Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er en domæne haj... holder det i byretten?

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune

 

Jamen afgørelserne ligger frit tilgængelige inde på den side jeg har givet dig et link til... At du "ikke umiddelbart er stødt på relevante afgørelserne" kan jeg ikke se forpligter mig til noget som helst. Du har fået et link til en side hvor du kan finde de relevante oplysninger - start fra en ende af og vend tilbage, når du har sat dig ind i sagerne.... Jeg gider ihvertfald ikke bruge min tid på at finde læsestof til dig :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Jeg forholder mig udelukkende til det du skriver.... Jeg undrede mig over at man tilsyneladende accepterer ulovlig adfærd herinde. Dit svar hertil var at tyveri også er ulovligt.... Hvorfor det kun kan tolkes som om du også mener tyveri skal accepteres.

Total latterlig analogi, det blev skrevet med henvisning til det pres der ville komme hvis alle domænesalg havnede i klagenævnet, hvilket ville medføre overbelastning, ligesom hvis simplet tyveri kom for retten ville medøfre overbelastning.

Kan kun skrive, at du igen tillæger mig noget jeg ikke har skrevet, som skyldes din egenfortolkning.

Fama:
At du så nu forsøger at krybe dig uden om det kan jeg ikke bruge til så meget.... Når debatten ender i den slags ting står jeg af  - så: over and out herfra Wink

Tak Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fama:

Sune

 

Jamen afgørelserne ligger frit tilgængelige inde på den side jeg har givet dig et link til... At du "ikke umiddelbart er stødt på relevante afgørelserne" kan jeg ikke se forpligter mig til noget som helst. Du har fået et link til en side hvor du kan finde de relevante oplysninger - start fra en ende af og vend tilbage, når du har sat dig ind i sagerne.... Jeg gider ihvertfald ikke bruge min tid på at finde læsestof til dig :)

Det er dig der henviser til at der ligger afgørelser der vil underbygge din påstand, så er det vel dig der bør henvise til de afgørelser du mener og ikke mig der skal gå flere hundrede eller tusinde sider af tekst i gennem for at se om det rent faktisk er korrekt hvad du siger eller ej. Det kan du da vel ikke med rimelighed forvente at nogen vil gøre, og så tilmed sige at de kryber uden om hvis ikke de gør det? Det synes jeg godt nok er tyndt.

Fred være med hvis det er fordi du ikke kan huske de pågældende afgørelser, men når du er så sikker i din sag burde du som minimum kunne huske forholdene omkring afgørelserne og kunne beskrive dem frem for blot at feje en af bordet når man beder om dokumentation for din påstand. Jeg tror vi skal nøjes med at blive enige om at vi er uenige i hvordan det skal fortolkes, det her fører i hvert fald ingen steder.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke lovligt at købe domæner efter andre produkter med stavefejl , med nu ved jeg ikke hvor tæt op alle domæner du har købt om det strider mod god domæne skik med du bevæger dig sikkert på usikker grund 

f.eks. denne artiklel er skrevet om noget ligne debat på amino.dk og postet på denne side komputer.dk så tænk jer om før i poster indlæg Smile folk der google amino.dk kan direkte bruge det imod jer så brug jeres sunde fornuft er dette domæne i  strid med god domæne skik ved tvivl kan man ringe til dk-hostermaster.dk normalt svare de det har de det har de gjort de gange jeg har været i tvivl , de kan bedre give et svar der er lidt mere sikker end os her

http://komputer.dk/nyheder/sikkerhed-nyheder/svindlere-tjener-stort-paa-stavefejl 

som lars og andre sagde  vi skal ikke være dommer dette kan vi ikke være i domænesager , med brug jeres sund fornuft

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Sune

 

Det handler om at have sat sig ordentligt ind i sagerne. Det har jeg gjort, ved f.eks. at læse nogle relevante afgørelser fra klagenævnets arkiv (og en masse irrelevante).

Hvis du så vil diskutere klagenævnets praksis synes jeg kun det er fair, at du sætter dig lidt ind i hvad de rent faktisk render rundt og foretager sig.... Derfor gider jeg da ikke sidde og grave cases frem til dig - det må du sgu selv gøre ;)

 

P.S. Hvis jeg nu alligevel skal give mig lidt og mødes med dig på halvvejen. Så kan jeg fortælle dig du kan starte med at tage dem fra en ende af i omvendt kronologisk rækkefølge - så skal du nok hurtigt finde noget relevant, uden du behøver gennemlæse flere hundrede sager fra de sidste ti år :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Total latterlig analogi, det blev skrevet med henvisning til det pres der ville komme hvis alle domænesalg havnede i klagenævnet, hvilket ville medføre overbelastning, ligesom hvis simplet tyveri kom for retten ville medøfre overbelastning.

 

Jeg kommenterer lige på den der.... Jeg har ikke skrevet noget som helst om at sagerne skal indberettes til klagenævnet. Så det er ganske enkelt noget vrøvl, du kommer med der.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fama:

Lagersalg123 - JEN:

Total latterlig analogi, det blev skrevet med henvisning til det pres der ville komme hvis alle domænesalg havnede i klagenævnet, hvilket ville medføre overbelastning, ligesom hvis simplet tyveri kom for retten ville medøfre overbelastning.

 Jeg kommenterer lige på den der.... Jeg har ikke skrevet noget som helst om at sagerne skal indberettes til klagenævnet. Så det er ganske enkelt noget vrøvl, du kommer med der.

Jeg vrøvler aldrig. Og jeg tager heller aldrig tingene ud af kontekst, det lader jeg dig og ligesindede om. Jeg kan kun konstatere, at du har et behov for at skrive det sidste ord og fordreje tingene, så du selv føler du har ret.

Håber det giver dig en god start på dagen og at du møder mange glade mennesker på din vej Big Smile

Køb ren argan olie her

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)