Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEBSHOP

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg foreslår du ligger en opgave ind til freelancere så vi kan komme med et bud til dig hvis det kommer så langt.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simpelside:

Hej Brian

Hvad med vores netbutik løsning til blot 6.500 + moms inkl. et super let CMS system som din kunde helt sikkert vil kunne finde ud af.

Du kan se siderne på www.simpelside.dk

Mvh. Thomas

Hej Thomas,

Nu citerer jeg lige fra din hjemmeside: "Netbutik features: ... Vælg frit mellem fire designs".

Nu spørger jeg bare af ren nysgerrighed, men synes du selv, at det er med til at give Brians kunde et professionelt design?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simpelside:

Hej Brian

Hvad med vores netbutik løsning til blot 6.500 + moms inkl. et super let CMS system som din kunde helt sikkert vil kunne finde ud af.

Du kan se siderne på www.simpelside.dk

Mvh. Thomas

Hej Thomas,
designet er vigtigt, så din løsning falder ikke lige for denne gang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er (med rette) blevet kritiseret for ikke at skrive lidt mere om forventninger/behov, så prøver lige at fylde lidt mere på.

1. Som før nævnt er designet vigtigt. Vi har en idé om hvordan det skal se ud, så det er spøgsmålet om en dygtig mand kan forstå os! Det er ikke et helt vildt design med hverken flash eller andre flyvende ting vi efterlyser, men et simpelt og meget kundevenligt...

2. Der er et ønske om en form for RMA-funktion

3. En FAQ-sektion med log-on

4. Gerne en ordrestatistik for kunden

Jeg er mest interesseret i selvfølgelig priser, men ikke mindst referencer. I alle tilfælde ønsker vi at mødes med pågældende inden ordreopstart, så vi er sikker på at vi forstår hinanden (Vi gi´r en æggekage i Middelfart!)

Håber det gav lid mere klarhed over forspørgslen ellers spørg løs....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ennovation:

Jeg foreslår du ligger en opgave ind til freelancere så vi kan komme med et bud til dig hvis det kommer så langt.

Det kan da godt være det er løsningen. Men var jo i første gang interesseret i kommunikation og i særdeleshed eksempler på referncer. Er ikke lige klar over hvordan freelancer fungerer...

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Jeg er (med rette) blevet kritiseret for ikke at skrive lidt mere om forventninger/behov, så prøver lige at fylde lidt mere på.

1. Som før nævnt er designet vigtigt. Vi har en idé om hvordan det skal se ud, så det er spøgsmålet om en dygtig mand kan forstå os! Det er ikke et helt vildt design med hverken flash eller andre flyvende ting vi efterlyser, men et simpelt og meget kundevenligt...

2. Der er et ønske om en form for RMA-funktion

3. En FAQ-sektion med log-on

4. Gerne en ordrestatistik for kunden

Jeg er mest interesseret i selvfølgelig priser, men ikke mindst referencer. I alle tilfælde ønsker vi at mødes med pågældende inden ordreopstart, så vi er sikker på at vi forstår hinanden (Vi gi´r en æggekage i Middelfart!)

Håber det gav lid mere klarhed over forspørgslen ellers spørg løs....

Hej Brian,

Det er super, at du klarlægger lidt nærmere hvilke andre funktioner, der skal være med i webshoppen. Da disse ønsker ikke indgår i en standard webshop, vil det naturligvis løbe lidt over vores tidligere nævnte produkt til 7500,- men du er velkommen til at kontakte os, så kan vi tage den derfra. 

Vi er i øvrigt helt vilde med æggekage, så det er slet ikke noget problem Big Smile

Fra Bogenes
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Mit firma, Uniks.dk vil sagtens kunne klare opgaven med simpelt og overskueligt design.

 

Du kan se denne web-shop som vi har lavet: EL-Sale.dk

 

Det er en meget enkel web-shop, hvor brugeren selv har ændret i det, efter vi udleverede web-shoppen.

 

Vores pris vil ligge mellem 5.000 - 15.000 kr

 

Skriv til mig på Uniks@live.dk for et mere konkret tilbud.

 

MVH

Simon / Uniks.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Jeg er (med rette) blevet kritiseret for ikke at skrive lidt mere om forventninger/behov, så prøver lige at fylde lidt mere på.

1. Som før nævnt er designet vigtigt. Vi har en idé om hvordan det skal se ud, så det er spøgsmålet om en dygtig mand kan forstå os! Det er ikke et helt vildt design med hverken flash eller andre flyvende ting vi efterlyser, men et simpelt og meget kundevenligt...

2. Der er et ønske om en form for RMA-funktion

3. En FAQ-sektion med log-on

4. Gerne en ordrestatistik for kunden

Jeg er mest interesseret i selvfølgelig priser, men ikke mindst referencer. I alle tilfælde ønsker vi at mødes med pågældende inden ordreopstart, så vi er sikker på at vi forstår hinanden (Vi gi´r en æggekage i Middelfart!)

Håber det gav lid mere klarhed over forspørgslen ellers spørg løs....

Komplet Magento webshop med unikt design stadig 9.995,- men for lige at svare på dine krav så:

1) Tjek

2) Vi kan kvit og frit installere en af følgende extensions (de koster dog lidt). Vi har ikke tidligere erfaring med dem, men kommercielle extensions plejer at være af en rigtig god kvalitet:
http://www.magentocommerce.com/extension/3000/magento-rma/
http://www.magentocommerce.com/extension/2160/rma

3) Der findes gratis extensions til at beskytte produkter og kategorier bag et log ind, men jeg har ikke umiddelbart set en extension der beskytter almindelige sider bag et log ind. Selve indholdet går jeg udfra kan laves med en almindelig side i Magento (eller flere)

4) Tjek (bemærk dog at kunden skal registrere sig - i modsætning til at være en "engangskunde" - før I kan knytte flere ordre til brugeren).

http://getashop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo mange gode bud - tak for det.

Min fornemmelse siger mig, at det nok er Magneto som kunne være det mest brugbare i dette tilfælde.

Så er har jeg kun tilbage at finde ud af om design og funktionalitet kan laves indenfor den beskrevne prisramme.

Som før nævnt tror jeg såmænd ikke vort tiltænkte design og brugerfunktionalitet er "rumvidenskab" eller noget, der skal genopfindes.

Til yderligere information kan jeg sige, at webshoppen er eksisterende og velkørende nu, men ligner "lort"..! Den ligger som tillæg til produkthjemmeside og tanken var, at man ved en flot webshop blot kunne nøjes med denne istedet for at skulle føre folk over på en anden side for at købe.

Varesortimentet er forholdsvist fast bestående af ca. 50 varenumre med få prisændringer.

Glemte forøvrigt også at sige, at der også ønskes fragtkalkule inden bestilling, men skulle vist heller ikke være "raketvidenskab".

Hvis links ønskes på eksisterende sider, skriv en PM

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)