Enig - jeg har heller aldrig fået respons på mit sponsorat... |
Selvom vi var 4 arrangører og Anette havde taget en med fra hendes firma til at håndtere indskrivninger, så stod vi ikke stille på et eneste tidspunkt. Ca 20 foredragsholdere og wordshopholdere der skulle underholde lidt over 200 deltagere - det var både sjovt, spændende og udfordrende at koordinere :-)
Nogle af de ting vi ikke fik gjort, var at nedskrive vinderne. Størstedelen kom op og hentede deres præmier, nogle præmier blev ikke afhentet og nogle få præmier fik vi desværre ikke uddelt (i kampens hede).
Det giver selvfølgelig nogle utilfredse sponsorer bagefter, så enten skal man finde en lettere måde at håndtere det på i år, skulle der komme lige så mange - eller man skal simpelthen sørge for at der ikke kommer så mange.
Dertil; afsæt mere tid til spisning end forventet. Det tager alligevel lang tid at få så mange folk igennem en buffet.
Og et råd vi fik fra året før: hvis ikke folk har betalt, så kommer de ikke med. Har de ikke betalt inden en bestemt dato, så kan deres billet sælges til andre (hvis der er begrænset antal pladser). Nogle folk glemmer åbenbart at betale hvis de får kredit, og det gider man ikke rode med når man laver frivilligt arbejde og i forvejen ikke har budgetteret med et overskud.