Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start firma i Polen - business-ide efterlyses

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arne

Jeg har et koncept du måske kan bruge. Uddannelse følger med inden for markedsføringInternettet. Dvs. du kan starte i Lodz eller hvorsomhelst. Systemet er udbredt i 170 lande.

Outsourcing er muligt i det omfang du selv bestemmer. Det bygger lidt på nogle af principperne i "4 timers arbejds uge" (Tim Ferris). Du skal dog regne med at bruge fuldtid i et par år

Har du nogle produkter du vil markedsføre er det et godt sted at starte, men har du pt. ikke nogen produkter klar endnu kan jeg også tilbyde en international uddannelse i opbygning af økonomisk og juridisk sikkerhed for dig (privat) og din virksomhed og ikke mindst for dine kunder. Der er indkluderet sundhed- og visdom/selvudvikling da det  er nøglefærdigheder for at opnå succes.Du skal selv tilpasse til polske forhold, men med ideerne i hånden er det nemmere at søge en løsning lokalt og bredere. Firmaet bag den økonomiske/juridiske del har planer om at gå på børsen inden for få år og har de seneste 5 år haft en vækst på ca. 400% om året.

Der vil skulle påregnes investeringer i din virksomhed, men du kan starte efter formåen. Et godt sted at starte vil være en kombination af de to ovennævnte produkter, men da det er din virksomhed, kan du som skrevet vælge helt selv. Da konceptet kan startes på forskellige niveauer vil det være mere spiseligt for dine kunder i Lodz.

Alt er på engelsk, enkelte sider capture sider (forsiden) er oversat til norsk, tysk, arabisk, spansk m.fl., men oversættelse til polsk eller dansk kan enten gøres selv eller outsources.

Markedsføring kunne være som vedlagte link, hvor jeg har reserveret mit eget domænenavn:

 

http://www.TheDreamCareer.com?t=AKyed

http://www.TheDreamCareer.com?site=MonicaNorway&t=AKyed

 

Begge links leder til samme side, når man har oplyst navn og email. Du kan meget nemt integrere video på forsiden og efterfølgende sider.

Hvis du vil vide mere, bla. og den øk./juridisk del så skriv til mig på

Marie.Steenbjerg@gmail.com

 

facebook.com/marie.steenbjerg

Skype ID: steenbjerg2

 

Held og lykke

Marie Louise Steenbjerg

CEO, The Dream Career

Hørsholm

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Arne Har du fundet det fu søger. Jeg har en god mulighed med spændende perspektiver også i Polen. Om det er det rigtige for dig kan jeg jo ikke vide men hvis du har lidt tid en dag hvor du kan være online så lad os snakkes ved. Du kan sende mig en pb eller ringe på 21922464. De bedste hilsner Lillian
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lillian,

Tak for din besked og beklager jeg svarer så sent.

Har du mulighed for at skrive lidt eller sende mig materiale pr. mail - min mailadresse er arnekyed@gmail.com.

Mvh.

Arne Kyed

Fra Zielona Gora
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har lige læst dit indlæg her, måske kan vi gøre noget sammen, jeg har sammen med en polsk kompanon startet en eksport virksomhed i Lubuskie, vi kunne godt bruge flere kræfter til at finde danske aftagere af alt mellem himmel og jord, så måske kunne vi forene vores kræfter, er selv dansk, men bosat i Polen på 5 år

Kim Petersen

kontakt mig på kim_V_petersen@mail-online.dk

Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arne

Jeg er selv polsk født ,men bor i Denmark siden jeg var 15 år.Jeg taler og skriver polsk flydende ligsom dansk.

Jeg går med tanker om at kunne arbejde for danske firmaer som rådgiver,tilsynførende indenfor byggebranche .

I Lodz er der mange bygge projekter som starter om ikke så længe for EU penge.

By Lodz hermed mangler kvalifiseret arbejdskrft også selvom polakker er dygtige .

Der er mange penge og hente for danske firmaer i polen.

Hvis det var en ide så må du se om  du kan bruge den.

Hvis du hører nogen i Lodz der mangler VVS tekniker der taler polsk må du gerne sige til.

MVH

Marius Frandsen

Fra 8361 Hasselager
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du får brug for en polsk tolk, kan du kontakte mig. Jeg behersker begge sprog helt flydende og har en masse erfaring fra det danske erhversliv :-)

emiliahofman@hotmail.com

Hilsen

Emilia 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Finde noget godt jagt i polen og sende danske jægere til polen det skal efter sigende være en god forretning!

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tabu:

12 fl. rødvin, det kommer du ingen vejne med

Nej jeg tror de færeste komme nogen vegne efter at have drukket 12 flasker rødvinStick out tongue

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arne

Jeg søger med lys og lygte over et lager, lagerhotel, diverse pakkeopgaver , hvor jeg hovedsageligt har tænkt på polen.

Vi har mange produkter hvor der er dele fra Kina, og andre dele fra bla. Tyrkiet altså uden for EU, og det er svært told mæssigt og få det fra et ikke EU land til et andet ikke EU land - hvis man kunne samle det hele i et EU land er told handlingen meget mere simpel, og så er der billig fragt videre op til Danmark - samtidig tror jeg der vil være rigtig mange penge og spare i form a billig lager leje, arbejdskraft mv.

Hvis du vil lege videre med denne tanke så sig endelig til - vil være glad for at have en dansk kontakt person i Polen.

God aften

Bendtsen

Fra Zielona Gora
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

hej

jeg kan hjælpe jer hvis I har brug for at etablere produktion,samle ting, forsendelse osv., jeg har sammen med en polsk partner startet et eksport/import firma, og bla, andet hjælper vi dasnke virksomheder til at finde sparingspartner, kontakt venligst Poldecco.eu, for flere info

venlig hilsen

Kim Petersen

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)