Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af FI-71

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står måske og skal til at oprette en FI-71 til indbetalingskort. Men er der nogle som ved hvad det evt koster..? Det er hos Danske Bank.

Det er selvfølgelig ikke noget der ikke kan vente til imorgen, meeeen jeg er alligevel nysgerrig for hvad det skal koste..? Og vil de have at jeg skal oprette en erhvervskonto..?

Nogle der har prøvet det..?

 

K

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske jeg også skal oprette et 8-cifret kreditor nummer

K

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved koster det ikke noget. Det gør det i hvert fald ikke hos min bank.


Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener også det "kostede gratis" for os for et par år siden da vi fik oprettet vores.

Jeg går ud fra at det kræver at du har en erhvervskonto i den pågældende bank, da pengene jo skal lande et eller andet sted når du modtager indbetalingerne. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde  (omkring  Roskilde lidt  Nord for)   som   fik  en  billet  på  en tusse  hvor  jeg  havde  sagt  til  hende  at  det  var  gratis.

Bad  hende spørge  hvad  det  gik til   de  her 1.000 kr.   "Jo  det  var  til  de  udgifter   som  de havde  hos  PBS".

jeg spørger så  hos  min  bank  (Dronninglund Sparekasse)   om  de  havde afholdt  omkostninger  hos  PBS  for mig   for  min kreditoraftale.???"   Næh  ikke  en  kr.

Den  besked  gik  hun så  til  hendes  kunderådgiver  med   -   og  da hun  så  siger  at hendes  "baggrunds-person"   var  sådan  en  gal  mand   som  godt  kunne  finde  på  at  gå  til Peter Strårup  med  sådan  en  historie  for at  høre  om  det  virkeligt  var  Den Danske  Banks  officielle policy  -  så  fik  hun  sgi  en  kreditnota.   Sjovt  nok

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være genialt hvis du var gratis. Troede virkelig ikke at der var noget i denne verden som var gratis mere..! Meeeeen nu må vi se..!

Det jeg skal bruge behøver bestemt ikke være en erhvervskonto, da jeg kun skal bruge den til at hente modtagene betalinger.

K

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)