Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye SEO tools?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.
Jeg har længe haft et fornuftigt SEO system i tankerne, som jeg planlægger at arbejde på når tiden melder sig.
Hertil skal jeg udover systemet, lave nogle eksterne SEO tools, som alle formodentlig vil have adgang til. Mit spørgsmål er så bare... Er der nogle SEO tools i har brug for ? Eller er der nogle SEO tools som i mener, kan forbedres i forhold til dem i plejer at benytte?
Det kan være tools som ”keyword density checker” eller ”page similarity checker”, men også mere snedige tools. You name it ;)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bumper lige denne tråd, da jeg synes det er meget underligt at ingen vil have gratis SEO hjælp når jeg tilbyder det.

;) så håber jeg jeg får svar på dette.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil bygge nogle SEO-tools og stille gratis til rådighed? Prisværdigt.

Jeg ved ikke, hvor mange jeg selv savner, men jeg kan da levere et par bud på, hvad du kan bygge:

En hub-checker. Et værktøj, hvori du indtaster en stribe webadresser på dine konkurrenter og får vist en liste over sites, der linker til flere af dem. (Dvs så man let kan finde sites, hvor man måske også selv kan få et link).

Intern link-checker. Et tool, der viser alle interne links til alle sider på et website. (Det blev efterspurgt herinde i en tråd for nylig).

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Intern link-checker. Et tool, der viser alle interne links til alle sider på et website. (Det blev efterspurgt herinde i en tråd for nylig).


Jep, ville jeg klart kunne bruge også...:)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Intern link-checker. Et tool, der viser alle interne links til alle sider på et website.

 

Nu har jeg ikke brugt det så mange gange, men Xenu Link Sleuth ?

 

http://home.snafu.de/tilman/xenulink.html

 

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Nu har jeg ikke brugt det så mange gange, men Xenu Link Sleuth ?

Xenu er et fantastisk værktøj. Med lidt fantasi kan det virkelig bruges til mange gode ting, både på egne og andres websites.

Derfor anbefalede jeg også straks i Xenu i omtalte tråd Big Smile

(Tråden er her, hvis nogen vil læse mere om behovet for sådan en link-rapport-ting).

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bare tjekket broken links på det. Men jeg kan se at det kan meget mere. Det må komme senere :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Nu i snakker om Tools.
ved ikke om dette findes.

kunne være cool med et Tool der kunne løbe ens sider igennem og lave Keyword lists for hvær side
så man kan tjekke om de sider man har lavet rent faktisk har de keywords man havde sigtet efter, også mere for at se om man ved et "fejl" havde fået ramt flere ting end dem man gik efter ... ?


/Jacob
ps. er SEO noob(eller i forhold til mange af dem her)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Det findes såmænd også :-) Søg på " Keyword density Checker ". Så får du nogle fine lister på både enkelte keywords og sætninger af flere ord, i de online programmer der er derude

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om dette findes?

et tool der tjekker hele din side for duplicate content..

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)