Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger hjælp og information om hvordan jeg bedst muligt starter egen netbutik med økologisk tøj og bleer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra vesterlund
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej jeg mangler hjælp til hvordan jeg kommer igang med at starter engen netbutik med salg af økologisk baby og børnetøj samt vaskbare bleer.

jeg ved bare ikke helt hvor jeg starter, jeg har tænkt at lave et spørgeskema og sende ud til nogle forskellige daginstitioner, men samtidig ved jeg ikke om det er vejen frem eller om jeg bare skal springe ud i det.

Hvor meget skal jeg  have liggende på lager, er det nok at bestille et sæt i hver størrelse, i sær her i starten.Da det er meningern at det sideløbende skal være et lagersalg på min private adresse er det jo nok lidt vigtigt at have lidt hjemme, men på den anden måde ved kun at have et sæt hjemme i hver størrelse giver også mugihed for at sælge varen og måske til en anden pris end hvis de købte den på nettet...

Hvor meget ud over lager skal der til og hvad vil i tro der skal lægges af penge i det???

Jeg er total på bar bund, men brænder virkelig for det og mener at alle burde købe økologisk hvis ikke til dem selv sp til deres børn, de fortjener det...

Jeg tænker at jeg nok skal betale noget for at få min side til at være en af de første på goggle... er det nogen fordel at ligge det på facebook og få venner til at give budskabet videre???

Hjælp mig så jeg kan komme videre med min projekt... 

Hilsen Lisbeth

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth,

Velkommen! Du er kommet det helt rigtige sted! :-)

Der er rigtig mange steder at starte, men det mest optimale vil være at søge lidt her på amino. Efterfølgende kan du jo lave denne google søgning.

Der findes rigtig mange steder hvor man kan finde hjælp. Jeg driver selv Online Parfume som er en webshop, så du er meget velkommen til at samle lidt spørgsmål og ringe til mig og stille dem. MIt nr. er 2835 8129.

Ellers kan du prøve at skrive til nogle forskellige personer om du må få en snak med dem omkring det at drive en webshop :-)

Håber at du kunne bruge det til noget!

Held og lykke!

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth,

Velkommen til Amino Smile

Det er dejligt at der er nogle som har modet til at "iværksætte", selv når tiderne er lidt dårlige.

Når ovenstående er sagt, så vil jeg dog sige at det nok ikke er den nemmeste branche at bevæge sig ind i for øjeblikket, uden dog at sige det er umuligt, (for det er intet, næsten).

Jeg kan læse ud af dit indlæg at du har rigtig mange tanker omkring din nye virksomhed, men du mangler nok lidt at få sat lidt struktur på det hele.

Jeg vil anbefale dig at læse lidt på følgende link.: http://www.startvaekst.dk/start-ny-virksomhed/0/4 omkring opstart af ny virksomhed.

Du skal specielt lægge mærke til følgende side.: http://www.startvaekst.dk/forretningsplanen hvor jeg stærkt vil anbefale dig at downloade forretningsplan-skabelonen og så sætte dig ned og begynde med at udfylde de punkter i planen som du umiddelbart mener at have på plads.

Ovenstående øvelse vil gøre at du bliver "tvunget" til at overveje en masse forskellige sider af din nye forretningsidé og vil i sidste ende vise om din idé må forventes at være levedygtig, eller ej!!

Du skal iøvrigt lige kigge i din profil og rette linket til din hjemmeside.... der mangler www.

Rigtig mange gange held og lykke med projektet.

Hav nu en super dag.

Mvh

Lars Hyldegård

 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Først jeg vil gerne ''advarer'' dig, for lige den branche du gerne vil lege i, er virkelig presset, og der er så mange spillere på banen. Det kan selvfølgelig godt ske dine produkter er lidt mere unikke, meeen.

Med hensyn til opstart, så skal du jo selvfølgelig have bygget en hjemmeside, de kan laves fra 500 kr. og op efter, her er uden tvivl masser af hjælp og hente her på amino.

Har du fået fat i en leverandører? - Hvis ja, så undersøg hvor store mængder der skal tages hjem, det ideele vil være hvis du kan bestille mindre mængder, og stille og roligt bygge et større lager op.

Og så er der markedsføring, det må du for alt i verden ikke undervudere, for hvis du vil ind på et så presset marked, skal folk virkelig kende dig.

Men, ligemeget hvad, så synes jeg da bare du skal hoppe ud i det, men kast nu ikke flere penge i det, end du har råd til og tabe.!

Og så kan jeg klart anbefale og læse Martin Thorborgs E-pusher!

Held og lykke i fremtiden!

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)