Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig IT Produktion på fillipinerne søger "partner" fra Danmark...

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min fillipinske kone og jeg tager springet og starter IT virksomhed op på fillipinerne...

Vi har et godt netværk der og har kontor mm. klar....Vi bor pt. i østen, hvor vi arbejder i en IT virksomhed.

Personale er billige på fillipinerne omkring 2000-3000 kr. pr. medarbejder  for designer, web programmør mm.

Jeg har erfaring med salg af IT hardware og software ( 5 år ) og har erfaring med salg af SEO, CMS og Webshop ( 5år ).

Mine tanker gik på at have en sælger til at kører rundt i DK og sælger f. eks SEO og hjemmesider, hvorefter jeg fik det produceret på fillipinerne......og derfra kan jeg også som sælger vedligeholde kunderne og lave mersalg samt projektledelse.

mangler du en billig produktion og vil du tjene en masse penge ? og har du evt. en super god ide, vi skal igang med ?? så tøv ikke med at kontakt mig på odense13@hotmail.com

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorfor ikke bare smide nogle super gode tilbud ud på Amino, og lad os få gavn af jeres fantastiske priser???

Hvis i både laver webdesign, programmering etc. så er der da nok arbejde at få. Hvis du siger at du kan hyre en medarbejder til 3000 om måneden, så kan du sælge rigtig billigt og stadig tjene gode penge. Arbejder de som danskere typisk 160 timer om måneden, så har du en udgift der hedder

3000 / 160 =  18,75,- i timen.

Er du hurtig, så sælger du timerne til kr. 95,- og har så en avance på ca. 80%. Det er da også værd at tage med :)

Hilsen Morten

 

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

det har du helt ret i... .. dog ville det jo ikke være dårligt såfremt en dansk grafikker virksomhed eller webbureau ville være interesseret i at leje en designer for kr. 10.000 fast pr. måned

dette inkl. arbejdsstation, software licenser, løn og dansk projektledelse :)

alternativ måske sælger designs til kr. 995,- pr. stk ??

lyder det som en god ide ?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Supersælger

Hvis folk bare ønskede sig noget billigt arbejdskraft, så søgte de gennem google og fandt nogle folk denne vej.  Da det jeg læser i dit indlæg, kun fortæller mig, at du er et led som gør "varen" ekstra dyr for mig.

Tro mig det er ikke nok bare at sige vi arbejder fra Filippinerne og vi har adgang til billig arbejdskraft.

Du / I bliver nødt til at skabe kontakter gennem netværk først og derefter udfører outsourcing arbejde. Det er okay at satse på et mellemled i Danmark, men gør det  jer mere ukonkurrencedygtig, da i også skal lønne denne sælger?

Hvis i skal have succes med outsourcing, så skal du / i lave en strategi hvor i har mere styr på udgiftssiden og skabe kontakter gennem "pleje" af netværk. Brug gerne Skype, brug os her på Amino, du vil se at der en del af os som allerede er etableret i Filippinerne.

Mit råd til dig er at starte med at være underleverandør for firma  i DK og ad den vej få jer en navn som huskes og giver troværdighed m.m. frem for at prøve at starte op med sælger i DK, idet du så er afhængig af den kommunikation som denne sælger udøver overfor "sit" netværk.

Så op på hesten, lav noget markedsføring hvor i fortæller om jeres kompetencer og hvilken måde i arbejder på, arbejd som underleverandør for en periode og udbyg netværket denne vej.

Mvh
Juul

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en mail til dig, og tror vi kunne lave et rigtigt fedt permanent og langvarigt samarbejde som gavner os begge rigtigt godt!:)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Supersælgeren:

Hej Morten

det har du helt ret i... .. dog ville det jo ikke være dårligt såfremt en dansk grafikker virksomhed eller webbureau ville være interesseret i at leje en designer for kr. 10.000 fast pr. måned

dette inkl. arbejdsstation, software licenser, løn og dansk projektledelse :)

alternativ måske sælger designs til kr. 995,- pr. stk ??

lyder det som en god ide ?

