Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Key word tethed kan det passe at det er gud ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
undskyld den lidt provokerende title, men jeg her et eksempel der genere mig kreftigt og ikke kan forstå.

Jeg forsøger at optimerer mit website imod et søge ord som er "kasseapparat"
til at starte med satsede jeg på nogle to ords kombinationer, alle disse ligger jeg nr 1
så nu er jeg s.flg gået videre og begyndet at optimerer efter ordret !

men her er jeg stødt ind i et site der modsiger alt det andre har sagt, jeg er med på at der er mange faktorer, men som udgangs punkt skulle et site med lidt info og en extram keyword tæt hed blive "straffet"

eller

mit eksempel er denne
http://papirrullen.dk/group.asp?group=27
en underside i en scannet shop, siden indholder en del tekst om kasseapparater da det er jo er det der sælges her.
men hvad er det der gør at denne site er så svær at indhente ?

jeg var af den opfattelse at site med enkelt ord i title fik dåeligere ranking end sites med mere tekst.
men ok det ord der er i titlen er jo keywordet og det er igen i H1 dvs man skal blot lave et site der kun har keywordet i header og i title samt noget indhold der har keywordet en del gange på siden.

vil dette så sige at google i bund og grund bare kigger på tætheden i header / h1 og body ?
og beslutter sig ud fra det som den vægtende faktor, og blander det med alle de "små faktorer" ?

vil det skade mit site at lave et forsøg med at lave en linende side der blodt har dette ord i header og title ?
blot som forsøg på at se om dette er så simpelt ?


Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så stor er keyword-tætheden altså ikke på papirrullen.dk - husk på at google tager ALT tekst med i udregningen.

Din egen siden derimod er keyword-tætheden meget lav. Du har en del tekst, men kasseapperat fremkommer kun 8 gange.

Men det er stadig utroligt at papirrulen ranker så godt, da der ikke er et eneste indgående link til siden.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:

enig. men ifølge SEO workers ranker deres keyword sindsygt højt grundet den måde det er brugt(eller om ikke andet det er mit gæt)

prøv selv og smid deres link ind i den
http://www.seoworkers.com/tools/analyzer.html

 

 

Glad for at jeg lige læste med her.

Det er da et super værktøj. Så kan selv jeg tjekke, hvorvidt min kommende SEO ekspert har gjort et godt stykke arbejde :-)

Dbh

Thomas

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad anbefales der i % af keyword tæthed og hvor kan man tjekke det?

Forstiller mig 5% keyword tæthed er mere end nok.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hey
ved ikke hvor god SEO workers tool er men jeg bruger den som pejepind, altså blot til at se om jeg er på den rigtige sti.

jeg har læst et sted at men helts skal ligge mellem 5-7% på ens primære keywords, men dette må der være en SEO gut der kan bekræfte eller afkræfte :)

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey...

hvis du har 2 ord du skal ligge godt på så send dem til mig så fixer jeg god pris for du kommer til at ligge godt på dem.. så behøver du ikke tænke så meget over det :)

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

5-7% er et godt udgangspunkt. Er konkurence meget hård, så skal man op i 9-10%.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har givet søgeordstætheden en 11. plads i Søgeoptimeringsrapporten - Så der er 10 ting, der er vigtigere:

 

11. Brug af søgeord i brødtekst

Det siger sig selv, at hvis man ønsker at ranke højt på et bestemt søgeord, så skal det stå i brødteksten. Netop fordi det er så let at gøre noget ved, så er der mange der kommer til at spamme ved at gentage det samme søgeord for mange gange på siden.

Mit råd er først at skrive sidens indhold uden at tænke på søgemaskinerne overhovedet. Når du så er færdig og skal læse korrektur på siden, så prøv at se på alle de steder, hvor du skriver ”den”   eller andre henvisende ord, om du ikke lige så godt kunne erstatte disse ord med VARIANTER af dine søgeord. Så virker det naturligt, ikke påtaget og hjælper faktisk den besøgende til at forstå hvad du skriver.

Når jeg skriver VARIANTER, så mener jeg at du ikke skal skrive det samme ord om og om igen; men bruge ordet i ental, flertal og synonymer for søgeordet.

Det er specielt vigtigt at bruge søgeordet i første og sidste <P> tag på din side. (Linieskift, hvor du har brugt retur tasten )

 Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:
mit eksempel er denne
http://papirrullen.dk/group.asp?group=27
en underside i en scannet shop, siden indholder en del tekst om kasseapparater da det er jo er det der sælges her.
men hvad er det der gør at denne site er så svær at indhente ?

Jeg tror det har noget at gøre med at siden længe har været den folk først har klikket på ud af de øverste resultater, når de har søgt på "kasseapparat" i Google. Vil mene at at google registrerer antal klik i søgeresultaterne, sådan at de kan "tune", hvilken side der skal placeres i øverst i top 1-5.

Så tror sagtens du kan indhente den placering, det kræver bare noget arbejde med at optimere din side og få nogle indgående link fra relevante sider....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)