Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge hjemmefra

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

faldt lige over denne hjemmeside via en reklame på facebook: http://tjenepengehjemmefra.dk/

Det er en rigtig "long copy", som de kalder sådan nogle sider ovre i det store USA. Den får på alle tangenter og fuld returret/money back garanti osv osv. - naturligvis et produkt der appelerer til mange menneskers svage side.

Hvad siger I til det? Virker sådan noget på det danske marked - ja det europæiske marked?

Lidt flere long copys for dem, der ikke helt ved, hvad det er for noget:

- Frejas kostblog (lidt reaktion på folk, der er hoppet i fælden)

- Bliv pumpet på 4 uger (lidt reaktion fra et fornuftigt motionsmagasin)

- 21, men stenrig

Der er ingen tvivl om, at I USA, hvor denne typer hjemmesider har floreret i mange år, er det et kæmpe marked. Se bare på reaktionerne i de links jeg skriver herover, mange er faldet i fælden.

Jeg har endnu ikke oplevet nogen long copy som nogensinde har fået ros, og hvor produktet eller konceptet rent faktisk ikke var mere eller mindre fup.

Kender I nogle, hvor det rent faktisk var ærlige mennesker der stod bag?

Heldigvis holder disse hjemmesider sig ret meget til USA, men jeg synes der bliver flere og flere på dansk (enten dårlige oversættelser eller reelt lavet af danskere) - jeg husker engang Henrik Bruun, som prøvede sig med en long copy om google adwords - og han lavede også "Internettes Skjulte Skatte".

Og det kommer rigtig tæt på, hvis man læser Tim Ferris populære bog 4-timers arbejdsuge, hvor Tim opfordrer en til at gå I gang med en long copy - godt nok ikke baseret på snyd.

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre, hvor denne debat kan føre hen?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sige for mig selv, at alenlange salgsbreve skræmmer mig langt væk. Samtidig sender det nogle signaler om produktet, så jeg skal have det anbefalet op til flere gange fra troværdige kilder, før jeg nogensinde vil så meget som overveje at vende tilbage og købe det.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)