Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Kalender, i kan nu smugkigge

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Plussere

Vi er nu næsten færdig med Amino Iværksætter Kalender, som skal bruges til at vise vej til nye arrangementer.
I kan se den her.

http://www.amino.dk/events/home.aspx

Der er mange småfejl og i får bare lov til at se vores byggeplads lige nu.
Alt hvad i i givet fald propper i, ryger ud igen før vi starter.

Jeg har en enkelt ting jeg ikke er helt klar på.

Skal vi kalde det en "Begivenhed" eller en "Event" eller noget helt andet?
MS Office kalder det "Begivenheder" men jeg syntes det er langt og tungt.

Hvad siger i?

Og behold URL for jer selv, jeg vil ikke have alle ind nu.

Dbh Martin

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil helt klart gå efter 'Amino Events' det andet lyder lidt for 'uheldigt intranetnavngivning" i en mellemstor revisionsvirksomhed (og det er der natuligvis ikke noget galt med)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt hedder det vel arrangement? Event lyder mest cool, men omvendt bliver det også brugt i flæng om ting der reelt ikke er hvad man normalt forstår ved et event.

Begivenheder....det lyder som noget hvor man indtaster fødselsdage og den slags :-)

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det ser ud som en rigtig god begyndelse :)

Har I overvejet muligheden for at man - når man opretter en event - kan smide en invitation ud til alle dem man kender - evt. i første omgang de personer man har i sit personlige netværk på Amino?

At man kan tilkendegive om man synes om eventet eller ej, og de events der får bedst ratings bliver vist mere tydeligt på Amino?

At man kan sende besked om eventet til en ven - e-mail adresser

At man kan fortælle om man kommer til eventet eller ej?

At man kan tilknytte billeder til en event.

At man har mulighed for at lave noget afstemning, f.eks. i forbindelse med forslag til div - hvis alting ikke lige er på plads, så man på stedet kan få de sidste detaljer på plads - evt. skal sådan en event være tagget på en speciel måde og markes som "ikke endeligt" - selvfølgelig skal man have mulighed for at abonnere på sådan en event så man altid er opdateret med hvad der findes ud af.

At der bliver tilknyttet et lille modul hvor man kan tilbyde/søge lift til eventet.

 

Det ene spørgsmål har jeg vist besvaret - Amino Event - det lyder sejt :) Resten er bare brainstorming og løse tanker.

Jeg glæder mig til at følge udviklingen.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg hjemme efter jeg har hentet unger.
Super ideer, jeg kigger på dem i aften og kommenterer.
Kom endelig med flere :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Så er jeg hjemme efter jeg har hentet unger.


Du må skrive hvor i verden du befinder dig.

Klokken er 23:20. Måske de sidder i Brønderslev Kommune og følger med her på Amino.

 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Min lille hjerne må hellere gå i seng nu - men jeg skal se om jeg kan finde flere små brainstormings-tanker om kalenderen frem i morgen :)

sov godt når du kommer dertil om en del timer 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er personlig mest til "events". Der er kort og dækker bredt.

Jeg har lige oprettet et event, som test, og det gik helt smertefrit.

Så jeg glæder mig til denne service bliver helt klar, og det er helt sikkert noget jeg vil bruge.

Yes

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:
Jeg vil helt klart gå efter 'Amino Events'

Den er jeg helt enig i.Yes

Edit: Kan se, at jeg fik klikket på "Rigtigt svar".. Den var nu mere ment som "Foreslå som svar" Skype-BigSmile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud og en god idé. Altid rart når vi iværksættere kan hjælpe hinanden med at finde de "fede" ting i verden omkring os. :)

Kommentarer:

Billedet bør være klikbart, så det ikke kun er overskriften og "læs mere" der fører en videre - personligt er det første sted jeg prøver at klikke typisk billedet.

De dage i kalenderen hvor der sker noget bør markeres tydeligere - evt. med farveskift på dato eller i feltet.

Når man i menuen "kategorier" vælger et punkt, åbner det i et nyt vindue - det skal det vel ikke :)

Det ser ud som om man skal oprette en profil for "at være med" er det ikke lidt overkill - jeg ville mene at ens normale Aminoprofil ville være fint. I forvejen er vi nu oppe på Aminoprofil, Freelancerprofil og Virksomhedsbørsprofil - som jeg nu også mener alle samme burde slås sammen til en - så er det liiidt lettere at rette :)

Jeg villle nok tilføje en række social media knapper under hvert event (på detaljesiden) så man kan smide informationer om eventet til twitter, facebook osv.

Under se profil hedder det "Profilen findes ikke" ikke "Profil ikke findes"  Stick out tongue

Under opret profil kan man vælge kategorier - hvad er meningen med dette? Man kan vel se events i alle kategorier uanset hvem man er. Selv ikke plus-medlemmer skal vel kunne se plus-arrangementer så de lokkes til at hive tegnedrengen frem :)  ... så væk med kategorierne :)

Når man har trykket på en "plus-event" så bør PLUS tydeligt fremgå af detaljesiden man ender på da man jo aldrig ved hvilken vej ind folk kommer på en side. :)

Jeg er fortaler for Event - det er kort og dækker bredt. Alternativt arrangement, men ikke begivenhed den er for gammeldags :)

Godt initiativ :)
Jesper

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)