Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er søgeoptimeringen god nok?????

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu blander jeg mig lige... Ikke fordi jeg er specielt SEO-klog, men fordi jeg har fulgt et Rosenstand-råd...

Googler du ordene "økologisk sæbe" så ryger jeg ind på en 1. plads... Og har jeg ikke præcis 67 tegn?!?!?

Det er da et godt eksempel, ikke?

Eller er det slet ikke det I diskuterer? griner

Kh Trine

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skal vi oprette en ny tråd der hedder:

SEO Duel - Rosenstand vs. Demib

Så kan vi få kampen afgjort, måske man ligefrem kan odd'se på en vinder, og følge med Live via Webstreaming. Mange vil sikkert følge spændt med, måske der ligefrem kan tages penge for billetter Event'et, som i en alm. boksekamp? Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas, du må se at blive enige med dig selv ...

Først skriver du: "Jeg ved godt, at det forekommer ..." Bagefter skriver du: "Jeg laver det om, hvis det viser sig, de eksempler findes." Surprise

Hvis du "godt ved at det forekommer", så forstår jeg ikke at du stadig anbefaler maks 67 tegn - særligt ikke, når vi tilsyneladende er enige om, at både 64 og 67 tergn i de fleste tilfælde alligevel er en al for lang TITEL.

Som du godt ved har søgemaskinerne - ikke bare Google, ændret på hvor mange tegn de har vist gennem tiden. Jeg kan næsten ikke tro på, at du ikke selv har set eksemplerne. Com'on - selvfølgelig har du det Geeked

Min erfaring - og de kollegaer jeg arbejder med, har gennem alle tider været, at der altid vises TITLEs med maks 64 tegn. Således er netop dette et rigtig godt råd at holde sig til, da du så er sikret på tværs af søgemaskiner og tid. Så er man f ri for at ændre det, når man opdager det giver problemer. Det synes jeg er smart. :)

At man kan finde eksempler på at der vises 67 tegn beviser ikke andet end at det forekommer - ikke at andre begrænsinger ikke forekommer. Det er en omvendt bevisførelse, af samme type, som når folk finder eksempler på sites med DC eller skjulte tekster, som ikke lider under det. Det kan man sagtens fine. Det beviser bare ikke, at problemet ikke findes, men blot det faktum at det netop kan variere.

 

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at vende tilbage til marjoé's spørgsmål , selv om det andet  faktisk også er spændende Big Smile

så er der 2 ting du hurtig kan ændre og når nu du har købt Seo tuning kan du også hurtigt finde ud af at gøre det.

Linket "forside" skal du have ændret adressen på , mener det er en af de første videor i bogen, og så skal du have lavet en robots.txt fil som også er beskrevet i bogen.

Bagefter tager du lige Seo tuning fra start til slut det tager maks 3 timer så ved du hvor du skal gå i gang. Den tid det tager er givet bedre ud end at sidde og finde link kataloger hvor du kan tilføje din side.

 

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ændring af link til forsiden, den virker ikke, hvad gør jeg galt....følger videoen nøje, men det virker ikke hos mig.

John

 

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er din menu i toppen en du selv har fået lavet eller en std. Danadomain?

 

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Standard.......prøv at trykke på forsiden lige nu......

 

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt se det virker ikke, der må jeg være dig svar skyldig, den kan jeg ikke lgie hjælpe med, men skriv da en mail til supporten det tror jeg de kan hjælpe med

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet til dem, de kender end ikke noget til seotuning og video nr 7 som omhandler dette emne......underligt.

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skrev du helt præcist som adresse da du satte linket op ?

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)