Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bryllup.dk holder brugerne som gidsler - er det lovligt?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, men den tid du har brugt på at skrive dette indlæg ville sikkert være brugt bedre ved at slette den pågældende bruger eller hvertfald gå i dialog med hende direkte.

Det gælder om at levere god kundeservice også selv om vi driver et forum, og denne her kunne du have stoppet meget hurtigt ved at slette e-mail fra systemet.

Jeg forstår slet ikke at I har valgt at tackle sagen på denne her måde, I kan da umuligt være interesserede i at have en person på listen som ikke ønsker at få jeres nyhedsbreve.

 

Sorry, glemte at sige den var til klp29

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Det er stadig en ufattelig dårlig løsning set fra forbrugerens side at det ikke kan gøres via et klik i mailen uden at man behøver at logge ind.

"13.2 Afmelding
Bryllup.dk's Nyhedsservice kan til enhver tid afmeldes ved at brugeren enten logger ind på sin brugerprofil, og krydser af ved afmelding af Nyhedsservice, eller ved at brugeren klikker "afmeld" i selve mailen."

Respekt for aftaler har aldrig været Bryllup.dk - eller ejernes -  stærke sidde. Det vidner flere tråde på Amino efterhånden om....

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejeren af bryllup.dk er desværre kendt i branchen som det sorte får - jeg kan kun anbefale at anmelde til trustpilot - håber I slipper af med spam-mails.

:)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak for jeres svar. Jeg må afvente og se om ikke jeg hører fra Kenneth Lund, som ejer bryllup.dk - vi har tidligere krydset klinger og dengang blev jeg bannet fra bryllup.dk - så hvordan jeg overhovedet er kommet til at modtage disse mails er mig en gåde.

Og det er som sagt 7 år siden jeg blev gift. 

Nej, som flere af jer siger - det kommer ikke bag på mig at Kenneth udviser mindre end dårlig kundeservice, men det gør det ikke mindre irriterende... =/

Det er synd for den ellers supergode idé, som bryllup.dk er.

Mette

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Allerede samme aften som denne tråd blev startet, skrev jeg til dig herinde via PM, at din profil nu var slettet og jeg bad dig enten slette eller modere dit oprindelige indlæg.

En ting er at det har været for svært at afmelde sig (det er vi allerede i gang med at ændre nu) men noget andet er at du bruger tags som "chikane" og lign. på indlægget og det ligger nu på forsiden af googles søgeresultater. Det synes jeg kan blive en "evig" straf som vi ikke helt fortjener i dén sammeligning, da straffen så langt overgår det, der måske er rimeligt.

Jeg vil derfor bede om, om du ikke kan rette dit indlæg så det er lidt mindre "kulørt". På forhånd tak.

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

klp29:
Det synes jeg kan blive en "evig" straf som vi ikke helt fortjener i dén sammeligning, da straffen så langt overgår det, der måske er rimeligt.

Sådan er det desværre med kundeservice. Der skal 10 gode historier til at opveje en dårlig. I denne tråd er der 2 dårlige oplevelser så der er rigeligt at tage fat på.

Ikke et sted i denne tråd har jeg kunnet læse en beklagelse fra bryllup.dk for de dårlige oplevelser som de har påført deres tidligere brugere. Bryllup.dk burde sætte pris på at brugerne valgte at brokke sig i et forum i stedet for at klage over spam til Forbrugerombudsmanden. Dette kunne have givet både bøde og omtale af langt større karakter.

Stop klynkeriet og begynd at leverer en kundeservice, der er Bryllup.dk værdigt.

Henrik

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth!

Jeg har først nu kunne læse din PM på grund af Aminos problemer med hastighed og fejlmeldinger =/

Jeg er glad for at jeg er blevet slettet! Tak!

Jeg bryder mig derimod ikke om, at du i den PM truer mig med en sag, hvis jeg ikke sletter mit indlæg. Så skal vi ikke bare slutte den her, hvor jeg er slettet og du har fået det ud af det, at du skal ændre din procedure for nyhedsbreve!

Hav en god dag :)

Mette

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dårlig stil og true sine medlemmer, levèr god kundeservice så slipper du for at true dine brugere.. No

Ta dine brugers henvendelser seriøst og gør noget ved dem med det samme.. Nu vil der altid stå dårligt om brylluo.dk på google..

ikke smart

 

 

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke - du har hermed formået at få dig selv et utroligt dårligt omdømme, som tilmed ligger godt deropad på google.

Og desuden er Mikkel Friis ikke ene om at synes det er dårlig stil at true sine medlemmer - jeg har 100% samme holdning!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@kenneth

Du kan læse lidt om håndtering af klager her: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2009/09/09/idioter-der-klager.aspx

Det er ikke for sent at lave om på praksis, og selvom du har fået en googlemæssig røvfuld af denne tråd, skal du jo have skaffet dig 20 gode historier til at opvejed de to dårlige.

Vi andre har ikke set, hvad du har skrevet til Mette. Skån os for det. Det vil ikke gavne dig uanset, om du føler dig i din gode ret til at skrive det, du har skrevet. Lad Mette-historien ligge og husk den næste gang, du kommer i modvind hos en bruger.

mvh Hans

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)