Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor til mindre opgaver i lille enmandsfirma

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer

Jeg har et lille enmandsfirma: Line of Design (www.lineofdesign.dk)

Nu skal jeg snart opgive min udvidede selvangivelse - og min søde kæreste plejer at hjælpe mig, men han mener ikke han er kvalificeret længere - og derfor søger jeg nogen, som vil lave denne lille opgave for mig.

Jeg kunne muligvis godt tænke mig at bruge dig "fast" i forbindelse med indberetning af moms mv. i fremtiden.

-Men hvad koster "sådan noget"?

-Og hvad skal du bruge, for at kunne hjælpe med den udvidede selvangivelse?

Jeg kan fortælle, at jeg har lavet årsregnskab for 2009, og jeg har alle kvitteringer digitalt, hvis det skulle blive nødvendigt, så jeg går ikke ud fra, at der er så mange "ben" i opgaven??

 

Mange venlige hilsner,

Sandie Sørensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandie Sørensen:

Hej Kære Aminoer

Jeg har et lille enmandsfirma: Line of Design (www.lineofdesign.dk)

Nu skal jeg snart opgive min udvidede selvangivelse - og min søde kæreste plejer at hjælpe mig, men han mener ikke han er kvalificeret længere - og derfor søger jeg nogen, som vil lave denne lille opgave for mig.

Jeg kunne muligvis godt tænke mig at bruge dig "fast" i forbindelse med indberetning af moms mv. i fremtiden.

-Men hvad koster "sådan noget"?

-Og hvad skal du bruge, for at kunne hjælpe med den udvidede selvangivelse?

Jeg kan fortælle, at jeg har lavet årsregnskab for 2009, og jeg har alle kvitteringer digitalt, hvis det skulle blive nødvendigt, så jeg går ikke ud fra, at der er så mange "ben" i opgaven??

 

Mange venlige hilsner,

Sandie Sørensen

Hej

Du skal da være velkommen til at kontakte mig, så skal jeg da gerne give dit et bud.

Hilsen

Tonny

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandie,

Det lyder mest af alt til at du har brug for en dygtig bogholder, med en revisor på sidelinien, hvis der skulle være særlige spørgsmål eller problemstillinger.

Jeg kan se, at du bor i København og kan lige nu tilbyde dig de første 4 timer som gratis bogføring, og herefter til 375 kr. i timen.

Hvis dit regnskab ikke er så avanceret og du har alle dine bilag digitalt, så vil jeg tro, at dit regnskab for 2009 kan udarbejdes for omkring 1500-2000 kr. af en almindelig bogholder.

 

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonni, du må meget gerne sende et bud til sandiepsdk@yahoo.dk

 

Mvh.
Sandie

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 

Det er da et frisk tilbud på 4 timers gratis opstart :D

Og jeg må også indrømme, at jeg iukke kender forskellen på bogfører og revisor??

Jeg må indrømme, at jeg måske fik en lille tudse galt i halsen, da du foreslår 1500 - 2000 kr. - men vi har måske talt forbi hinanden...

For jeg har jo netop lavet regnskab samt indberettet moms  og årsregnskab for 2009 - jeg har bare ikke udfyldt den udvidede selvangivelse... (Den der ender med at fortælle om jeg skal have penge tilbage i skat eller ej...)

Det er dét denne opgave handler om - og som sagt, hvis samrbejdet går godt, så kunne jeg måske godt tænke mig hjælp til netop moms og årsregnskab og lign. i fremtiden... - jeg går ud fra at det er sådan et årsregnskab, du estimerer til 1500-2000 kr.?

 

Mvh.
Sandie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen - 123revisor.dk:

Hej Sandie,

Det lyder mest af alt til at du har brug for en dygtig bogholder, med en revisor på sidelinien, hvis der skulle være særlige spørgsmål eller problemstillinger.

Jeg kan se, at du bor i København og kan lige nu tilbyde dig de første 4 timer som gratis bogføring, og herefter til 375 kr. i timen.

Hvis dit regnskab ikke er så avanceret og du har alle dine bilag digitalt, så vil jeg tro, at dit regnskab for 2009 kan udarbejdes for omkring 1500-2000 kr. af en almindelig bogholder.

 

Hej Martin

Hvorfor dette fordyrende mellemled?

Regnskabet for 2009 er den mindste del, og prisen du anfører her, er det incl. en korrekt skatteopgørelse med den private del?

Hilsen

Tonny

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandie,

Ja, det var faktisk mit gæt på en pris inkl. opstilling af dit årsregnskab (dog fratrukket de fire timers gratis opstart). Det er dog helt umuligt at sige en nøjagtig pris.

En anden mindre iværksætter har netop fået sit 2009-regnskab lavet med de fire timers gratis hjælp fratrukket.  Det endte på 800 kr. ekskl. moms. hvis jeg må (vil ikke spamme din e-mail) kan jeg sende dig en anonymiseret regnskabsopstilling, som viser hvordan dit regnskab sættes op.

Hvis dit årsregnskab er korrekt udført, så kan jeg ikke se, at det bør tage særligt lang tid at indtaste din selvangivelse på skats hjemmeside / udfylde den for dig. Dog skal der lige bruges lidt tid på at gennemgå dit regnskab.

Men med tilbuddet om de 4 timer gratis, så ender det helt sikkert med at blive gratis for dig! I hvert fald i første omgang. Derefter kan du jo så vurdere om du vil fortsætte samarbejdet eller du vil finde en anden leverandør.

Lad mig høre, om jeg må sende et eksempel på et regnskab til din e-mail.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandie Sørensen:

Hej Tonni, du må meget gerne sende et bud til sandiepsdk@yahoo.dk

 

Mvh.
Sandie

Har lige sendt den.

Easter egg coloring

 

Hilsen Tonny

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny,

Hvilket mellemled mener du?

Arbejdet udføres selvfølgelig med korrekt skattemæssig opgørelse. Der er tilknyttet en statsautoriseret revisor, som garant.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen - 123revisor.dk:

Hej Tonny,

Hvilket mellemled mener du?

Arbejdet udføres selvfølgelig med korrekt skattemæssig opgørelse. Der er tilknyttet en statsautoriseret revisor, som garant.

 

Hvem betalt så den statsautoriserede revisor? Hans time pris er jo normalt ca. 4 gange bogholderens eller?

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)