Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingskort afgifter - hvad må jeg opkræve hos kunden?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Om du kan vælge ikke at opkræve gebyr for kortholder på Visa Electron som det eneste internationale betalingskort ,er jeg ikke klar over. Det kan din betalingsmodulleverandør svare dig på. Du kan godt vælge ikke at opkræve gebyr for Dankort og Visa/Dankort i hvert fald. Den pris, du har skrevet ovenfor i parentes, er kun for udenlandsk udstedte kort. Den pris betaler du ikke som dansk registreret forretning for transaktioner med danskudstedte internationale betalingskort. Derfor må du ikke opkræve denne pris for betalinger med danskudstedte kort. Se prislisten for internationale betalingskort for prisen for transaktioner med hhv. danskudstedte debetkort og kreditkort.

MVH Dorthe Hannibal

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i vildrede i forhold til disse gebyr-regler. Der står: "Hvis du tager gebyr i andre tilfælde (hvor det ikke er i en fysisk butik) så skal man skilte med det". Der er der jo sjældent nogen, der gør. Men med hensyn til at tage mere i gebyr, end det som man betaler for sin indløsningsaftale(r) hos PBS, så kan man jo sagtens komme uden om dette blot ved at lægge et andet gebyr på (sit eget) eller blot være opmærksom på dette når man fastsætter prisen på varen (husker at pålægger sit ønskede gebyr).

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)