Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen LinkedIn bruger herinde.......

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se at det opfattes forskelligt "det jeg spurgte om".......jeg spurgte ikke om noges LinkedIn profiler for at sælge noget .
Som jeg kan se at der er nogen  der har opfattet det således.

 ja` problem vil jeg ikke kalde det Men "alligevel"   MIN TID - er der ikke helt til at danne netværk og pleje netværk som man sikkert burde.
Og det er nok lidt forkert...set i nogens øjne.
Men som kunstner har man meget brug for Ro og det vil sige ikke mange timer går ved computeren, hvor mange danner deres netværk.

Jeg mødes i en gruppe der hedder Q-vinderne, og her er meget af mit netværk.......men kunne selvfølgelig godt tænke mig at udvide netværket,
til mange andre også....uden jeg skal bruge for mange timer foran Pc.

For MIG er det fint at der debateres videre....jeg gider blot ikke at der skal komme forskellige meninger om hvorfor jeg stillede spørglsmålet.
Nu har jeg forklaret hvorfor jeg spurgte :-)

Jeg syntes det er ret interesant at læse om hvordan i hver især bruger LinkedIn...

Mvh
Vivi

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

vivi bendixen:
MIN TID - er der ikke helt til at danne netværk og pleje netværk som man sikkert burde.
Og det er nok lidt forkert...set i nogens øjne.
Men som kunstner har man meget brug for Ro og det vil sige ikke mange timer går ved computeren, hvor mange danner deres netværk.

Jeg mødes i en gruppe der hedder Q-vinderne, og her er meget af mit netværk.......men kunne selvfølgelig godt tænke mig at udvide netværket,
til mange andre også....uden jeg skal bruge for mange timer foran Pc.

Dit netværk skal nok komme - uanset hvordan du griber det an. Det andet handler om hvor aktivt man gør det - og det er fuldstændigt op til den enkelte. Mit netværk består mest af folk jeg har haft den første kontakt med i den virkelige verden. Og grupper som den du nævner er et helt perfekt sted at skabe sit netværk.

Så hvis du vil udvide dit netværk, så skal du ikke være ked at at du ikke gør det foran en computer - du skal bare se at komme ud i den virkelige verden :o)

For mig er computeren et værktøj til at holde styr på mit netværk. Vi lever i en dynamisk verden, og folk skifter jobs hele tiden, og med et stort netværk er f.eks LinkedIn et rigtigt godt sted at holde styr på det.

vivi bendixen:
jeg gider blot ikke at der skal komme forskellige meninger om hvorfor jeg stillede spørglsmålet

Jeg prøvede ikke at skyde dig i skoene at du ville sælge noget, så det beklager jeg hvis det var sådan du opfattede det. Det var en sammenligning (måske en dårlig een af slagsen). Det der var pointen var at det ikke for mig gav nogen mening set i lyset af hvordan jeg håndterer mit netværk. Men hvis vi støder på hinanden tilstrækkeligt mange gange (her på Amino eller mødes ved en fernisering eller hvad ved jeg) og iøvrigt finder det interessant - så kan det da ikke udelukkes at du kunne få en plads imellem mine LinkedIn connections...

mvh

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak for alle input.

Og ja, selvfølgelig må i fortsætte debatten, som jeg også følger med i, jeg synes da også, at det er rart at høre og bedre forstå, hvorfor vi griber tingene forskelligt an.

Jeg er faktisk glad for, at denne tråd blev skab, også selv om det ikke var den egentlige mening.

Med venlig hilsen

Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

vivi bendixen:
MIN TID - er der ikke helt til at danne netværk og pleje netværk som man sikkert burde.
Og det er nok lidt forkert...set i nogens øjne.
Men som kunstner har man meget brug for Ro og det vil sige ikke mange timer går ved computeren, hvor mange danner deres netværk.

Jeg mødes i en gruppe der hedder Q-vinderne, og her er meget af mit netværk.......men kunne selvfølgelig godt tænke mig at udvide netværket,
til mange andre også....uden jeg skal bruge for mange timer foran Pc.

Dit netværk skal nok komme - uanset hvordan du griber det an. Det andet handler om hvor aktivt man gør det - og det er fuldstændigt op til den enkelte. Mit netværk består mest af folk jeg har haft den første kontakt med i den virkelige verden. Og grupper som den du nævner er et helt perfekt sted at skabe sit netværk.

