Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode programmer til mac

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Roxio's CD & DVD brænder software til Windows hedder: Creator - nyeste version er 2010. Programmerne kan mere eller mindre det samme, men er skrevet fra bunden til hvert sit styresystem

Mvh
Leif

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon... Hvad fik du ud af at skrive den slag?

Jeg har en holding, som er "hvis du ikke har noget positivt at sige, så burde du ikke sige ret meget... 

Nu ved jeg ikke om du har en forretning eller du er lønslave? Men tænk altid på hvad du skriver på nettet, da det kunne jo tænkes, en kommende kunde eller arbejdsgiver læste dit indlæg. Tror du så at han vil købe sin vare hos dig, eller om han ville ansætte dig? 

Jeg vil ville tænke, som kunde, at jeg kunne nok godt finde en person, som var lidt mere positivt indstillet og service mindet... Det er bestemt ikke det signal som du udsender...

TÆNK LIDT OVER DET.

OG TIL ALLE JER ANDRE - TUSIND TAK FOR HJÆLPEN, DET VÆRDSÆTTER JEG MEGET.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simon Elkjær:

Desværre du har valgt at bruge mac :/ så, hvis steve jobs får sin vilje kan du sikkert snart kun køre apple software på macs..  ligesom deres "Fantastiske" lorte-phones..

Tror ikke på der er nogen gode programmer til din mac, som kun kan køre på din mac.. så det programmer du skal lede efter.. er de samme programmer som fornuftige mennesker bruger.. 

En mac, er et mode statement.. en accessorie som bare er til for at se godt ud.. - Ligesom fiat 500 ;)

Du frister mig jo til at skrive noget i stil med: Tag dig dog sammen.

Men jeg er ikke interesseret i at starte en diskussion uden ende. :-) På en eller anden måde har du tydeligvis fået et forskruet indtryk af Macs og OS X systemet. Om du giver Mac en chance og måske skifter mening, betyder ikke rigtig noget for mig. Men da jeg skiftede oplevede jeg en ekstra masse tid til de sjove og interessante opgaver computeren egentlig skal bruges til, og jeg ikke skulle koncentrere mig om så mange andre besværlige ting.

At systemet så er vildt logisk og intuitivt bygget op, må du da gerne hade hvis du vil. ;-)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Til WEB design er QuarkXpress og iWEB gode programmer.

Til vedligeholdelse af filer i Unix er Snow Leopart Cache Cleaner et godt program.

En gang imellem skal du opdatere Unix filsystemet. Start din Mac og hold shift ned (pil op).

Så starter din Mac i beskyttet tilstand. Når den er færdig med opdateringen, skal du logge på

og genstarte din Mac igen.

Til check af disk er TechToolDeluxe et godt program.

Har brugt Mac i 2 år uden problemer.

Med venlig hilsen,

Flemming

Fra Odense C
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iLife og iWork er superfede programpakker til begynder/brugeren der gerne vil have noget flot og produktivt fra hånden i en fart. iLife følger med når du køber nyt, og iWork kan du købe en enkeltlicens til, for ca. 600kr. inkl. moms. iWork svarer til Office family-edition - sådan ca. = word, excel og powerpoint.

En gennemgang af min dock, som indeholder nogle fede mac programmer: Adium: Chatclient der understøtter der fleste netværk, heriblandt MSN og Facebook Chat.

  1. Transmit: Den bedste FTP client jeg har set. Er lige kommet i ny udgave og koster ingenting, næsten ;)
  2. MaxBulk Emailer: Superfedt program til selv at lave HTML nyhedsbreve. Det klarer alt - også statestik og adressestyring. Laver interaktive mails med custom-indhold.
  3. Final Cut Express: Nem videoredigering på den prof. måde.
  4. Handbrake: Perfekt konverteringsprogram når du skal have dine kunders videoklip fra DVD, online. Gratis.
  5. ChronoSync: Det bedste program til back jeg har oplevet. Ever.
  6. Toast som tidligere nævt i tråden.
  7. StuffIt: Ala den gode gamle WinZip - bare mere hidsig ;)
  8. "skærmbillede" genial indbygget værktøj i OS X til at lave screendumps.
  9. +plus mange andre geniale programmer indbygget i styresystemet - f.eks. Diskværktøj til de tekniske ;)

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - mange tak for det... :)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Til jer der køret med open Office. Kig og test evt. Neo Office. Det virker bedre på mange områder end oo. Det er bygget på oo så kernen er god. Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)