Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2600kr om måneden på adwords eller på SEO????

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Mange tak for det, altid dejligt at få lidt kredit for sine indlæg. Håber at trådstarter kan bruge det til noget Yes

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle.

Alle er enige om at adwords og seo i skøn forening er vejen frem, så det kører jeg videre med på en lidt mere struktureret maner.

Og det skyldes specielt Renè - imponerende indlæg. Du skal have tusind tak fordi du tog dig så meget tid, jeg har siddet over weekenden og set på hvad der egentligt skal til at følge dine anbefalinger og der er lidt arbejde i det, men det er overskueligt. Så jeg skylder en tandrens hvis du er nabolaget - det kan eventuelt byttes til en visdomstandfjernelse hvis det ku' friste :-) - sorry så først efterfølgende du bor i Ålborg.

 

Endnu engang tak til alle, det er ganske enkelt imponerende så meget hjælp man kan hente herinde.

Innovativ sommer til alle - gå efter guldet!

Morten

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jamen det kunne da godt være man skulle gøre brug af tilbudet når visdomstænderne begynder at drille lidt. Men er glad for at kunne hjælpe og tak for din mail iøvrigt Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps.

En kombination er optimalt.

Hvis du er presset på økonomien vil jeg anbefale at starte med Google AdWords og lade dem skabe væksten der muliggør en søgemaskineoptmering derefter.

Mange hilsner,

Mathias.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)