Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronisk fakturering med EAN

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

VI har fået et par forespørgesler fra det offentlige. De kræver at man kan fakturere via EAN.

Er der nogen der har erfaring med det? Fungerer det, eller er det som med meget andet offentligt?

xxx

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg handler også af og til med det offentlige.

Det er nu ikke svært eller besværligt. Du går blot ind på www.virk.dk, så er der et faktura link nede i bunden. Du udfylder felterne og sender den afsted.

 

Der er mange holdninger til at handle med det offentlige. Personligt har jeg aldrig haft problemer med det, men jeg har læst mange indlæg om at de ikke betaler til tiden og man godt kan glemme alt om at få rykkergebyrer mv. ud af dem.

 

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Set herfra fungerer det ganske godt, du er sikker på at de modtager fakturaen via deres system, du får tilmed en kvittering for det.

Men betalingsfristerne kan være en udfordring for dem at overholde, vi har selv offentlige kunder der i gennemsnit er ca 60 dage om at betale.

Men hvis man kan acceptere det, så er det nu ikke noget problem at handle med det offentlige.

De fleste smartere økonomisystemer har automatisk integration med de offentlige systemer, f.eks. bruger vi e-conomic og der sender systemet selv de fakturaer der skal sendes elektronisk uden at vi skal bøvle med noget.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi har hørt om mange sager hvor det offentlige ikke vil betale eller forsøger at trække sagen i langdrag.

Vi vælger at støtte iværksætterne ved ikke at handle med det offentlige.

xxx

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Vi har lige sendt nyeste udgave af vP Faktura programmet på markedet. Her er der bl.a. mulighed for fuld e-Faktura sending til en offentlig kundes EAN nummer . Det fungerer upåklageligt.

Du er velkommen til at besøge vores hjemmeside http://www.vipilon.dk og læse mere om det.  Selve faktureringsprogrammet kan downloades og testes gratis i 30 dage, før du behøver beslutte dig.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Ja vi har hørt om mange sager hvor det offentlige ikke vil betale eller forsøger at trække sagen i langdrag.

Jeg synes nu som sådan ikke det er noget problem, man skal bare gøre sig det klart inden man indgår aftalen så man er forberedt på at tingene tager tid i den slags systemer.

Det offentlige er for mig at se, ikke meget forskelligt fra flere af de store virksomheder vi har som kunder, der kan en regning også nemt cykle rundt mellem folk der skal godkende og økonomiafdelingen inden den lander hos bogholderen efter en måneds tid eller to.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)