Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEBSHOP

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde, der trænger til ny webshop.

Hvor langt kan han komme for 10.-15.000?

Nogle, der kan give et godt tilbud eller præference til en lækker webshop?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Schou Larsen:

Jeg har en kunde, der trænger til ny webshop.

Hvor langt kan han komme for 10.-15.000?

Nogle, der kan give et godt tilbud eller præference til en lækker webshop?

Du får mange forskellige løsninger for den sum penge. Så inden du vælter dig i tilbud her på amino, så start med at klarlægge hvilke behov kunden har. 

Er kunden mest til en open source løsning der bliver sat op - så kunne www.getashop.dk været et rigtig godt valg. De har lavet nogle ret lækre løsninger for få penge i mine øjne. Du får her en platform der er nem at bygge videre på i fremtiden, men også en stor avanceret platform, der med tiden kan koste nogle udviklingskroner hvis man ønsker specielle funktioner.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

Brian Schou Larsen:

Jeg har en kunde, der trænger til ny webshop.

Hvor langt kan han komme for 10.-15.000?

Nogle, der kan give et godt tilbud eller præference til en lækker webshop?

Du får mange forskellige løsninger for den sum penge. Så inden du vælter dig i tilbud her på amino, så start med at klarlægge hvilke behov kunden har. 

Er kunden mest til en open source løsning der bliver sat op - så kunne www.getashop.dk været et rigtig godt valg. De har lavet nogle ret lækre løsninger for få penge i mine øjne. Du får her en platform der er nem at bygge videre på i fremtiden, men også en stor avanceret platform, der med tiden kan koste nogle udviklingskroner hvis man ønsker specielle funktioner.  

Det vigtigste for kunden i 1. omgang er et lækkert design. At de skal være brugervenligt giver vel sig selv, men kunden er ganske ferm til edb selv, så det behøver behøver ikke begrænse et valg af platform.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:
Det vigtigste for kunden i 1. omgang er et lækkert design. At de skal være brugervenligt giver vel sig selv, men kunden er ganske ferm til edb selv, så det behøver behøver ikke begrænse et valg af platform.


Så synes jeg bestemt i bør kigge på www.getashop.dk - her for man et unikt design for få penge. Jeg ved der er andre der tilbyder lignende services på amino.

Held og lykke med den fremtidige shop.  

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale redSHOP :)

Når nu kunden er rimelig ferm til edb så kan kunden faktisk bygge mere om i redSHOP end i nogen anden webshop på markedet uden at skulle gå ud og rode i kode i selve filerne.

Du kan læse mere om features og se en præsentationsvideo af redSHOP. redSHOP er en udvidelse til Joomla så her får du et helt CMS integreret med i pakken og et markant bedre framework at arbejde med - og så gør det vel egentlig heller ikke så meget at der findes 4300+ udvidelser der kan alt muligt andet end webshop delen.

Der findes et hav af Joomla template klubber og så er vi reelt nede i under 5000 kr for webhotel, redSHOP abn. og template - Så skal der sådan set bare tilpasses templates og laves redSHOP templates og mails - men så er det også en gør det selv løsning hvor man kommer rigtigt langt for meget få midler.

Vi laver selvfølgelig også færdige løsninger med alt fra bunden men så skal der altså noget mere end 10-15.000 DKK til - Alene en design fase på en 2-3 arbejds med en grafiker / webdesigner gør jo hurtigt et indhug i sådan en budgetstørrelse.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skulle smutte forbi www.billigmagento.dk. Vi kan levere næsten alt efter behov.. Design og kvalitet er er i højsæde. Du kan skrive en mail til daniel@billigmagento.dk eller ringe på 53 25 25 20 og høre mere.

Det er jo gratis at forhøre sig så du skal ikke holde dig tilbage :)

 

| Daniel Skov Jacobsen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Jeg har en kunde, der trænger til ny webshop.

Hvor langt kan han komme for 10.-15.000?

Nogle, der kan give et godt tilbud eller præference til en lækker webshop?

Hej Brian

Som det også nævnes i denne tråd, så kan vi levere en komplet køreklar shop til 9.995,- Dette er inkl. første års hosting og betalingsgateway (modtag blandt andet dankort).

Du kan se mere om vores services og referencer på: http://getashop.dk

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Vi kan også tilbyde en webshop i Open Source til 7500,- kroner eksl. moms. Det inkluderer et brugervenligt CMS, så din kunde selv kan redigere i alle tekster, et unikt attraktivt design og en god søgemaskineoptimering.

Vi går meget op i eksklusive designs, som din kunde efterspørger.

Hvis du har nogen spørgsmål, eller evt. kunne tænke dig at se nogle af vores nye referencer inden for netop webshops, så er du velkommen til at smide en mail på info@swiftmedia.dk. Så vil vi hurtigt følge op på det. Du kan også læse mere information om os og om selve vores produkter på www.swiftmedia.dk.

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Hvad med vores netbutik løsning til blot 6.500 + moms inkl. et super let CMS system som din kunde helt sikkert vil kunne finde ud af.

Du kan se siderne på www.simpelside.dk

Mvh. Thomas

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)