give variation i din kommunikation.
F.eks er der et spørgsmål jeg altid bliver spurgt om når det kommer til Toothless Tiger (min virksomhed): hvor navnet kommer fra (dvs ud over det sædvanlige elevatorpitch). Jeg blev spurgt så meget om det at jeg i en overgang puttede det på min virksomhedshjemmeside.
Hvilke nogle historier fortæller du normalt ikke, som folk måske gerne vil høre ?
Hvilke nogen ting ved du, som folk ikke ved at de gerne vil vide?