Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?
Amino.dk Blogs Iværksætterblogs Alt om Online Backup Hvorfor implementer en Online Backup løsning i din virksomhed

Hvorfor implementer en Online Backup løsning i din virksomhed

980 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
22 May 2013

5 gode funktioner online backup kan give din virksomhed.

1. Dine data gemmes på et sikkert sted uden for din virksomhed.                

Online backup kører automatisk, mens du arbejder, alle dine data bliver gemt og synkroniseret i henhold til dine konfigurerede præference. Den endelige destination er i din udbyders server.

Først, er du lettet fra hovedpine af tyveri og ulykker såsom; brand udbrud, vanskader osv. Dine data er sikret 100%. Hvis det var ligesom de gamle dage hvor i man tog backup med bånd osv, vil din virksomhed være på røven hvis ikke du kunne gendanne dataene. Alle dine fortrolige filer og mapper forbliver intakt med en online backup-system, og du kan hente dem baseret på tid og dato.

2. Ikke mere besvær med at bruge en time hverdag på backup

Den online backup applikationen er sat op til at synkronisere dine data automatisk hverdag, mens du arbejder. Du behøver ikke og bruge tid på det mere. I stedet kunne denne tidligere backup time blive dedikeret til at arbejde og skaffe flere kunder. Du få også en mail rapport om hvordan backuppen gik, så du ikke går glip af nogen oplysninger.

3. Reducerer omkostninger

Selvom du betaler et mindre beløb hver måned til en online backup leverandør, er stadig mindre end de penge du skal give den dag du er nødt til at købe bånd, diske, nye server, software, konsulenter osv. Omkostningerne for de fleste online backup systemer derude er så billige i forhold til udarbejdelse af bånd backup og er også lang sikrere.

4. Du kan gendanne dine data når som helst og hvor som helst

Dette er også en af ​​de gode funktioner med online backup. Du kan nemt hente dine data fra ethvert sted i verden.

5. Total sikkerhed

Når du betaler for en online backup løsning, har din backup udbyder allerede sværger at holde dine data sikkert og aldrig videregive det til en tredjepart.  Så du behøves ikke længere bekymre dig om, hvis dit kontor er sikret eller ej. De fleste udbydere krypter også alt data inden de sendes online via en krypteret linje for yderligere at beskytte dem.

Dansave Backup

Hos os ( Dansave Backup ) overvåger den samlede infrastruktur kontinuerligt. Dansave backup går ikke på kompromis med kvalitet og bruger udelukkende udstyr fra anerkendte producenter. Løsningen overvåges af Dansaves professionelle serviceteam 24/7, og dermed giver dig frihed til at drive din egen virksomhed. Hos os kender du altid dine omkostninger, da du ikke pludselig skal investere i nyt backup hardware eller software, når dine datamængde stiger, eller hvis udstyret er ved at være slidt op.

Med en Dansave Backup serviceaftale også kaldes SLA, sikrer at dine data og systemer hurtigt kan gendannes i tilfælde af datatab. Vi tilbyder dig en serviceaftale tilpasset din virksomheds specifikke behov. Dokumenteret og håndhævet i professionel SLA.

Se mere info om Dansave Backup ind på www.dansave.dk

 

 

Hvor mange stjerner giver du? :
Få besked når Nikolas skriver Skriv dig op