Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskine optimering......

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .....

Sommetider efterspørger mine kunder søgemaskine optimering, og jeg må ærligt indrømme at det nok ikke lige er der mine største kompetencer ligger ....

På den baggrund tilbyder jeg så heller ikke at lave noget. SEO ....

Det afholder selvfølgelig ikke mine kunder fra at spørge mig til råds alligevel, så man må vel hellere lære lidt om det hen af vejen

Derfor vil jeg godt prøve at have andre til at se på en side for at afgøre hvad som der måske kunne gøres anderledes , eller bedre rent SEO mæssigt

Siden er en side for et catering firma, som tager ud og laver thai mad til fester.

Kunden har ønsket en side som præsenterer indholdet meget grafisk (billeder) så man får lækre billeder af  thaimad leveret lige op i sit sultne ansigt....

Før jeg blev involveret i siden, var der en side lavet i Frontpage, som ikke virkede i alle browsere , siden er så blevet lavet i Joomla nu. Før omlægningen til Joomla, lå den rimeligt godt placeret i google, men er faldet en 4-5-6 sider tilbage og ikke kommet frem igen....

Jeg ved så ikke hvor meget kunden har gjort ud af linkbuilding , men ved at han kører nogle adwordskampagner , og ifølge kunden er det de klik der kommer fra google , ikke nogen fra naturlige søgninger. ordene han vægtede højt på før var "thai mad" og "thaimad" ...

Håber der er nogle der kan kaste lidt lys over hvad der kan gøres, ikke mindst for at gøre siden mere attraktiv med google øjne .....

Nå men siden hedder Thai House Catering , håber der er nogle der vil komme med et par bud på hvad der kan gøres.


Hilsen


Claus

Fra Hele Landet
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkbuilding er en ting som altid hjælper, og hvis det ikke er noget du/i kan eller vil selv så hjælper vi gerne med seriøs linkbuilding.

Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.

Få professionel linkbuilding

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med tag et lille Seo kursus ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest skal dine søgeord jo fremgå i teksten nogen gentagende gange. 

Du bør også i din title sætte nogen søgeord. 

 

Læs demib og thomas's bog 

seo 2,0

seolex

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er rigtig mange ting at tage fat på!

På forsiden mangler der tekst - flash og søgemaskiner er ikke en god kombi. Tænk desuden i søgeord inden at der skrives tekster. Nævn søgeordet flere gange i løbet af teksten (som har en god længde og er unik). Sørg desuden for at søgeordet er først i jeres title.

Start hellere med at få styr på det omtalte site, end at bruge en masse krudt på at linkbuilde halvtyndt indhold.

Held og lykke!

/ Emil Blücher

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til jer alle... tak for de gode input der har været til nu.....

synes nu kun at det er forsiden der har halvtyndt indhold,..

ja jeg var/er godt klar over at der er en del at tage fat på , der er nok ikke nogen vej udenom for kunden at få noget tekst på forsiden også .... så det vil jeg da lige vende med ham ..

og så måske få skrevet noget af de rigelig med tekst om der er rundt omkring på resten af sitet, så søgeordene bliver gjort tydeligere/indgår i teksten.

Håber at der kommer lidt flere indspark !! gode som dårlige, hvad med resten af sitet, der er der da tekst nok at hive sig igennem ?


@feedback: Tror ikke der r nogen der kan levere sådan et kursus herude hvor jeg bor....


Claus

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Claus Nielsen:
Tror ikke der r nogen der kan levere sådan et kursus herude hvor jeg bor....

Det er garanteret, der er! Det kan jeg - køb det her: SEO-LEX ;-)

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Claus Nielsen:
Tror ikke der r nogen der kan levere sådan et kursus herude hvor jeg bor....

Det er garanteret, der er! Det kan jeg - køb det her: SEO-LEX ;-)

+1

Jeg har haft stor glæde af at læse Thomas' SEX-lex 10 samt SEO-lex11 da han lavede en opdatering for et par måneder siden. Det er en let læst bog med mange "aha" oplevelser - eneste problem er at finde tiden til at implementere alle de gode råd han kommer med :-)

Endelig synes jeg også at det er en god måde at støtte en af de faste skribenter her på Amino, som deler ud af mange brugbare guldkorn.

For god ordens skyld skal det nævnes at jeg ingen relationer har til Thomas - desværre. Han virker som en "good guy" der er nede på jorden :)

En anden mulighed er Demib som også har skrevet en SEO bog - den har jeg desværre ikke fået købt endnu, men tror den er meget god i forlængelse af SEO-LEX!?

Mvh. Chris
Billige LED spots

Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det var mig ville jeg starte med at tage teksten fra http://www.thaihouse.dk/naar-kvailtet-og-originalitet-er-vigtigt.html og smide ud på forsiden. Der står en masse god information.

Jeg må indrømme at den musik der ligger på forsiden generer mig på grænsen til at jeg overvejede at klikke væk lynhurtigt. Men det er nok bare mig, der er sart Cool

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have, Chriss2010 - det var flotte ord, som jeg sætter stor pris på!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)