Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få Google til at smutte forbi ens side igen

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep hey

Findes der en måde hvor man kan bede Google om at smutte forbi min webshop igen?

Jeg har for et stykke tid siden lavet en masse opdateringer, men Google har endnu ikke haft sin næse forbi..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

få nogle flere links siden , jo mere der linker til dig , jo mere tit besøger google din  siden Smile

vidste du jævnligt laver opdateringer på siden ,hjælper dette også lidt på placering på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, taxa :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er hjemmesiden i din signatur, så har Google nok allerede været forbi Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan også se at den har været forbi, den kommer bare ikke forbi de steder på siden hvor jeg gerne vil have den hen Huh?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Inter links f.eks. Herfra amino.dk ville give godt , dog er din side pagerank 0  så jeg , derfor mangler din side desperat links , vidste din siden skal besøges meget jævnligt af google

Laver lige et inter links til nyeste produkt på din hjemmeside ,se om et par timer eller i morgen på google og om der ikke er sket nogetSmile

Du mener sikker denne varer står som nyhed på siden børnetøj pigetøj uldtrøje

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Det er nu ikke det med de nyeste produkter jeg mangler, men mange tak fordi du vil hjælpe. Det kan jo kun gavne :-)

Min opdatering ligger blandt andet under pigestrømper og drengestrømper. Jeg er dog også igang med flere opdateringer på bl.a. drengetøj og pigetøj samt søgemaskine optimering af vores afdeling for flyverdragter til børn.

Tak for rådet, så skulle Google vel gerne finde det Big Smile

Tilmeldt 22. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Vi har samme problem som dig med google. vores site www.idekilden.dk undgår google også. Vi har tænkt at anvendes deres adwords annoncerings kampangne. Har du erfaring med annoncering via google?

Med venlig hilsen

Webcosmo

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan jo selv hjælpe google fordi de sider i gerne vil, men en blog hvor i skriver om nyheder og jeres produkter.

Dette kan da være en hjælp, ellers er er nye links til de de sider man har ændret på, en god måde at få google til lige at kigge forbi dem igen.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Webcosmo

Jeg har lidt erfaring med det, men ikke det vilde. Jeg mener stadig at den bedste markedsføring er at ligge blandt de 3 første på Googles resultater.
Hvis man bruger Adwords kan det for det første komme til at koste rigtigt mange penge de første gange, for noget man ikke får noget ud af. Man skal vide præcis hvilke søgeord der er det mest idéele at bruge for kun at blive vist der hvor man vil, ellers kan det blive dyre lærepenge. Og så skal man altid have flere forskellige kampagner kørende, det er ikke nok med kun at linke til forsiden.

Alt i alt tror jeg pengene er givet bedst ud ved nogle SEO-folk som ved hvad det drejer sig om, og ved hvad der skal til at for at Google ikke blacklister siden fuldstændig. Den slags koster dog mange penge, men er nok godt givet ud i længden.

Jeg tror bare at det er med at klø på og, som andre også siger, hver gang man har lavet en opdatering eller andet, så få smidt links afsted andre steder på nettetsøgemaskinerne kan finde de nye sider.

Håber det var svar nok Big Smile

Jeg har iøvrigt lige fået åbnet vores afdeling for pynt til børneværelset. Det er lækre malerier med søde motiver, som passer perfekt til småbørnsværelser. Hvad syntes i om dem?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)