Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Massere besøgende så Hvorfor bliver der ikke solgt noget??

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

www.nima-green.dk

hej alle amino'er nu står jeg så her og fået sat mig et flot og brugervenligt design op osv
og har haft over 25.000 besøgende på min website men ingen salg hvorfor ikke...?
hvad gør jeg galt?

Mvh
Nicholas Madsen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender folk nok til produktet ?

Er dine priser gode i forhold til andre ?

Større udvalg ?

Vil folk se det i live ?

Mangler folk brugsanvisning af produktet ?

 

Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det er forsiden ikke særlig "proffessionel" pga. billederne er så dårlig kvalitet, og selve opsætningen ser noget rodet ud og vigtigst af alt så fortæller ikke rigtig hvad man kan købe på siden.

Jeg skulle bruge ca. 20sekunder på at finde ud hvad det var der blev solgt på siden.

Håber du kan bruge det til noget :)

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg siddet og kigget og kigget - men hvad pokker er det du sælger??

Jeg tror du skal arbejde MEGET med dit budskab ..

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjæææ  jeg kunne slet ikek se hvad produktet var til...:)

Men skriv 1-2 linjer på forsiden, som fortæller om produktet.

Får du målrettet trafik på din side....??

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

NimaGreen:

www.nima-green.dk

hej alle amino'er nu står jeg så her og fået sat mig et flot og brugervenligt design op osv
og har haft over 25.000 besøgende på min website men ingen salg hvorfor ikke...?
hvad gør jeg galt?

Mvh
Nicholas Madsen

Som andre har skrevet, Hvad er det?, hvad sælger du? Jeg sad som et stort ? tegn. Har nu fundet ud af det men det var kun fordi jeg ville vide det nu hvor du spørge.

Havde jeg været en alm net-surfer / kunde ville jeg havde smuttet igen inden 5 sek. da jeg bare ikke kan se hvad det er du sælger og gider ikke bruge tid paa at finde ud af det.

Du skriver bare "Nima startpakke" men hva pokker er Nima? Og startpakke til hvad

mvh anders

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke hvad  nima green er skal lidt nedad teksten skal bruge over 2-3 minutter til at fatte budskabet start ud med det er det er et miljø venlig radiator termostaten , i starten fortæller du ikke hvad i sælger  du snakker om tryghed og sikkerhed mv. intet om hvad i sælger

Banner logo skal sammenfattes at det radiator termostaten i sælger ikke noget alt muligt andet

hvilkenn ord får i besøgene fra google af f.eks.?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal bruge din forside til at fortælle om hvad det er for et produkt du sælger, og hvor det er så skide smart at man bliver nødt til at købe det. Derefter kan du forklare om dine super gode priser osv...

Som der tidligere er blevet nævnt skal du måske tjekke op på hvor målrettet din trafik er. Bruger du adwords eller andre former for reklamering, kunne det tyde på at disse ikke er målrettede nok, og du bruger egentlig en masse penge på ingenting. Hvis det er organiske søgninger der skaber din trafik, er det jo perfekt, og du skal blot optimere din forside en del, og muligvis også dine undersider. Men start med at koncentrere dig om forsiden og vend tilbage hertil for at få noget feedback.

// Mathias Bak

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske virker siden heller ikke så troværdig som den kunne.

Jeg tror også at kunderne mangler at kunne se noget sikkerhed, som f.eks. kundeanmeldelser, e-mærket, medie omtale eller andet.

Forsiden ville være med til at kunne give et bedre førsteindtryk til kunden. Du burde nok skrive noget mere på forsiden og sætte tekst/billeder lidt pænere op.

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicholas

Super spændende produkt du sælger - tror jeg nok.

Som alle andre skriver så fangede jeg hverken hvad det er du sælger eller hvorfor jeg skulle købe det.

Efter megen tids læsning tror jeg nok jeg ved hvad du sælger men jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor jeg skal købe det.. I min søgen på sidst nævnte faldt jeg over en graf i bunden på denne side http://nima-green.dk/information.php?info_id=6 med overskriften "herunder vises et diagram som taler for sig selv" men jeg kan ikke forstå den. Nu vil jeg ikke påstå at jeg besidder en uovertruffen intellektuel kapacitet men er hyppig læser af grafer men den her kan jeg ikke knække og slet ikke på 2 sek som en alm. web køber vil anvende.

Meget af din tekst er i ingeniør sprog og jeg vil mene at en mere tydelig kommunikation vil hjælpe dig en del.

Så hyr en tekstforfatter og sæt nogle ikke-ingeniører til at prøvelæse teksten.

Med 25000 besøg så burde der være grundlag for succes - hvis altså de forstår hvad det er du forsøger at sælge.

De bedste hilsner
Søren

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)