Så hvis du vil udvide dit netværk, så skal du ikke være ked at at du ikke gør det foran en computer - du skal bare se at komme ud i den virkelige verden :o)

For mig er computeren et værktøj til at holde styr på mit netværk. Vi lever i en dynamisk verden, og folk skifter jobs hele tiden, og med et stort netværk er f.eks LinkedIn et rigtigt godt sted at holde styr på det.

vivi bendixen:
jeg gider blot ikke at der skal komme forskellige meninger om hvorfor jeg stillede spørglsmålet

Jeg prøvede ikke at skyde dig i skoene at du ville sælge noget, så det beklager jeg hvis det var sådan du opfattede det. Det var en sammenligning (måske en dårlig een af slagsen). Det der var pointen var at det ikke for mig gav nogen mening set i lyset af hvordan jeg håndterer mit netværk. Men hvis vi støder på hinanden tilstrækkeligt mange gange (her på Amino eller mødes ved en fernisering eller hvad ved jeg) og iøvrigt finder det interessant - så kan det da ikke udelukkes at du kunne få en plads imellem mine LinkedIn connections...

mvh

Jan

 

Til Jan
Det er bare helt iorden...........:-)

Til alle
Hvem ved.........måske vi støder på hinanden før eller siden - ude i den virkelige verdenSmile

mvh
Vivi Bendixen

 

 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

vivi bendixen:

Til alle
Hvem ved.........måske vi støder på hinanden før eller siden - ude i den virkelige verdenSmile

Se det er noget du har mulighed for at gøre noget ved.

Jeg kom til at tænke lidt mere over tingene da jeg alligevel sad ude på motorvejen - og jeg har ikke helt forstået hvorfor du lavede dit oprindelige indlæg - altså hvad var formålet, når du nu ikke vil bruge tiden foran computeren til at skabe dit netværk. Hvad var dine forventninger, og hvad ville du bruge det til ? - det er mig stadig uklart.

Anyways, når jeg skriver at du har mulighed for at gøre noget ved at mødes i den virkelige verden, så kunne du måske starte en ny tråd med en opfordring til at mødes med andre Aminoer til en kop kaffe på en Café i det område hvor du bor eller noget i den stil. Den slags opfordringer til at mødes forskellige steder i landet ser man i ny og næ herinde - og det giver  måske en meget bedre mulighed for at udbygge dit netværk.

mvh

Jan

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

vivi bendixen:
Jeg syntes efterhånden at Facebook er mere og mere reklame, ikke noget sted man finder de rigtige forretnings forbindelser.

 

Linkedln er et netværk for mennekser, der har mødt hinanden i det virkelige liv, ikke pseudoforbindelser. Det ender det nok med i den sidste ende, men lad os arbejde på at vi kender hinanden, når vi linker.

 

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

vivi bendixen:

Til alle
Hvem ved.........måske vi støder på hinanden før eller siden - ude i den virkelige verdenSmile

 

Se det er noget du har mulighed for at gøre noget ved.

Jeg kom til at tænke lidt mere over tingene da jeg alligevel sad ude på motorvejen - og jeg har ikke helt forstået hvorfor du lavede dit oprindelige indlæg - altså hvad var formålet, når du nu ikke vil bruge tiden foran computeren til at skabe dit netværk. Hvad var dine forventninger, og hvad ville du bruge det til ? - det er mig stadig uklart.

Anyways, når jeg skriver at du har mulighed for at gøre noget ved at mødes i den virkelige verden, så kunne du måske starte en ny tråd med en opfordring til at mødes med andre Aminoer til en kop kaffe på en Café i det område hvor du bor eller noget i den stil. Den slags opfordringer til at mødes forskellige steder i landet ser man i ny og næ herinde - og det giver  måske en meget bedre mulighed for at udbygge dit netværk.

mvh

Jan

Lidt svært at forklarer, for mange af de ting man skriver misforståes åbenbart hurtig.

