Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2600kr om måneden på adwords eller på SEO????

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg prøvet - det var ingen succes, men det var vist mest mine tekniske evner det gik på...

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Hej Andreas

Jeg mener egentlig ikke det bør være et valg. Du kan bedst vurdere hvordan vægtningen skal være på de forskellige områder, men du bør ikke undlade nogle af dem.

Jeg anser SEO som værende en langsigtet investering, mens adwords giver dig omsætning her og nu. 

Skrev jeg noget som helst om at udelade noget som helst? Skype-Wondering

 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry Andreas, den var ikke til dig, men til trådstarter = Morten Big Smile

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej at bruge de første 1-2 måneders budget på at få lavet en løsning, som lader dig spore hvilke af de besøgende på din side som ender med at blive patienter. Det kan muligvis bliver lidt tricky når dit bookingsystem ligger på en anden server, men der er måder man kan komme uden om det på.

Når du direkte kan se hvilke reklamer der virker, så kan du tage større friheder med dit markedsføringsbudget.

Hvis med sikkerhed ved, at du tjener 200 kr. for hver 100 kr. du bruger på at købe en bestemt type annoncer, så bliver det jo en nem beslutning at forhøje budgettet :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 03:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også klart vælge at satse 50/50.

SEO vil du kunne få langsigtet glæde af, og Adwords kommer der gang i butikken nu.

Men som de andre også er inde på, så er det rigtig vigtigt at du først sørger for at du kan se hvordan du tjener pengene. Om de tjenes ved SEO eller Adwords, samt hvilke søgeord det er som gør du tjener penge.

Søgeordene som du virkelig tjener penge på, skal du så sørge for både at bruge i Adwords og i dit SEO, så du kan tjene endnu mere på de gode søgeord.

Mvh.

Casper :)

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 05:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har altid synes en kombination af adwords og seo i det organiske giver de bedste resultater i forhold til udgiften.

du kan prøve at kaste et blik på mit nyhedsbrev fra igår der har jeg et knald tilbud med, for at sætte igang med min nye virksomhed.

Der løber et tilbud i juni måned på seo no cure no pay... du betaler kun kr. 3.995,- i oprettelse for 10,20 eller 30 søgeord/sætninger og når dine søgeord kommer på side 1 koster det kr. 100,- pr. ord pr. måned. binding 12 måneder

lyder det ikke som sund fornuft ?

læs mere i nyhedsbrev 1 i mit arkiv

http://www.marketing-manager.dk/nyhedsbrev/

det skal dog siges at jeg har 5 års erfaring med SEO og Web, så ny i faget er jeg ikke.

mvh

Kim Thrane

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Morten

Jeg tror det meget vigtigt at du fokuserer på Google Adwords og Søgeoptimering til at starte med. Google Adwords vil jeg gerne snakke om, og med mine erfaringer med mine nuværende kunder, så prøver langt de fleste sig frem på egen hånd (hvilket også er en god ide), men har ikke den nødvendige viden, tid, indsigt og overblik der kræves for at opnå en succesfuld Google Adwords markedsføring. Jeg vil prøve at give dig lidt anbefalinger til hvordan du kan komme mere i dybden med Google Adwords.
 
Men først lige et lille indskud til Facebook annoncering. Jeg tror ikke Facebook vil være god markedsføringskanal for dit koncept, da denne slags online markedsføring, tilhører en strategi hvor modtageren akut skal få et behov for dit produkt/ ydelse du reklamere for. For at Facebook markedsføringen skal virke optimalt, skal du ramme de folk der sidder derude, som rent faktisk skal til tandlæge lige nu og her, altså dem der har et behov lige nu - og som sidder i dit område. At fokusere på modtagere, for at få dem til at skifte deres tandlæge, selvom de ikke har behov for at gå til tandlægen lige nu og her – bliver en meget stor opgave, som jeg har svært ved at tro vil give dig nogle lønsomme resultater.  

Nå, tilbage i kampen. Google Adwords er et kraftigt værktøj til at få de rigtige kunder ind på din hjemmeside. Dem er klikker ind på din hjemmeside, har et direkte behov for at finde en tandlæge i deres område, når de sidder på Google og søger. Dvs. vi har en potentiel kunde, som du ”bare” skal have fanget vha. dine søgeord, dine annoncetekster og din destinationsside.

For at få succes med Google Adwords, skal du sætte dig ned og få lavet en ordentlig spandfuld søgeord, der relatere skarpt til det du tilbyder. Vi snakker ikke om få 100 søgeord, men flere tusinde i alle mulige kombinationer. Hvis kunden søger efter en tandlæge i dit område, skal du simpelthen dukke op på alle tænkelige søgeord, derfor er det vigtigt at få lavet et godt fundament med alle tænkelige søgeord den potentielle kunde kunne bruge.

Herefter skal du have fokuseret på at skrive nogle skarpe annoncetekster der springer i øjnene, som har det rigtig budskab og som har stor relevans til de søgeord der blevet fundet, men også den destinationsside kunden lander på. Prøv at få dine mest vigtige søgeord ind i overskrifterne på annonceteksterne, det giver bedre synlighed. Når kunden først er kommet ind på din hjemmeside, er det vigtigt du har de rigtig budskaber, billeder, adresser, priser etc. som hurtigt indfrier kundens forventninger. Sæt dig derfor ned, og find ud af, hvad har en potentiel kunde behov for at vide, hvis han søger en ny tandlæge. For mig er lokalerne, personalet og priserne vigtige – de første 2 kunne være almindelige billeder, prisen kunne være en hurtigt oversigt over de mest anvendte ydelser der bliver foretaget, med mulighed for at få trykke og få en hel prisliste med jeres ydelser.  

Herefter er det så drøn vigtigt, at du får sat noget sporing op, så du kan finde ud af hvad der virker. Det nytter bestemt ikke at give op her. Få fat i en leverandør, der kan få sat det op for dig, det er de bedste penge du nogensinde har brugt. Indenfor Google Adwords kan du tracke, hvilket søgeord kunden har brugt for at finde dig og gå hele vejen til at booke en tid hos jer, dette kan du se direkte i Google Adwords – hvilket er så vigtigt og overset faktor for mange der forsøger med Google Adwords. Kan du ikke tracke hvad der virker, så kan du ligeså godt tage pengene og smide ud af vinduet (hvilket egentlig er en fin PR historie hvis man tager det bogstaveligt, men den tager vi en anden gang).

Når du har hele Google Adwords markedsføringen opstillet, er det vigtigt du holder øje med hvilke søgeord og annoncetekster der virker bedst. På den måde kan du få måget ud af de søgeord der ikke giver kunder i klinikken, og få slettet de annoncetekster der ikke fanger kunderne godt nok ude på Google. Opsæt gerne flere forskellige annoncetekster, for at finde ud af hvad der virker bedst.

Det blev vist et af de længere indlæg, men jeg håber det har sat nogle tanker i gang – for Google Adwords må du bestemt ikke stoppe med at bruge – før du virkelig har gået i dybden og lavet et ordenligt stykke arbejde du kan tracke på.

God vind fremover med projektet Yes

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Super indholdsrigt indlæg Rene! Yes

Off topic: Dit link på dit banner fører til en side der ikke eksistere. :=)

 

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher

Tak for det, og tak for headsup med linket - legede med det her i går, men skulle virker nu Yes

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt indlæg René og fedt at se du giver dig tid og energi til at sætte dig ind i situationen og skrive et så langt og beskrivende indlæg her i forum'et. Jeg har lagt mærke til at dine indlæg generelt er velinformerende og af høj kvalitet, så thumbs up for det, du får lige lidt stjerner :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)