Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningside: Scooterudlejning i København

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

her i lloret de mar, hvor jeg bor har alle en scooter. de køre 120 km/t og koster ca 300-500 euro. det er bare danmark der er et grådigt land.

Jeg har allerede opstartet facebook side og er i gang med hjemmesiden: scooter4rent.dk

Meningen, er, at jeg vil udleje scootere/knallerter til primært turister i kbh.

Reklame sker via uddeling af flyers i kbh lufthavn, samt via hoteller i kbh samt visitcopenhagen, hvor der i deres butikker også ligger flyers.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander pennerup:

her i lloret de mar, hvor jeg bor har alle en scooter. de køre 120 km/t og koster ca 300-500 euro. det er bare danmark der er et grådigt land.

Jeg har allerede opstartet facebook side og er i gang med hjemmesiden: scooter4rent.dk

Meningen, er, at jeg vil udleje scootere/knallerter til primært turister i kbh.

Reklame sker via uddeling af flyers i kbh lufthavn, samt via hoteller i kbh samt visitcopenhagen, hvor der i deres butikker også ligger flyers.

Det bliver spændende at følge. Du må sige til hvis du har brug for en hånd med noget.

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Nygaard:

Sander pennerup:
og er i gang med hjemmesiden: scooter4rent.dk

 

Så ville jeg skynde mig at få købt domænet, mens det stadigvæk er ledigt www.dandomain.dk/produkter/domain.html?search=scooter4rent.dk

Hilsen Anette

Mon ikke det allerede er købt, men blot ikke er registreret endnu hos DK-Hostmaster? :) Ellers har du ret, så skal han da få købt det med det samme.

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars Østergaard:
Mon ikke det allerede er købt, men blot ikke er registreret endnu hos DK-Hostmaster? :) Ellers har du ret, så skal han da få købt det med det samme

 

Det tror jeg ikke han har. Jeg kunne uden problemer lægge det i indkøbskurven hos DanDomain. Det ville jeg vel ikke kunne, hvis det var reserveret/købt af en anden. Jeg synes bare, at det var ærgerligt at lægge en masse arbejde i et navn og en hjemmeside, hvis det så viste sig at navnet ikke var ledigt.

PS. Jeg har tømt kurven igen Smile

Hilsen Anette

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  NemBankBox.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nice, har selv haft samme plan. Men jeg kan ikke få mit budget til at hænge sammen, da der skal betales lejeplads og så skal der være ansat en mekaniker, så vi selv kan lave disse scooter.

1) Hvor skal du have udlejningsstedet? Jeg har kun kunne finde et muligt perfekt sted og så en nødløsning, hvis man ikke kunne få tilladelse, hvor jeg havde udset, at der er størst mulighed for udlejning.

2) Hvordan vil du klare forretningen fra Spanien, hvis du vil udleje i Kbh.?

3) Har selv tænkt på samme navn, simpelt til at starte med i Danmark.

4) Og priserne er også de samme jeg har tænkt på.

Betal for en serviceydelse til nogle du IKKE kender? Brug nembankbox.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er blot på arbejde om sommeren her i spanien...

er i kbh igen om en uge ca.

vedr. udlejningspris vil jeg tage det samme som her nede.. evt lidt mere pr dag.

udlejningssted skal bare være et sted med fortov uden for helst et sted i indre by... rundt omkring kan der så være info-stande hvor turisterne færdes.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  NemBankBox.dk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke lige som i Rusland, hvor enhver bare kan stille sig op og sælge noget.

Du skal have en tilladelse fra Københavns kommune, og den koster også penge :) Og er heller ikke sikkert at man bare kan få lov til at stille op, lige hvor man har lyst, mener at nogle af boderne i København, SKAL have et rigtig salgssted, altså en butik, for at kunne stå der. 

Så tag kontakt til kommunen, først. Jeg ved at forsikringer til scooterne koster 1052kr -(ansvar)

Betal for en serviceydelse til nogle du IKKE kender? Brug nembankbox.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første skal du jo finde et forsikringsselskab hvor du må leje ud til 3.mand
da du selv er ung, kan jeg ha tvivl om de vil, men ved ikke en dyt om det.

Dernæst skal du tænke tanken at hvis jeg kommer og lejer en scooter men ikke levere den tilbage hvad så?

Hvis jeg smadre den total hvad så.... jeg er 0.00 kr på lommen og 0.00 kr i banken - Skal du plukke mig igennem en advokat skal du smide 3500 for en inkassosag, men stritter jeg imod bliver en retssag langt dyre og DU skal betale for jeg har 0.00 kr. 

Mange overraskelser vil komme, og det man ikke forventer sket ofte 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Nygaard:

Lars Østergaard:
Mon ikke det allerede er købt, men blot ikke er registreret endnu hos DK-Hostmaster? :) Ellers har du ret, så skal han da få købt det med det samme

 

Det tror jeg ikke han har. Jeg kunne uden problemer lægge det i indkøbskurven hos DanDomain. Det ville jeg vel ikke kunne, hvis det var reserveret/købt af en anden. Jeg synes bare, at det var ærgerligt at lægge en masse arbejde i et navn og en hjemmeside, hvis det så viste sig at navnet ikke var ledigt.

PS. Jeg har tømt kurven igen Smile

Hilsen Anette

Det kan sagtens lade sig gøre, Anette. Du kan såmænd også bestille det, men vil senere få en mail om at det allerede var bestilt :) (Så vidt jeg ved)

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)