Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan et webhotel + domæne i 1 år gøres billigere?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har allerede skrevet privat om det til Martin. Men hvis i andre også var interesseret i et billigt domænenavn + webhotel, kender jeg en metode til hvor man kan få det for blot 9 kr. :)

I kan læse mere om det her.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Findkollegie.dk:

Jeg har allerede skrevet privat om det til Martin. Men hvis i andre også var interesseret i et billigt domænenavn + webhotel, kender jeg en metode til hvor man kan få det for blot 9 kr. :)

I kan læse mere om det her.

Hej :)

Nu har jeg læst lidt om det. Hvis jeg nu registrerer et domænenavn via 123hjemmeside.dk til 9 kr. og derefter opsiger det, har jeg så stadigvæk domænet registreret hos DK Hostmaster, eller bliver den også annulleret derfra?

Grunden til at jeg vil opsige abonnementet lige efter køb er, at der står:"når dit abonnement udløber, forlænges det fremover automatisk via dit kreditkort med 3 måneder til normalpris 218 kr. Hvis du ikke ønsker at fortsætte abonnementet hos 123hjemmeside, kan du altid opsige det - dog senest 2 dage før udløb." 

Jeg er nemlig kun interesseret i domænet :)

 

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Faith :)

Du har stadig domænenavnet registreret hos DK-Hostmaster, efter du har opsagt det hos 123hjemmeside.dk.

Jeg har købt en del domænenavne derinde, også rykket dem over på ezHost - bl.a. findungdomsbolig.dk - og det har fungeret helt problemfrit :) 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Findkollegie.dk:

Du har stadig domænenavnet registreret hos DK-Hostmaster, efter du har opsagt det hos 123hjemmeside.dk.

Jeg har købt en del domænenavne derinde, også rykket dem over på ezHost - bl.a. findungdomsbolig.dk - og det har fungeret helt problemfrit :) 

Tusind tak for svaret. Det lyder jo super! Jeg køber nok nogle stykker så :)

 

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du ihvertfald være meget velkommen til :) 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox.net er uden tvivl det bedste - efter min mening.

Jeg mener at du kan få et lille webhotel med plads til 10 domæner, for kun 150-160 kroner pr år. (der er inkluderet startdomæne).

Deres service er også ekstremt god!

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

som alle de andre er jeg også meebox.net fan brug dem og du vil ikke fortryde det de er billige høj op tid og har en super service og svare lyn hurtigt på support 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

har haft surftown flere år og gik væk efter mange nedetider,prøvede så Meebox som jeg synes var for indviklet.

Nu har jeg unoeuro som jeg giver 8-9 kr for om mdr så kan ikke klage

Supporten er genial og svare indenfor få minutter i de fleste til fælled

Surftown tager en del mere efter første år !!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)