En vigtig del af din IT-strategi er at tage backup af virksomheds data. Vi bliver aldrig træt af at påpege dette. Hvorfor? Fordi 60% af virksomhederne, der mister deres data i en katastrofe vil lukke ned inden for 6 måneder efter tabet.
Tag ikke fejl: dine data er kernen i din virksomhed. Du er nødt til at beskytte det. Det er her online backup leverandør kommer ind i billedet. For at sikre dine data bedst muligt, skal du vurdere din backup udbyder mod disse kriterier.
- Sikkerhed
Vælg en udbyder der opbevarer data på to fysisk adskilte lokationer, krypterer alt data, alt kommunikation skal forgå via en SSL forbindelse, og til sidst har haft et uvildigt firma til at gennemgå sikkerheden.
- SLA
Være sikker på at de har deres backup processor og dokumentation på plads og at de kan tilbyde dig en SLA aftale på hvordan sikkerhed er, på hvordan deres backup og restore produceren er, samt support og oppetids garantien.
- Pris
Vær opmærksom på at der kan være prisforskelle på abonnementerne, om du også skal betale et opstartsgebyr, og om der er en bindingsperiode tilknyttet abonnementet.
- Dansk backup udbydere.
Være sikker på at alt data opbevares på dansk jord under danske love og regler.
Hos os ( Dansave Backup ) overvåger vi den samlede backup infrastruktur 24/7. Vi tilbyder dig en serviceaftale tilpasset din virksomheds specifikke behov som er dokumenteret og håndhævet i professionel SLA. Du kender altid dine omkostninger, da du ikke pludselig skal investere i nyt backup hardware eller software, når dine datamængder stiger, eller hvis udstyret er ved at være slidt op. Du kan altid ringe til os få gode råd, inden du tegner et abonnement.