Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tæller blinde links ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tæller links der peger på sider som ikke længere eksisterer ??

Hvis man nu har lavet links til undersider, og de senere bliver flyttet eller slettet. Vil de links så stadigvæk have en værdi, eller sletter google den værdi når siderne fjernes fra index.


Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis siden ikke eksistere, så kan google jo heller ikke tillæge den noget værdi. Men det at du linker til en ikke eksisterende side trækker ned på din egen side.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Jørgensen:

Altså hvis siden ikke eksistere, så kan google jo heller ikke tillæge den noget værdi. Men det at du linker til en ikke eksisterende side trækker ned på din egen side.

 

Tror du har misforstået.

Det kan da aldrig skade min side at have gode sunde indgående link til mit domæne uanset om de peger på noget eller ej.

 

Det jeg snakker om er at jeg har et domæne med mange undersider som alle har modtaget linkbuilding. Jeg har nu flyttet eller slettet flere af disse undersider, men der er jo stadigvæk en masse eksterne links der peger på mit domæne.

Mit spørgsmål lyder. Giver disse links værdi til mit domæne selv om den side de peger på er flyttet eller slettet.

Jeg mener de peger jo på domænet så giver det stadigvæk en værdi som helhed.

 

Jeg er igang med at lave 301 på alle flyttede sider, men kom bare til at tænke på dette spørgsmål, og håbede der var nogen som kunne svare.

 

 


Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fået dit svar, om du vil tro på det eller ej, er dit valg. svaret er dog korrekt nok. men måske du misforstår det...

Det svaret omtaler er at den side der sender et link til en ikke eksisterende side, mister linkværdi direkte ud i luften, for google opdeler antallet af links med sidens linkværdi, og er der et blindt link, er værdien bare tabt.
Så med 10 udgående links, og et blindt link, mister afsenderen 10% linkværdi... håber det er mere forståeligt sådan her.

Men hvis du søger et svar på hvordan du kan udbytte det eller de links, så er det meget enkelt.

Lav et 301 redirect til den side du ønsker skal have værdi af de "blinde" links, så overføres det meste af linkværdien dertil.

Håber det giver mere mening sådan her.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)