Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Face lift på liisaB.dk

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte lige en anden tanke.

Det er jo nogle fine unika produkter du laver. Jeg ved ikke hvor meget tid det tager for dig, hele tiden at skulle opdaterer hjemmesiden, med nye billeder, priser og design Smile 

Kunne det ikke være en mulighed for dig at sælge dine Unika produkter via andres hjemmesider der sælger den slags. Muligvis de skal have en procentdel, men vil tro det er mindre end hvis du prøver at regne en timepris på den tid du slev bruger på de overnævnte ting??
Så ville du få frigivet mere tid til at lave endnu flere spændende produkter..

Igen blot en tanke Smile
/Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:

Men min næste tanke var så bliver det så ikke for "selet". når jeg får så meget sikkerhedssele på siden?

Men hensyn til knapperne tror du så man kan fange hvad der står på knapperne når man bruger sådan en sele label som baggrund på knapperne.

Der er selvfølgelig en risiko for at det bliver lidt selet men igen, topbilledet er kun 127 højt og selen i venstre side bliver ikke bredere end menuen er nu, så afhængigt af hvor meget du får ryddet op i hovedfeltet, så tror jeg ikke at det bliver et problem.

Hvis selelabelen holdes i lysgrå (er det ikke det de er?) og så kun indeholder menupunkterne, bør det sagtens kunne læses.

En anden ting er at jeg så lige at topbilledet er 1034 bredt. Der er stadig mange der ser i 1024 og dem giver du en horisontal scroll i bunden, så hvis du holder dit design i maks. 950 for eksempel, så undgår du det problem.

Tommy

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endnu engang tak for svarene.

Jeg er virkelige blevet inspireret til at gøre det hele på ny.

Så kom endelig med mere inspiration

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har fået nogle kommentarer omkring dit design, så det vil jeg ikke komme ind på.

Du har lidt problemer omkring dine titler, som er vigtige i forhold til søgemaskineoptimering.
På nogle af siderne er titlen "Liisab.dk", på en enkelt side er titlen "Accessories".

Den korrekte titel er produktbeskrivelse/søgeord evt. efterfulgt af dit firmanavn
Eks: "Stort udvalg i Accessories - LiisaB.dk" og "Unikke Seletasker findes kun hos LiisaB.dk

Hilsen

FInn Bennetsen
http://web4me.dk

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa

Jeg må desværre give de andre ret,du må på den igen ..dit design er for kedeligt, og det er rigtig syndt for du har ellers nogle rigtig flotte produkter.En idee` kunne være at du måske kunne finde lidt inspiration i nogle.

 Fee handbag shop templates eller måske downloade et templates og lave ldit redesign på.

Held og lykke med projeket

Med venlig hilsen

Maibirtt Nielsen

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften

Så har jeg været igang, synes selv at det som er lavet indtil nu virkelig har løftet sig fra det gamle.

Intet virker der inde da det kun er designet jeg har leget med her til aften.

Den kan ikke vises i firefox endnu. Så prøv kun at åbne i Explorer.

Tanken er nu at når man trykker på taske billeder kommer ind på taskemodellens egen side hvor der kommer noget beskrivelse til og lidt flere billeder ind.

Men det tager tid.

Så hvad synes i om forandringen  http://www.liisab.dk/Haarelastikker1.htm. det nye kan kun ses i det er link.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:

Så har jeg været igang, synes selv at det som er lavet indtil nu virkelig har løftet sig fra det gamle.

Jeg vil give dig fuldstændig ret i, at det har løftet sig meget fra det gamle. Der er kommet meget mere ro på siden.

Hvis det er muligt kan du prøve at lade taskerne / tabellen gå helt ud til højre, så der kommer lige meget luft i venstre og højre margen, og så centrere hver taske i dens celle. Så forsvinder den lidt tykke hvide blok til højre. MEN det er kun fluesex og som sagt, så er der milevidt fra tidligere i dag :o)

Det bliver spændende at se når du kommer videre!

Tommy

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

God morgen

Mange tak for de pæne ord.

Kigger på det såkaldte fluesexStick out tongue

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa

Dit ene link i din signatur peger forkert, dette vil jeg få rettet ....

Vind en Sikkerhedsseletaske -bliv fan på facebook og inviter dine venner

3 ting jeg lige faldt over.

Menuen under topbanneren hvis du kikker den i FF(fire fox) står den ikke særlig pænt!

Den menu er lavet som billeder ikke særligt SEO venligt!

Siden har sidescroll i 1024x768 opløsning!

Disse ting ville jeg få rettet.

/allan

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, så virker linket igen..

det du siger om topbaren forstår jeg ikke helt, Jeg har bare lavet en celle og bare  sat linkene ind. så har du et råd til hvordan jeg så burde gøre. 

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)