Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en 1 side placering på Google?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi skal i gang med et forsøgsprojekt med helt nye 2 sites + tilhørende blognetværk (nye blogs).

De 2 sites vil være informationssites omkring lånemarkedet og skal ligeledes levere kontakten til lånevirksomhederne.

Målet er 1 side placeringer for det ene eller begge sites på nogle meget konkurrencepræget keywords.

Keywords:

1. lån

2. forbrugslån

3. hurtige lån

4. beregn lån

Vi er klar over konkurrencen, men er villige til at arbejde og betale os til placeringerne.

Så kom med din vurdering gerne på PM, og vi besvarer dine spørgsmål til forsøget.

Obs - kun seriøse SEO personer med konkrete og synlige resultater tilbydes jobbet.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Det er umuligt at svare på. Og folk der give konkrete tal kan umuligt være sikre på resultatet. Men en anden tilgang til opgaven, er måske at forsøge at opkøbe sider som ligger godt placeret på nogle af ordene?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas nu på John. Der findes ikke nogen, som kan garantere dig topplaceringer i Google. Normalvis mener jeg den hurtigste vej til topplaceringer går gennem et domæne, hvor søgeordende indgår, samt en masse relevant indhold - gennemskuelig HTML og linkstruktur m.m.

Brug Rosenstands tjekliste når du vælger leverandør:

Se tjeklisten her

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster en 1 side placering på høj konkurrencepræget søgeord på Google?

HÅRDT OG LANGVARIGT ARBEJDE

Man kan iøvrigt ikke betale sig til organiske placeringer, men du kan betale for det hårde arbejde. Det er dog ikke sikkert du kommer på side 1.

Pris mellem 25.000 - 500.000

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian:

Man kan iøvrigt ikke betale sig til organiske placeringer, men du kan betale for det hårde arbejde. Det er dog ikke sikkert du kommer på side 1.

Pris mellem 25.000 - 500.000

Og en god gang Black-hat SEO med landingsider kun for søgemaskinerne og 10000-vis blogs til linkbuilding.... så burde den være der ;)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian:

Hvad koster en 1 side placering på høj konkurrencepræget søgeord på Google?

HÅRDT OG LANGVARIGT ARBEJDE

Man kan iøvrigt ikke betale sig til organiske placeringer, men du kan betale for det hårde arbejde. Det er dog ikke sikkert du kommer på side 1.

Pris mellem 25.000 - 500.000

Så må jeg sgu sige, at jeg er godt tilfreds med at være steget fra side 21 til side 2 på et årstid eller lidt mere - uden at have ofret en krone på det!?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Bastian:

Man kan iøvrigt ikke betale sig til organiske placeringer, men du kan betale for det hårde arbejde. Det er dog ikke sikkert du kommer på side 1.

Pris mellem 25.000 - 500.000

Og en god gang Black-hat SEO med landingsider kun for søgemaskinerne og 10000-vis blogs til linkbuilding.... så burde den være der ;)

Ja, så snakker vi en helt anden pris ;-)

Det er selvfølgelig en mulighed hvis man tør, og ønsker en kortvarig topplacering.

Med venlig hilsen

Bastian

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian:

Hvad koster en 1 side placering på høj konkurrencepræget søgeord på Google?

HÅRDT OG LANGVARIGT ARBEJDE

Man kan iøvrigt ikke betale sig til organiske placeringer, men du kan betale for det hårde arbejde. Det er dog ikke sikkert du kommer på side 1.

Pris mellem 25.000 - 500.000

Så må jeg sgu sige, at jeg er godt tilfreds med at være steget fra side 21 til side 2 på et årstid eller lidt mere - uden at have ofret en krone på det!?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter

Flot gået :-) Men det var ikke på hverken søgeordet Lån eller Forbrugslån, vel?

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Bastian:

Hvad koster en 1 side placering på høj konkurrencepræget søgeord på Google?

HÅRDT OG LANGVARIGT ARBEJDE

Man kan iøvrigt ikke betale sig til organiske placeringer, men du kan betale for det hårde arbejde. Det er dog ikke sikkert du kommer på side 1.

Pris mellem 25.000 - 500.000

Så må jeg sgu sige, at jeg er godt tilfreds med at være steget fra side 21 til side 2 på et årstid eller lidt mere - uden at have ofret en krone på det!?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Det skal du da også være :-)

Hårdt arbejde koster penge, men hvis man kan og har gnisten så skal det da heller ikke koste penge.

 

Med venlig hilsen

Bastian

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

MichaelValentin:

TT Tekstforfatter:

Bastian:

Hvad koster en 1 side placering på høj konkurrencepræget søgeord på Google?

HÅRDT OG LANGVARIGT ARBEJDE

Man kan iøvrigt ikke betale sig til organiske placeringer, men du kan betale for det hårde arbejde. Det er dog ikke sikkert du kommer på side 1.

Pris mellem 25.000 - 500.000

Så må jeg sgu sige, at jeg er godt tilfreds med at være steget fra side 21 til side 2 på et årstid eller lidt mere - uden at have ofret en krone på det!?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter

 

Flot gået :-) Men det var ikke på hverken søgeordet Lån eller Forbrugslån, vel?

Mon ikke det er på søgeordet tekstforfatter :-) Men igen, man er nået et godt stykke allerede, hvis søgeordet indgår i domænenavnet.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)