Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic 2010 ?!

Side 1 ud af 11 (105 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Venner,Big Smile

Det ville være så Ærgeligt hvis Aminotastic ikke blev afholdt i 2010.

Sidste år blev Aminotastic afholdt i Valby, og det var en kanon dag for alle Aminoer!  Her var fuglesang, networking, over 300 besøgende og gode foredrag!Cool

Vi håber at nogle Amino brugere vil samles og stå for at lave arrangementet som i vil have det!

Amino har et 400 kvm. ledigt lokale i Køge, den 27 Marts 2010 efter iværksættermessen. Martin Thorborg er i landet samme dag og kan nok overtales til at komme forbi Surprise

Det her er bare en mulighed, Arrangørerne bestemmer selv hvornår i vil holde arrangementet!

Jeg tror at de flinke arrangørere fra sidste år deler ud af erfaringer og gamle domæner :)

Hvem tager bolden op? Skype-CoolSmile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt nok fra Odense, men jeg er klar på at hjælpe til med et AminoTastic '10 arrangementet! :)

Så Whoever der kommer til at stå for det... så Husk mig ;)

 

Sidste år var fantastisk og glæder mig utroligt meget til '10!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver spændende at se, hvem der løfter projektet i år og hvad de finder på for at overgå os fra sidste år.
Jeg kan sige, at det var virkelig sjovt og givtigt at arrangere det sidste år.

Selvfølgelig giver vi gerne gode råd med på vejen og den gamle hjemmeside er der også et sted. En lille smule hjælp med et eller andet begrænset giver jeg da også gerne.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. domæner: Vi købte jo aminotastic.dk, det er Nicolai Lønne, som har papirerne på det, men det skal selvfølgelig sendes videre til den gruppe, der evt. måtte have lyst til at stå for arrangementet. Faktisk burde ejerskabet jo overgå til Amino, som så kan udlåne det til de forskellige arrangementer.

Angående marts: Det er meget tidligt på året, og 2 måneder er ikke meget lang tid til at arrangere i. Køge er til gengæld en OK placering, men det er Odense på den anden side også, hvis det hele nu ikke skal gå op i Københavneri.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså jeg vil godt stå for at undersøge ang. placering i Odense? Jeg har et par gode stedet i tankerne inden for 200-300meter fra Banegården?

Bare vi kan blive enige om et tidspunkt, og som anette skrive rså er 2måneder nok ikke meget.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fik et godt råd fra Hans, som var medarrangør i 2008 og det var: Sæt ikke datoen til offentlig debat - det vil ingen ende tage, fordi vi er så mange. De, som beslutter sig for at arrangere, bestemmer. (Men man kan jo altid forsøge at få indflydelse alligvel: Maj eller start juni fungerede rigtig godt for os).

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder fornuftigt nok. Jamen jeg vil somsagt gerne indgå i det team som skal arrangere det. :)

 

Håber da der er andre som melder sig på banen, gerne nogen der var med fra sidste år?

 

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bidrog med lidt grafisk design for holdet sidste år, blandt andet webdesignet. Vi står selvfølgelig også til rådighed for det kommende hold, hvis der er brug for det.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår godt argumentet for at flytte det.
Men vi har et lokale på hånden og en iværksætteremesse som ligger lige før, så folk kan slå to fluer med et smæk.
Dertil er jeg i landet lige netop der.
Slutteligt vil vi fra Amino's side gerne bakke ekstra op i år, så det kan nås på de to måneder.
Tænk lige over det igen.
Beslutter i anderledes, så er det selvfølgelig cool med os :-)

Dbh Martin 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne give en hånd med. Jeg har dog aldrig været med til at arrangere sådan noget før.

Side 1 ud af 11 (105 indlæg)