Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10 råd der får kvinder til at købe !

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle gange tar trådene en afstikker Iryna. Men jeg er da også¨ lidt nysgerrige med hensyn til, om trådstarteren har tænkt sig at ændre/tilrette sin markedsføring...

Angående shopping, tror jeg ikke jeg kan bruges. Hader nemmelig at shoppe og har det lidt som en mand på det område.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Nogle gange tar trådene en afstikker Iryna. Men jeg er da også¨ lidt nysgerrige med hensyn til, om trådstarteren har tænkt sig at ændre/tilrette sin markedsføring...

 

Hej Hulahop,

Hvad vil du gerne have jeg ændrer? Jeg kan godt læse du ikke tilser selve metoden, og fred være med det. Men hvad vil du gerne have jeg retter som kan rettes nu?

Partner @ The Social Agency 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nej der er altså mega stor forskel på at sælge en vare, og så være samarbejdspartner/leverandør!

Prøv evt at tjekke statestikken over impulskøb for begge køn!!! Tror du det er tilfældigt, at supermarkeder f.eks retter det meste af deres udstillinger mod kvinder?
Svaret er NEJ! Kvinder er MEGET nemme at påvirke til impulskøb, mens mænd er meget direkte, når de handler! Og sådan er det os med mange andre ting, som cd, tøj, sko, solbriller, møbler og andet indbo osv...

Ellers smut ned i en butik og spørg... Svaret vil måske overraske dig ;D

Det kunne måske netop være derfor, at de store kædeforretninger kører så dårligt, som de reelt gør?

Der er utrolig meget konservatisme i den tankegang, og med hensyn til impulskøb, tror jeg ikke vi skal overdrage dette til kvinderne, det handler jo kun om varen, hvem der er impulskøber i familien.

Jeg har ved flere lejlighed stødt på denne opfattelse, som jeg stadig ikke fatter, skal være den altdominerende. Jeg tror virkelig hele området trænger til nytænkning.

Det eneste område jeg stadig tror kvinder kan motiveres til impulskøb, er på områder der omhandler børnene og deres behov/ønsker.

Min erfaring siger mig i hvert fald, at dem der ikke tager kvinderne alvorligt, de kommer til at lide før eller siden.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Men tror du ikke, at han på nogen punkter har fat i noget? det overrasker i hvert fald ikke mig at kvinder bruger mere tid på shopping og på at købe ting. Og at vi er mere impulsorienteret. Kvinder er jo en anden målgruppe end mænd og der ER jo forskelle mellem kønnene.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man går ind på din side, forventer man at finde de 10 gode råd. Var jeg dig, ville jeg skynde mig at lave dem, så "kiggeren" fik indfriet sine forventninger.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Men tror du ikke, at han på nogen punkter har fat i noget? det overrasker i hvert fald ikke mig at kvinder bruger mere tid på shopping og på at købe ting. Og at vi er mere impulsorienteret. Kvinder er jo en anden målgruppe end mænd og der ER jo forskelle mellem kønnene.

Beklager, men det er ikke min opfattelse, idet jeg i dag opfatter kvinder som meget målrettede, og har fuldt styr på de ønsker, de har i en given situation.

Mænd har efterhånden også meget store impulskøb, og der er efterhånden ingen grænser for, hvad de kan finde på at købe af ren og skær impuls.

Så jeg deler ikke dette konservative syn på kvinder.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Det kunne måske netop være derfor, at de store kædeforretninger kører så dårligt, som de reelt gør?

Der er utrolig meget konservatisme i den tankegang, og med hensyn til impulskøb, tror jeg ikke vi skal overdrage dette til kvinderne, det handler jo kun om varen, hvem der er impulskøber i familien.

Jeg har ved flere lejlighed stødt på denne opfattelse, som jeg stadig ikke fatter, skal være den altdominerende. Jeg tror virkelig hele området trænger til nytænkning.

Det eneste område jeg stadig tror kvinder kan motiveres til impulskøb, er på områder der omhandler børnene og deres behov/ønsker.

Min erfaring siger mig i hvert fald, at dem der ikke tager kvinderne alvorligt, de kommer til at lide før eller siden.

Jeg kan godt lide, at alt det du skriver baseres på TROR/TROR JEG/MIN ERFARING... Har du erfaring fra det?

DS = Dansk Supermarked levere deres største overskud nogensinde sidste år... Tilfældigt?

Hvem tror du de satser på som impulskøbere?

Det samme gælder rigtig mange andre forretninger... Kvinder er bare nemmere, at få til at impulskøbe end mænd...
Sådan er det bare, og så kan du tro alt det du vil... Men det ændre ik ved realiteten!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Iryna.dk:

Men tror du ikke, at han på nogen punkter har fat i noget? det overrasker i hvert fald ikke mig at kvinder bruger mere tid på shopping og på at købe ting. Og at vi er mere impulsorienteret. Kvinder er jo en anden målgruppe end mænd og der ER jo forskelle mellem kønnene.

Beklager, men det er ikke min opfattelse, idet jeg i dag opfatter kvinder som meget målrettede, og har fuldt styr på de ønsker, de har i en given situation.

Mænd har efterhånden også meget store impulskøb, og der er efterhånden ingen grænser for, hvad de kan finde på at købe af ren og skær impuls.

Så jeg deler ikke dette konservative syn på kvinder.

Hilsen

Tonny

 

Der er ikke så meget konservativt over mig :-) Synes heller ikke at det er konservativt og det undrer mig, at det ikke er en kvinde, der brokker sig i stedet for. Men lighedskampen mellem mænd og kvinder er vi forhåbenligt snart kommet over, hvor kvinder skal kæmpe for deres rettigheder.

Jeg har ikke behov for at blive fornærmet over det, men kan godt se, at kvinder stadig render rundt nede i København og kigger på Gucci taskerne. Jeg er klar over, at mænd også kigger på noget i stedet for, men så er det mere for at bruge tingene og ikke for at shoppe som sådan.

Men fedt, når man har forskellige meninger - det gør at det ikke bliver kedeligt her på Amino og i den virkelig verden :-)

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppegenet tror jeg udpræget har været kvindernes domaine i mange år, når det drejede sig om husholdningen. Ligeledes de pyntesyge og trendslaverne.
Mændene var nok mere på med hensyn til hus, bil, osv.

Jeg ser også en forandring og tror det er teknologien der er ved at forføre mændende. Hvis man er lidt af en Kajgrej type og elsker at få nyt teknologi imellem hænderne, så er de efterhånden også godt med.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:

Shoppegenet tror jeg udpræget har været kvindernes domaine i mange år, når det drejede sig om husholdningen. Ligeledes de pyntesyge og trendslaverne.
Mændene var nok mere på med hensyn til hus, bil, osv.

Jeg ser også en forandring og tror det er teknologien der er ved at forføre mændende. Hvis man er lidt af en Kajgrej type og elsker at få nyt teknologi imellem hænderne, så er de efterhånden også godt med.

75 % af alle daglivareindkøb bliver gjort af kvinder. 

http://branding.thebusiness.dk/#post12 

(har stor frygt på at poste noget, af fare for at hulahoppigen vil slagte mig!)

Har jeg gjort det 2 gange nu? :-)

Partner @ The Social Agency 

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)