Hej Supersælger

Jeg elsker faste priser Yes Jeg har altid haft svært ved at forstå timepriser i mange brancher. Fx kender jeg en VVS'er. Han er dygtig og hurtig. Hans timepris er endda rimelig i forhold til andre. Han arbejde Ski** hurtigt og effektivt. Men hvad nu hvis det samme arbejde skulle udføres af en anden - knap så motiveret, og knap så hurtig VVS'er? Så kom jeg hurtigt til at betale det dobbelte for det samme stykke arbejde....... Sådan er det jo tit i mange brancher. Det oplever jeg i hvert fald.

Ulempen ved fast pris er at afstemme forventingerne. Hvad får man egentligt for pengene? etc. Men helt sikkert en model der er/kan være god at arbejde med - i sær hvis i adskiller jer væsentligt på prisen. Så hold gerne fast i den tanke.

Kan du leje en webdesigner ud til 10.000 om måneden, så er det også super. Mange vil dog nok have et forbehold, for hvad får man egentligt hos en udenlandsk medarbejder? Hvordan er kvaliteten? Hvordan er kommunikationen? Forstår man hinandens tankegange etc. Det er svært..........

Men det er da en sjov tanke. OG sjov idé at prøve at finde en sælger. Det kan jo gøres noget i stil med:

Arbejderens løn: 4000,- (sæt lønnen lidt højere så du får de bedste medarbejdere!)
Jeres andel: 4000,-
Andel til sælger: 2000,-

Provision til sælger skal så selvfølgelig tildeles hver måned!

Så skal der ikke mange kunder i hus før sælgeren kan leve godt af det!

Hilsen Morten

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Supersælgeren:

Hej

Min fillipinske kone og jeg tager springet og starter IT virksomhed op på fillipinerne...

Vi har et godt netværk der og har kontor mm. klar....Vi bor pt. i østen, hvor vi arbejder i en IT virksomhed.

Personale er billige på fillipinerne omkring 2000-3000 kr. pr. medarbejder  for designer, web programmør mm.

Jeg har erfaring med salg af IT hardware og software ( 5 år ) og har erfaring med salg af SEO, CMS og Webshop ( 5år ).

Mine tanker gik på at have en sælger til at kører rundt i DK og sælger f. eks SEO og hjemmesider, hvorefter jeg fik det produceret på fillipinerne......og derfra kan jeg også som sælger vedligeholde kunderne og lave mersalg samt projektledelse.

mangler du en billig produktion og vil du tjene en masse penge ? og har du evt. en super god ide, vi skal igang med ?? så tøv ikke med at kontakt mig på odense13@hotmail.com

Stort tillykke! Det kan sagtens lade sig gøre at starte op med outsourcing i DK (om end jeg selv rent faktisk sidder i DK). Det gjorde jeg med Get A Shop. Jeg leder iøvrigt pt efter en Filippiner (til fastansættelse) der kan skrive ebøger. Hvis du falder over een må du meget gerne give mig et praj! Indtil videre har jeg været igennem et par stykker der kunne skrive artikler men for hvem det at skrive en hel ebog vist var en lidt for stor mundfuld.

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:

Hej Supersælger

Hvis folk bare ønskede sig noget billigt arbejdskraft, så søgte de gennem google og fandt nogle folk denne vej.  Da det jeg læser i dit indlæg, kun fortæller mig, at du er et led som gør "varen" ekstra dyr for mig.

Hej Juul

Jeg er til dels enig med dig, og til dels uenig.

Jeg ville fx aldrig lede efter en på Google. Frygt for at blive snydt. Problemer med kommunikationen. Tvivl om kvalitetsniveau, afregning etc. vil holde mig væk.

Supersælgeren har et potentiale, hvis de kan finde en måde agere projektleder. Det er supersælger der skal garantere kvalitet, og garantere at den Filipinske medarbejder rent faktisk laver noget! Uden at kende noget til det, så tror jeg dette er sværere end man umiddelbart tror. Jeg tror også det er svært at finde de rette medarbejdere, der er stærke både fagligt og kreativt, som samtidig behersker sproget ordentligt.

Hilsen Morten

 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 4 (31 indlæg)