Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se min nye webshop

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie,

Wauw, super lækkert design på shoppen med dejlig farvesammensætning. Det var faktisk svært for mig at finde noget at sætte fingeren på Smile

Et par kommentarer:

Jeres præsentation af fragtomkostningerne kunne være mere overskuelig. Jeg var lang tid om at finde fragtprisen for "små" varekøb. Jeg fandt den under overskriften "Gratis fragt ved køb over.....". Den slags koster kunder.

Det er super godt, at man kan klikke på jeres billeder, så de kommer op i stor størrelse. De kunne dog godt være større. Jeres produkter er store - det må godt afspejles i billedstørrelsen. Jeg har fået oplyst at en størrelse på 900x550 pixels er en god størrelse, der vil blive vist korrekt på langt de fleste skærme.

Held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

Casten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man klikker Læs FAQ i højre side, får man en søgeside?

Og så veksler url'erne/sidenavnene mellem engelsk og dk.

Jeg savner en overskrift på "Om os" - det må også være guf for søgemaskinerne?

Hov, jeg fik ikke lige tilføjet, at jeg synes vældig godt om designet - det passer ret godt til produkterne.

De bedste hilsner
Anders

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu, at billedestørrelsen er helt rigtig, når man har klikket på dem.

Jeg har ellers ikke det store at tilføje. Synes hverken det er grimt eller vildt flot, men tror, at det fungerer. Personligt er jeg ikke så vild med, at de fritlagte billeder er sat ind på en mørkegrå baggrund på forsiden. Så synes jeg, at den hvide baggrund ser meget mere naturlig og indbydende ud.

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie - suuuper fed side!!

Den er logisk sat op og præsenterer varerne virkeligt godt med gode billeder og overskuelige priser. Jeg husker ihvertfald siden næste gang jeg skal ud og købe ind til stuen :-)

Et par småting som I kunne overveje at ændre på:

- om os handler i højere grad om jeres baggrund og investeringer i tyske firmaer. Det ser jeg ikke som særligt relevant for mig som kunde. Overvej at skriv om jeres passion for design til overkommelige priser eller lignende, som har relevans for butikkens kunder.

- inspiration kunne godt have lidt pænere billeder. Hjemmefotografier virker ikke særligt inspirerende - det ser lidt "øv" ud. Her vil jeg gerne have noget i stil med Bo Bedre, Ide Møbler eller Ikea billeder, som virkeligt forstår at vise mig en situation, jeg kan identificere mig med som kunde.

Håber I kan bruge min kritik og ros - god vind i sejlene og pøj pøj med salget :-)

Mvh.

Henrik

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie,

Flot side at komme ind på - det virker meget eksklusivt og behageligt for øjet.

Du skal nok i gang med at ændre lidt på dine sidetitler. Forside titlen er pt:

    <title> Velkommen til Replica Design </title>

Du skal have nogle af dine søgeord ind i din titel eks. deisgnermøbler, møbler, replica møbler eller hvad det nu er I gerne vil findes på ude i Google. Og skal jeres navn være med i titlen skal den være sidst. Men maks 64-67 tegn.

I skal sørge for at fragtprisen er synlig når kunden lægger noget i kurven. Det er ikke nok at den ligger under FAQ.

På mange af dine varekort er der et "fejlbillede" dvs. et rødt kryds når man klikker ind på det. Det ændrer sig selvfølgelig når man vælger variant. Men måske kunne I opsætte det sådan ,at det som standard viser en af varianterne. Bare så kunden ikke kommer ind og ser et grimt kryds.

Det var lige mit førstehåndsindtryk. Men som sagt super flot side Yes

 

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik B. Jacobsen:

- inspiration kunne godt have lidt pænere billeder. Hjemmefotografier virker ikke særligt inspirerende - det ser lidt "øv" ud. Her vil jeg gerne have noget i stil med Bo Bedre, Ide Møbler eller Ikea billeder, som virkeligt forstår at vise mig en situation, jeg kan identificere mig med som kunde.

Åhh ja den side så jeg ikke engang - men ja den skal i seriøst overveje at ændre. Man kan godt se at det er flotte møbler, men det ser for hjemmelavet ud, og passer ikke med resten af siden.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Sidens fremtoning er dejligt rolig og i fin stil.

Min første tanke er at "Det må man ikke i Danmark", altså sælge kopi produkter.
Så derfor begyndte jeg selv at lede efter om firmaet var udenlandsk, hvilket det jo er.
Det kunne være rart hvis man blev informeret om at lovligheden i det, altså at den engelske lovgivning kun tillader patenter på 25 år osv, og derfor må de gerne sælge dem derovre.

Er dog stadig i tvivl om importen af dem til DK, hørte sidste år om flere containere som blev konfiskeret i århus havn med netop disse modeller af designer møbler ?

Så alt ialt, en fed side, men gør opmærksom på ovenstående, eller springer mange fra af skræk tror jeg.

PS. Vi flytter i nye lokaler til sommer og nu har jeg da inspiration til indretning :) hihi.

Mvh Johnny Hansen
iAdvice

Visma Business - Markedets mest fleksible økonomisystem

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov jeg glemte noget.

Side antal i bunden er ikke ret synligt, da jeg trykkede Alle varer, så troede jeg i kan havde 5-6 stykker, så det tror jeg du skal rettet til, måske få den til vise 10 varer pr side, og ikke kun 5?

 

johnny

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kopier.. FØJ! Har I ingen skam i livet!!??

Er der amino rabat?? Big Smile

 

- Jeg synes der mangler bedre billeder af produkterne.. I alle farver og materialer.

xxx

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)