Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic 2010 ?!

Side 4 ud af 11 (105 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - jeg har heller aldrig fået respons på mit sponsorat...

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom vi var 4 arrangører og Anette havde taget en med fra hendes firma til at håndtere indskrivninger, så stod vi ikke stille på et eneste tidspunkt. Ca 20 foredragsholdere og wordshopholdere der skulle underholde lidt over 200 deltagere - det var både sjovt, spændende og udfordrende at koordinere :-)

Nogle af de ting vi ikke fik gjort, var at nedskrive vinderne. Størstedelen kom op og hentede deres præmier, nogle præmier blev ikke afhentet og nogle få præmier fik vi desværre ikke uddelt (i kampens hede).
Det giver selvfølgelig nogle utilfredse sponsorer bagefter, så enten skal man finde en lettere måde at håndtere det på i år, skulle der komme lige så mange - eller man skal simpelthen sørge for at der ikke kommer så mange.

Dertil; afsæt mere tid til spisning end forventet. Det tager alligevel lang tid at få så mange folk igennem en buffet.
Og et råd vi fik fra året før: hvis ikke folk har betalt, så kommer de ikke med. Har de ikke betalt inden en bestemt dato, så kan deres billet sælges til andre (hvis der er begrænset antal pladser). Nogle folk glemmer åbenbart at betale hvis de får kredit, og det gider man ikke rode med når man laver frivilligt arbejde og i forvejen ikke har budgetteret med et overskud.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der fastsat en Dato? Martin & Amino ville gerne have det sammen med den iværksætter messe men har så heller ikke hørt mere.. venter i på at 1 tager styringen eller? :)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

AMINO TASTIC D. 27. marts i Køge kl. 16-22.00 i år vil det blive et aften arrangement!

Jeg har snakket med Simon fra Amino og de stiller et lokale til rådighed.

Jeg tager fat i Nicolai Lønne ang. hjemmesiden så den kommer op hurtigst muligt.

I må meget gerne komme med ønsker til fordragsholdere samt workshopsholdere.

Er der 3 andre som melder sig på banen og er med til at give den en skalde? ;)

Rigtig god aften til jer alle!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt nok fra odense men jeg er klar på at give den en skalde  :) jeg kan sagtens tage derover et par gange osv inden messen hvis det blive rnødvendigt:)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool så er vi to! Jeg er selv fra Horsens, så vi kan måske følges til nogle møder der over :) 

Nicolai Lønne sender mig dataer på hjemmesiden er jeg er ved at oprette paypal så folk betaler online.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Et aftenarrangement? Hmm.... Sidste år var der mange, som kom rigtig langvejs fra, derfor var Fyn en glimrende ide. Gad vide, hvor mange der vil rejse lige så langt for et aftenmøde? Måske skal der planlægges med et arrangement i Jylland også? Så bliver det jo også spændende at høre, om der er workshoplokaler osv, SImon ved du noget?

Hvad blev der af Fyns-gruppen? Var I ikke også i gang med at finde lokaler osv? Nu er der vel ikke to arrangementer i gang samtidig?

(sagde Anette, som egentlig slet ikke ville blande sig....)

 

 

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at der allerede er 2 folk der er sikkert på banen!

Det er Ikke for at Amino skal tage styringen, men jeg vil selvfølgelig gerne være med på holdet Cool,  det var utrolig sjovt sidst!

I kan fange mig på:

Skype: Simon.zeeberg
Telefon: 3110 5792
Mail: Simon@amino.dk
og www.facebook.com/simonzeeberg

@Anette - jo jeg tror der er tanker om 2 arrangementer på 1 dag, mend et er jo 2 seperate arrangementer så folk er ikke tvunget til at være på messe en hel dag :)

Fyngruppen må da endelig tale højt, men jeg sytnes der er nogle fordele ved Køge, og et aftenarragement med iværksætterstemning og mad, bliver da kanon YesCool

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Sand/Regnskabsskolen:
Et aftenarrangement? Hmm....

Hvad blev der af Fyns-gruppen? Var I ikke også i gang med at finde lokaler osv? Nu er der vel ikke to løbende arrangementer i gang? 

 /Anette  

Jeg er altså lidt betænklig ved at gøre Aminotastic til et aften-arrangement.
Det vil med ret stor sandsynlighed vil gøre, at mange jyske iværksættere ikke kommer.

De vil jo skulle køre 300 - 400km hjem efter kl. 22, og skulle op næste morgen og på arbejde..

Kan I ikke lige genoverveje den? Smile

De bedste hilsner
John Nielsen

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Et aftenarrangement? Hmm....

Hvad blev der af Fyns-gruppen? Var I ikke også i gang med at finde lokaler osv? Nu er der vel ikke to løbende arrangementer i gang?

 

/Anette

 

Jeg er nok en del af den du kalder fyn gruppen.. Vi har ikke fastsat os på noget, da jeg fik den opfattelse at der var stemning for "Messedagen". Jeg er egentligt ligeglad med location. Dog syntes jeg det ville være oplagt at Amino og Martin T kunne deltage i det, og da martin er i Danmark på det tidspunkt virkede det oplagt.

Andre synspunkter?

Side 4 ud af 11 (105 indlæg)