Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Massere besøgende så Hvorfor bliver der ikke solgt noget??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale dig at få en prof til at gå den igennem. Der er virkelig mange ting, som ikke spiller imo.

Nogle er skrevet ovenfor...

Hvorfor kommer der et nyt vindue, når man klikker på produktet?

Hvorfor er det første jeg ser, når jeg vil købe..........Login og at jeg skal angive brugernavn (email)?

Hvorfor er billederne uskarpe?

Hvorfor ved jeg ikke efter få sekunder, hvad siden går ud på?

Hvorfor ved jeg stadig ikke, efter at have læst teksten på startpakke, hvordan den bruges og hvad jeg får ud af det? (Skal man være ekspert for at vide det?) Hvad med fx. "what's in it for you" og "sådan gør du"?

Hvorfor skal man angive telefonnummer?

Hvorfor skal jeg fyldes med input om "mest populære", "hvad er nyt", "Produkter", "nehedsbrev" m.m., når jeg er ved at taste oplysninger ind for at købe? Vil du have at jeg køber eller vil du hellere have, at jeg tilmelder mig nyhedsbrev?

Hvorfor får jeg først fragtpris efter at jeg har indtastet alle mine personoplysninger?

Hvorfor kan jeg kun betale via bankoverførsel (Det gør ingen - hvis du ikke leverer er mine penge tabt) og efterkrav? Hvor er kortbetaling?

Hvorfor ser jeg at nogle tilsyneladende har gavekort? Betyder det at andre betaler mindre end jeg?

Ved returnering refunderes alle dine penge....undtagen evt. gebyrer......Lyder skummelt ;o)

Derudover kan man diskutere om folk vil tage en shop seriøst, når der kun er 4 forskellige varenumre. Du har 4 forskellige varer og samtidig en boks til højre med "Mest populære" ;o)

Som sagt....få fat i en god webkøbmand som kan hjælpe dig lidt på vej...

 

Håber at du kan bruge det og held og lykke med det.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille followup til mit tidligere indlæg.

Prøv at gå ind på din grossists webside, de skriver, som det mest vigtige meget stort og tydeligt:

"- Optimér dit varmeforbrug og spar penge"

Se det er et budskab alle kan forstå.

Håber det lykkes for dig.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet :)

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over alt det de andre skriver, faldt tanken mig også ind, at dit produkt måske ikke er en sæsonvarer. Termostater er ikke oplagt en forårsvarer. Efterår og vinter vil nok være mere oplagt at købe den slags.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

'Business' skriver præcis, som jeg selv ville have gjort det. Der er anført en masse rigtig gode og elementære råd.

Men jeg vil tilføje, at dine handelsbetingelser ikke holder i min verden.
Jeg synes ikke, at de virker fyldige nok, og alene derfor ville jeg nok ikke handle i din shop.
Prøv at kigge i fx en e-mærket shop. Her kan du finde god inspiration.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)