Det har intet med om jeg vil /kan bruge tiden foran pc - for at finde netværk.
Men i min situation syntes jeg at netværk via. bla. facebook - kommer jeg hurtigere til at kende forskellige mennesker
det kan være pgaf. små korte ting jeg skriver, eller noget andre skriver.
Troede at Linkedin var lidt af det samme, men blot i et andet og bredere forúm. ..derfor spurgte jeg til Linkedin.
Jeg er faktiske hverdag på både twitter / facebook / og Linkedin blot for hurtig at skrive hvad jeg laver og tjekke, hvad mit netværk fortager sig,
hvis de altså skriver noget.........men bruger ikke oseaner af tid andre steder.

Vedr. dit forslag..om at mødes på cafe....er det ikke just noget jeg vil gøre, jeg har været i flere forskellig netværk tidligere, hvor vi skulle mødes
hvor jeg ikke syntes at det var profesionel nok.
Netværk Q-vinderne som jeg mødes med 1 x pr. måned - er virkelig prof. og der sker der virkelig noget.
sådan nogle grupper har jeg ikke tidligere stødt på.
Selv om jeg gerne vil udvide mit netværk med flere, tror jeg blot de skal komme løbende via. facebook / twitter / Linkedin eller herinde -
når man først har haft lidt kontakt via. en af medierne med andre iværksættere finder man med tiden ud af om folk har ens interesse.
(misforstå mig nu ikke)

Håber det var forklaring nok til.............Hvorfor jeg spurgte til Linkedin.

Jeg ved at der er utrolig mange spændende iværksætter som jeg ikke er stødt på inu.......men som jeg muligvis støder på før eller siden,
uden at jeg invitere til et møde.....Det kan man altid gøre senere vis man syntes folk virker interesante.

Vivi

 

 

 


samme ikke

 

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

C5 Bolig:

vivi bendixen:
Jeg syntes efterhånden at Facebook er mere og mere reklame, ikke noget sted man finder de rigtige forretnings forbindelser.

 

Linkedln er et netværk for mennekser, der har mødt hinanden i det virkelige liv, ikke pseudoforbindelser. Det ender det nok med i den sidste ende, men lad os arbejde på at vi kender hinanden, når vi linker.

 

Mvh Maria

Jamen, så kan det heller ikke undre dig, når jeg siger, at ikke er enig i din opfattelse, hvilket med al tydelighed fremgår af LinkedIn's egne hjemmeside og diverse anvisninger og råd, som jeg tidligere i denne tråd har henvist til.

Jeg er ikke helt klar over, hvad du mener med "pseudoforbindelser" (men et fint ord er det da). Ordet er frit, meningen er fri, opfattelsen er fri og tak for det. Hvis LinkedIn er som du beskriver det, burde det være et lukket forum???

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vivi

Jeg synes du kommer flot af sted med dine redegørelser, og jeg er stadig helt i tråd med din opfattelse af denne sag.

Så jeg er faktisk spændt på, hvordan vi får vort link LinkedIn til at funger, også selv om vi endnu ikke har mødtes. Men jeg kan love dig en ting, kommer jeg i nærheden af din hjemby, ja så vil jeg da aflægge dig et besøg.

Der er jo stor sandsynlighed for, at vi aldrig ville have fundet et fælles netværk, hvis det ikke lige havde været for dit indlæg her på Amino, så tag det med oprejst pande (det ved jeg og kan se du gør). Yes

Med venlig hilsen

Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Reg. Revisor TSP:

Hej Vivi

Jeg synes du kommer flot af sted med dine redegørelser, og jeg er stadig helt i tråd med din opfattelse af denne sag.

Så jeg er faktisk spændt på, hvordan vi får vort link LinkedIn til at funger, også selv om vi endnu ikke har mødtes. Men jeg kan love dig en ting, kommer jeg i nærheden af din hjemby, ja så vil jeg da aflægge dig et besøg.

Der er jo stor sandsynlighed for, at vi aldrig ville have fundet et fælles netværk, hvis det ikke lige havde været for dit indlæg her på Amino, så tag det med oprejst pande (det ved jeg og kan se du gør). Yes

Med venlig hilsen

Du / alle skal være så velkommen til at kigge forbi mit atelier.....lige nu bygger vi til (udstillingslokale) og til sommer når tilbygning står færdig inviteres mit netværk til åbning .......så her har man også mulighed for at kigge ind. Smile hvis man har lyst.

 

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)