Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingskort direkte på siden, uden PBS.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

CBering:
Tror sagtens du kan undvære det "rene" dankort.. Jeg kan ihvertfald fortælle dig en statistik fra den virkelige verden. 

 

Statistikken ville være mere anvendelig, hvis du også havde omsætningen med for de enkelte korttyper. Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg har set det. Men omsætningen i kroner og ører, for de enkelte kort, er ikke altid ligefrem proportional med antallet af transaktioner.

Med andre ord kan den reelle del af omsætningen for dankort godt være langt større, end hvad statistik, af den type du viser, ellers kan give indtryk af :/

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke anbefale at lave et site, hvor du kører betalingen i en SSL krypteret iframe hvis ikke resten af browservinduet også er det. 

Som en nævner så kan browsere finde på at brokke sig over det - og de fleste vælger at droppe ordren når der kommer en sikkerhedsadvarsel fra browseren... Dog tror jeg at det sker mindre, når der er tale om en krypteret frame i en ukrypteret side, end der gør hvis man pludselig viser ukrypteret content på en krypteret forbindelse.

Jeg er heller ikke enig i at det virker uprofessionelt at sende sine betalinger over forbi f.eks. PayPal for at blive behandlet - det største problem med PayPal er dog, at danskerne ikke i så høj grad har taget det til sig som f.eks. Amerikanerne har og det er jo en skam, for konceptet er genialt. 

Vælger du alligevel at køre med betalingen inde i en iframe, så vil jeg anbefale at du sørger for at det uden for iframen også er SSL krypteret, så dit target (som jeg ikke kan forestille mig er hardcore nørder) kan se, at der er en hængelås i deres browser - så bliver de nemlig glade. 

Nå, men summa summarum i det jeg siger er, at hvis du ikke synes at have de par tusinde det koster at komme i gang med en PBS løsning, så synes jeg du skal lade det være ærligt at du bruger en anden payment processor. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:
Det burde egentligt ikke være noget problem hvis man sætter det op rigtigt. Jeg har en ven som  har sat det op på hans Prestashop løsning og det fungerer upåklageligt i alle de udbredte browsere :-)(kan ikke linke til shoppen den endnu da denne er under udvikling.)

Er det et modul din ven selv har lavet, eller kan man downloade/købe det et sted?

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker på om man kan lave det med moneybookers, således at man i framen når man betaler med kreditkort ikke er tvunget til at skulle oprette en konto ?

Ellers tjener det jo ikke rigtig noget formål.....

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mener jeg faktisk heller ikke at man skal :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:

Du kan hente det helt gratis klik her :-)

Mange tak :-) Det vil jeg straks teste.

I får en tilbage melding når min konto er blevet aktiveret hos Moneybookers.

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Moneybookers er den absolut billigste og nemmeste lösning. Et dansk alternativ er Ewire .

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Forstyrret.dk som jeg repræsenterer er en patientforening. Nu spørger Moneybookers så om charity licens ? øøøøøh.  Det findes vidst ikke rigtig i Danmark, så jeg føler mig lidt på bar mark...

 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

blander mig lige i denne tråd...

Kan man have exempelvis moneyBrookers eller authorize.net , og så en alm. dankortaftale med pbs? og epay??

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)