Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man ud med det man gerne vil sige?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har i noget tid gået med nogle tanker som jeg i går aftes valgte at sætte ord på. Jeg kunne godt tænke mig at andre læste det.

Så spørgsmålet findes der et sted på nettet hvor man kan udgive små tekster uden at have sin egen blog?

http://www.facebook.com/#!/note.php?note_id=110748808940698 Det er denne tekst det drejer sig om, så kan i jo lige læse og se om det overhovedet er noget der er værd at poste andre steder på nettet end i Aminos Café

Ha en dejlig Søndag

Smil og kæmpe krammer
Steffen

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Tak for linket. Spændende læsning, og jeg kan kun give dig ret!

Jeg vil anbefale dig at dykke lidt ned i dit behov for at formidle dine tanker. Hvorfor har du lyst til at skrive, og hvad vil du gerne give til andre?

Jeg tror, at det er vigtigt at gøre, fordi du har fat i noget, du har på hjerte. Og det er en skam ikke at være endnu mere bevidst om, hvad du vil med det.

Det kan jo sagtens være, at du kan være gæsteblogger, få din egen blog, indsende læserbreve, skrive en kronik, lave din egen hjemmeside, sælge dine tekster, skrive for et magasin.

Men for at få det optimale ud af det, så du kan gavne mange andre med dine tanker, tror jeg, at det er vigtigt, at du afklarer med dig selv, hvad du vil med det. Jeg havde selv samme behov for at indsamle noget viden og formidle, og det endte efterhånden med en hjemmeside, foredrag og en bog på vej. Jeg fandt nemlig ud af, at det for mig er en helt fantastisk oplevelse at kunne inspirere andre. Men der har været mange vildveje i det, jeg har kastet mig ud i, og jeg kunne have  gjort det en del lettere for mig selv at blive konkret med mine idéer fra starten. Noget som mange her på Amino har hjulpet mig med :-)

Og god søndag til dig :-)

Hej med dig :-)

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg gerne vil med det, er måske lidt urealistisk. Jeg kunne godt tænke mig at hjælpe folk som ham jeg nævner i teksten. Jeg har selv på et tidspunkt haft en tendens til kun at kunne se den sorte væg men så skete der et paradigme skift i min måde at opfatte verden på og at alting jo handler om valg. Jeg har ikke lyst til at begrave mig i bøger og og læse hvad andre har skrevet, men bare skrive det som jeg observerer i livet og give det min egen tolkning - bevares der kommer nok en del vrøvl hen af vejen. Men det er sådan jeg vil gribe det an.

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant tekst. Hvis du har en masse på hjerte, som du gerne vil ud med skriftligt, så kunne første skridt jo være at oprette en simpel blogside.

Jeg kan se at domænet www.positivitet.dk er ledigt? For 400-500 kr. kan du have en fin og køreklar blog om et par dage - Så kan hurtigt finde ud af om andre også synes dine tekster er gode og inspirerende.

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Kjær:
Jeg kan se at domænet www.positivitet.dk er ledigt?

Jeg tror ikke mit overordnede tema er positivitet :) Selvom jeg synes det er super vigtigt.. Jeg har faktisk allerede en blog på shvid.dk men der er ikke så mange besøgende :)

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

steffenhvid:
Det jeg gerne vil med det, er måske lidt urealistisk. Jeg kunne godt tænke mig at hjælpe folk som ham jeg nævner i teksten

Der er intet, der er urealistisk, og slet ikke det :-) Jeg har i øvrigt en gruppe på Facebook, der hedder "Overskudshandlinger", hvor folk skriver om små handlinger, der giver overskud for både giveren og modtageren. Det virker meget godt. Så det kunne jo egentligt også være, at du kunne lave en FB gruppe eller page, der handler om, hvordan man altid kan skifte perspektiv og se glasset som halv fuldt og ikke halv tomt.

Men jeg synes da også, at en blog vil være meget velegnet til dit formål. Der kan du jo netop skrive små historier og oplevelser samt en lille opsang til at vælge den "lyse side". Og positivitet.dk vil jo være glimrende til formålet - hvis det er positivitet, du vil formilde. Den kunne evt. kombineres med en FB gruppe eller page.

Glæder mig til at følge dig - uanset hvor det bliver :-)

Hej med dig :-)

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe - nu kikkede jeg ikke om positivitet.dk var optaget første gang det blev nævnt i denne tråd, men det er i alle fald ikke ledigt længere :)

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

steffenhvid:
Hehe - nu kikkede jeg ikke om positivitet.dk var optaget første gang det blev nævnt i denne tråd, men det er i alle fald ikke ledigt længere :)

Der er nok en Amino, der er hurtig søndag morgen :-) Coffee

Men så er det jo godt, at det heller ikke var det, du gerne ville formidle.

Hej med dig :-)

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

positivitet.dk er ledig endnu...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)