Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisen på cigaretter, det frie markede og demokratiet - hvor bliver det af!?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Søndergård:

Konklusion på tråden: Udvis alle overvægtige rygere der har børn og bil, til Afghanistan.

Jeps Crying

Og næste gang tager vi de rødhårede, og hvorfor ikke landmændene, de har altid noget at brokke sig over, om ikke andet, så vejret Storm

Med venlig hilsen

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Skynder lige at sige, at jeg er (x)  ikke-ryger men:

Hvor mange af dem, der skælder rygerne ud, har brændeovn ?

De stigende miljø-udgifter,  grønne afgifter osv. gør, at der bliver tænkt alternativt, og derfor i mange tilfælde bliver tyet til brugen af brændeovne.

Naturligt nok. Men.....  man slukker cigaretterne i den ene lejr, og fyrer op i den anden Tongue Tied

PS. Husk at være gode ved rygerne - Vi har dem ikke så længe Embarrassed

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

John J:

Skynder lige at sige, at jeg er (x)  ikke-ryger men:

Hvor mange af dem, der skælder rygerne ud, har brændeovn ?

De stigende miljø-udgifter,  grønne afgifter osv. gør, at der bliver tænkt alternativt, og derfor i mange tilfælde bliver tyet til brugen af brændeovne.

Naturligt nok. Men.....  man slukker cigaretterne i den ene lejr, og fyrer op i den anden Tongue Tied

PS. Husk at være gode ved rygerne - Vi har dem ikke så længe Embarrassed

Har ikke brændeovn og er ikke ryger, men har da TV og vand så helt Co2 neutral er jeg ikke endnu.. Har dog overvejet at søge om boring i haven og egen vindmølle...

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke læst alle indlægene i tråden.

Men hvis de forhøjer prisen meget herhjemme, så tager folk til Tyskland igen for at købe deres tobak.

 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

God formiddag

 

Min mening er det er helt okay, for det koster jo samfundet en masse penge at behandle for røg skader og ryge stop kurser..:-(

Men en anden side er man kan ikke stoppe en misbruger ved at hæve prisen, der skal oplysning til, og ikke andet..:-) Men jeg forstår ikke folk der ryger, de har dårlig ånde, gule tænder, umulige for ikke rygere at være sammen med hvis de trænger til en smøg.

Men det er jo også altid sådan at ved en fest at når 2 rygere går ud går mindst 2 ikke rygere med ud..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl Christian Bandholm:

God formiddag

 

Min mening er det er helt okay, for det koster jo samfundet en masse penge at behandle for røg skader og ryge stop kurser..:-(

Men en anden side er man kan ikke stoppe en misbruger ved at hæve prisen, der skal oplysning til, og ikke andet..:-) Men jeg forstår ikke folk der ryger, de har dårlig ånde, gule tænder, umulige for ikke rygere at være sammen med hvis de trænger til en smøg.

Men det er jo også altid sådan at ved en fest at når 2 rygere går ud går mindst 2 ikke rygere med ud..

Hej

Det her har vi rygere slet ikke hørt før? Men vi har en fordel, vi ved trods alt, hvad vi lugter af?

Med venlig hilsen

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)