Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandske besøgende på hjemmesiden - Hvordan?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside der henvender sig til mennesker globalt. Dvs alle engelsk talende mennesker i hele verden. Jeg har installeret Analytics på hjemmesiden og erfaret at det kun er danskere der besøger hjemmesiden på trods af at indholdet er engelsk og at den er SEO optimeret til engelsk.

Er der noget man skal tage højde for i denne forbindelse jeg kan have overset?

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hedder domænet ? DK eller com eller ?

/allan

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Du skal først og fremmest være opmærksom på, at konkurrencen på den engelsktalende del af nettet er voldsomt stor, og det derfor kræver både en stor indsats og en stor tålmodighed at opnå en vis synlighed i søgemaskinerne eller at positionere sig på anden vis.

Og at din side formentlig er bedre placeret i google.dk for danskere, der søger på engelsk, end for f.eks. amerikanere der søger på google.com eller andre søgemaskiner.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det glemte jeg at nævne. Det er selvfølgelig et .com domæne

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor er din side hosted? I Danmark eller udlandet? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg ved at vidste du får rigtigt mange engelske sproget links til  din siden , bliver den godt placeret på google.com

jeg kan selv vidste det kun er danske på min siden blive den rimeligt højt placeret på google.com lige nu ligger jeg på side 20 med ordet stripper på google.com

min side lå  ca. side 2 med ordet stripper da der var engelske på min siden , jeg har ca. 3000 engelske links til min side.

Gå ud og find en masser links , der er engelske og se hvad der sker , jeg lover dig der sker noget .

Da der var 0 engelske sproget links til min side fandtes den ikke på google.com på ordet stripper , overhovedet.

Så find nogle  Smile engelske sproget links til din sideBig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er hosted hos one.com

Rådet med engelske links vil jeg tage til mig - Det lyder ikke helt dumt.

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil også drage en fordel ved at smide den ved en udenlandsk host. Er der nogle engelsk talende lande der er mere relevante end andre så placer din host her...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg ved at vidste du får rigtigt mange engelske sproget links til  din siden , bliver den godt placeret på google.com

jeg kan selv vidste det kun er danske på min siden blive den rimeligt højt placeret på google.com lige nu ligger jeg på side 20 med ordet stripper på google.com

min side lå  ca. side 2 med ordet stripper da der var engelske på min siden , jeg har ca. 3000 engelske links til min side.

Ikke for at være ond eller noget, vil gerne høre dine guldkorn. - men kan ikke rigtig hitte ud af hvad du prøver at fortælle her.
- Det kan godt være det bare er mig, der er træt.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Mikael christiansen:

jeg ved at vidste du får rigtigt mange engelske sproget links til  din siden , bliver den godt placeret på google.com

jeg kan selv vidste det kun er danske på min siden blive den rimeligt højt placeret på google.com lige nu ligger jeg på side 20 med ordet stripper på google.com

min side lå  ca. side 2 med ordet stripper da der var engelske på min siden , jeg har ca. 3000 engelske links til min side.

 

Ikke for at være ond eller noget, vil gerne høre dine guldkorn. - men kan ikke rigtig hitte ud af hvad du prøver at fortælle her.
- Det kan godt være det bare er mig, der er træt.

 

Synes nu ikke det er så svært. Når man linkbuilder, så gælder det om at få kvalitetslinks på relaterede sider fra de lande man selv målretter imod.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)