Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan et webhotel + domæne i 1 år gøres billigere?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har oprettet et webhotel + domæne i 1 år hos surftown for blot 167,06 kr. inkl. moms. Kan dette gøres billigere? Jeg synes det er meget billigt? Webhotellet er et Advanced og har plads til 10 domæner.
Jeg har tidligere benyttet Surftown, dog havde jeg ikke lyst til at forny det på det tidpunkt til 5-600,- kr. Men nu fik jeg sku et nyt til spot pris .. Med lidt rabatter ..

Er godt klar over de har haft lidt nedetider osv. Men vi satser på, at deres server-rum nu ikke bliver oversvømmet eller lig.n :)

God weekend.

/Martin

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Meebox istedet, de er klart bedre efter min mening.

De har tilbud lige nu.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været inde og lure .. OG forstår det ikke ..

Ja har hørt der er tilbud, men når jeg vælger deres prohotel 2 hvor der er plads til 5 domæner osv. så ender jeg ud i at skulle betale over 2.000,- kr. nu og her .. OG det er lige voldsomt nok synes jeg.

/Martin

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
... men når jeg vælger deres prohotel 2 ...

Nu spørger du, om det kan gøres billigere. Hvorfor sammenligner du så Suftown Advanced med Meebox ProBox 2? - sidstnævnte er et professionelt webhotel, mens førstnævnte er til privat brug.

Hvis du vil finde en pendent til Surftown Advanced hos Meebox, bør du kigge på deres WebBox 1.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da billigt, men du får også hvad du har betalt for. Surftown er direkte elendige.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Martin Jensen:
... men når jeg vælger deres prohotel 2 ...

Nu spørger du, om det kan gøres billigere. Hvorfor sammenligner du så Suftown Advanced med Meebox ProBox 2? - sidstnævnte er et professionelt webhotel, mens førstnævnte er til privat brug.

Hvis du vil finde en pendent til Surftown Advanced hos Meebox, bør du kigge på deres WebBox 1.

Hej Jesper.

arrrh, det vist lige en smutter fra mig. Ja det er faktisk også billigt. Kunne heller ikke forstå, hvorfor der ikke kom den rabat, jeg fik af vide der gjorde. Prisen der + domæne ryger lige over 200,- kr. det er værd af se nærmere på.

Tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:
Prøv Meebox istedet, de er klart bedre efter min mening.

 

Det kan jeg også kunne bakke om...Og forrygende support oven i hatten - så bliver det vist ikke bedre...

Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det kan godt gøres billigere. Jeg bruger selv UnoEuro. De koster ca. 8,5 kr om måneden, også efter det første år, hvor Surftown jo skal have omkring 48,- kr om måneden efter det første år. Til trods for den billige pris har UnoEuro rigtig mange muligheder, og der er ubegrænset trafik, noget som du heller ikke får med Surftown.
Til gengæld får du så mere plads hos Surftown til dit webhotel. Men det er værd at lægge mærke til at hos UnoEuro tæller din MySQL database og mail ikke med i hvor meget plads du har brugt. Du har ubegrænset plads til mail og MySQL.

Det kan måske lyde som om at jeg arbejder for UnoEuro, men det gør jeg ikke. Jeg er bare en yderst tilfreds kunde hos dem, og jeg har vel efterhånden købt knap 20 webhoteller hos dem.

Deres hjemmeside er http://www.unoeuro.dk

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin Jensen: Du kan evt. skrive til Meebox og høre dem om, hvordan rabatten fratrækkes (hvis den ikke fratrækkes sidst i betalingsprocessen).

Hvis du beslutter dig for at købe WebBox 1 (eller et andet webhotel), så skal du være velkommen til at skrive en anmeldelse på Webhotel-Tjek, når du har benyttet det i et stykke tid ;o)

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Prøv Meebox istedet, de er klart bedre efter min mening.

De har tilbud lige nu.

Jeg bruger også meebox... Efter min mening, fåes det ikke bedre.

Og servicen er helt top

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)