Køb et Amino Sponsorlink
Aminotastic bliver et Fantastisk Iværksætter event hvor alle glade aminoer mødes!
Da vi har arrangeret en tapas anretning skal vi melde tilbage til køkkenet hvor mange der ankommer.
- Hvis du allerede kommer så inviter dine venner
- Vil du hjælpe Amino på deres stand ved iværksættermessen i Køge, samme dag?
- Er du på Facebook? Bliv Fan af Aminotastic
- Se hvilke Aminoer der kommer!
... Har lige købt en billet som fødselsdagsgave til en selvstændig, der ikke kender Amino. Endnu...
Glæder mig til vi ses!
Lotte
Kun mig der ikke kan komme ind på siden?
Frederik Grønholdt
Hej Frederik.
Har du haft held med billetkøbet? Ellers så send mig lige en PM eller et svar her i debatten.
Vi fik lidt småtravlt på betalingssiden da det blev annonceret, at det var ved at være sidste chance.
Vi har i skrivende stund omkring 50 - 60 billetter tilbage. Så skynd dig at invitere dine venner og netværk til en fantastisk dag og aften!
Vi ses
Hej Simon..
Har lige købt to billetter til en fantastisk aften :) Spørgsmålet er bare.. Billetten..
Får jeg en billet pr. mail eller skal jeg bare tage kvitteringen fra Amino med? :)
TerkeLit - TerkeLit.dk
Hej Simon.
Jeg har længe villet købe 2 biletter; men der er javascript fejl på siden og jeg er utryg ved at give mine betalingskortdata ud til et subdomæne i stedet for en uvildig betalingsgateway.
Kan man betale med bankoverførsel i stedet?
Venlig hilsen,
Christian
Hej ChristianDu må meget gerne beskrive de fejl du får så vi kan se på det.Vi har ikke hørt om fejl før, men er der nogen skal de rettes.Betaling kan kun ske via kort desværre.Dbh Martin
Få gratis e-bog om hvordan man sælger mere på nettet. Hent E-pusher Light i dag - Klik her
Linje: 8Fejl: 'jQuery.validator.messages' er null eller ikke et objekt
Hej Christian
Jeg havde ingen problemer med at købe billetten til mig selv, så sig til hvis du vil have en hjælpende hånd :)
så kan jeg bare købe billetterne for dig og du kan overføre pengene til min konto. Det vigtigste er jo bare at du får muligheden for at komme med til arrangementet der helt sikkert bliver fantastisk på så mange områder.
Skriv her i tråden eller på admin@min-mave.dk så finder vi ud af det :)
Lige et, måske halvdumt, spørgsmål:Når man har købt en billet - hvad sker der så? Jeg tænker på om ens navn så kommer på en liste og man så bliver "krydset af" når man dukker op? Eller får man tilsendt en eller anden form for billet på email som man skal huske at have med? Jeg har nemlig ikke modtaget noget andet end en faktura på email og syntes det var noget uklart i bestillingsforløbet./Jesper
MediaMouse - Grafisk produktionshus- email: jesper snabelA mediamouse.dk- Følg mine tanker på Twitter ...indtil videre...