Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links med eller uden www.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Måske det var værd at tjekke hvad de førende SEO folk selv benytter til deres sider.


Og de fremstår sjovt nok alle med www, hvilken jeg da også selv foretrækker, da de fleste nok har for vane at tilføje dette når de skriver en URL adresse.

 

Hverken det ene eller det andet (http:// vs http://www.) er generelt mere at foretrække end det andet.
Det er tit at 301-redirects oprettes sent hvor der allerede eksistere mange link, fordi hjemmesideejeren ikke har oprettet en 301-redirect fra starten. I det tilfælde kigger man ofte på om de vigtigste links peger på http://www. eller http:// - selvom at det meste at linkjuicen overføres med 301-redirects får der nemlig en lille del til spilde.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Moden har skiftet lidt i de senere år. WWW. er ved at blive lidt gammeldags.

Er dette ikke mest gældende for de lidt mere hærdede internet brugere, at vi har lært at de fleste redirecter over til www hvis den skrives uden ?

Men de fleste af os benytter nok www hvis vi laver et link til anden side end vores egne.

Kan godt se fidusen i at ændre det til et rent domæne, men som du også selv skriver så er der specielt mange opdaterede forums, der kun selv laver links hvis det tilføjes www foran domænet.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg lige hijacker din  tråd

 

Jeg har lavet et nyt hjemmeside og er gået i gang med at linkbuilde til www.. Google har dog kun indekseret siden uden wwww., selvom der er mange flere indgående links til www.

Skal jeg fortsætte med at linkbuilde www. og håbe google også kommer forbi den inden ikke så længe?

 

Mvh.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
Er dette ikke mest gældende for de lidt mere hærdede internet brugere

Nej, det har i høj grad også været drevet af branding-eksperter, der bedre kan lide når man bruger f.eks. Hjem.dk (i visuelt materiale) frem for www.Hjem.dk (Da jeg var med til at oprette dette site var det netop branding-folk der ønskede at køre uden WWW).

Jeg synes også det ofte ser lidt mere elegant ud uden WWW, der meget let bare kommer til at virke som A) Unødig støj B) Et lidt gammeldags signal fra dengang folk ikke kendte World Wide Web.

Men t eknisk set er det sådan set lige meget om du bruger www eller ej - og det gælder også i forhold til søgemaskiner. Det er udelukkende et spørgsmål om smag :)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel ikke en venlig sjæl der vil svare på ovenstående :)?

 

Med ønsket om en god, opladende søndag.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

LMK:
  Der er vel ikke en venlig sjæl der vil svare på ovenstående :)?

Med ønsket om en god, opladende søndag.

 

Har du læst tråden?
Synes nu at trådstartes spørgsmål bliver besvaret rigtigt godt. Smile

Jeg vil anbefale dig at starte en ny tråd med dit eget spørgsmål.

Du kan i øvrigt finde en masse nyttig information til besvarelse af dit spørgsmål i den gratis version af SEO-LEX af Thomas Rosenstand, og den lige så gratis version af SEO 2.0 af Mikkel deMib.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

 

Tak for dit svar :)

 

Jeg har skam læst tråden, jeg har også undskyldt for at hijacke tråden. Det er et spørgsmål der på sin vis har relevans til trådens emne, derfor mente jeg at jeg godt kunne tillade mig at poste det her.

Tak for linksne til SEO-LEX og SEO 2.0. Jeg er bekendt med bøgerne.

Hav en god søndag.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej LMK,

Når du nu har valgt www-versionen, så fortsæt med den. Men sørg også for at fortælle Google i Google Webmaster Tools, at du foretrækker www, og få så sat en 301 redirect op hurtigst muligt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode svar. Jeg fandt ud af, som Frank rigtig nok også har skrevet, at 301 redirect allerede er sat op på secubi.dk (det er en hosted løsning fra Wannafind). Så ingen problemer her.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)