Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messegaver

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mille

Man kan også få billige radioer med reklame på. Det er vigtigt, at det er noget specielt, så folk får øje på det. Endvidere, så er jeg tilhænger af vand med logo på. Evt. med et budskab.

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kuune også være en kuglepen med flere funktionaliteter. Eventuelt med laser peg i ene ende og alm. kuglepen i anden. En sådan kuglepen vil blive gemt, selv efter den ikke kan skrive, men kvalitet er jo altid et must

 

vh

 

kruse

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja helt ærligt... find dog på noget som andre ikke har eller har haft. Så bliver i jo husket - og gerne noget der skaber opmærksomhed, er utraditionelt, noget folk ikke regner med :)

 

Idéer...

Kondomer med logo ;-)

Køleskabs/reklamemagnet med logo og sjov figur!

Stress af legetøj med logo - altså dem til at sidde og nuldre på http://www.giveaway.dk/stress.htm

Termokrus med logo

Nøglering med pointerlaser og logo

Parkeringsbillet holder med logo :)

Slip pad - et selvklæbende lille måtte til at lægge i forruden så briller og mobil ikke glider rundt - med logo

Lille sød plastik sparegris med logo

En frisbee med logo :)

 

Find ovenstående og tusindvis flere idéer på: http://www.giveaway.dk/giveaway.htm

 

Held og lykke

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale køleskabsmagneter med logo eller slogan - Det er meget effektivt og budskabet varer længe, da køleskabsmagneter ofte bliver siddende i meget lang tid.

 

En anden idé er lomme-spejl med logo - Enhver kvinde går rundt med et spejl og man får vist sit logo samt hun tænker på en når hun bruger spejlet.

 

Begge dele kan købes til rimelige priser på www.sun-print.dk

 

Jane Mørch www.sun-print.dk

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Roscoe!


Jeg forhandler kildevand, mikrobryg og vin som private label. Vores kunder har rigtig god erfaring med især kildevand som messegaver. Det er korrekt at kildevand bliver brugt af rigtig mange messedeltagere. Men ikke alle ved at mulighederne med kildevand er andet end give-aways. Markedsføring på etiketten kan gøres meget målrettet og kombineres med en konkurrence. Etiketten kan forsynes med et unikt lotterinummer.



En anden rigtig god icebreaker er kondomer med reklame på. Passer nok ikke lige ind i dit koncept ;O)

 


Du er velkommen til at kontakte mig!

 

Pøj-pøj med det
 


Allan

go-media.dk


Mvh. Allan

 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske er det for sent, men måske kan det så bruges en anden gang. Jeg ville da kigge lidt på den målgruppe, som kommer på en given messe.. Hvis det er noget med heste, hvorfor så ikke udnytte det.. Jeg indrømmer, at jeg ikke har det store kendskab til heste, men der må da findes et eller andet, som ikke er voldsomt dyrt og som hesteinteresserede ville tage med hjem og bruge og dermed gemme jeres navn og firma. Kunne man måske lave en konkurrence hvor præmien var et hestedækken ? (med jeres logo på) - eller nogle små smarte muleposer med hestegodbider i.. 

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

 

Jeg udlejer forskellige artikler bla. Popcornmaskine, den var inde ved en bod på Hi Fi Messen i Odense. Et event firma var sat på sagen med at arrangere det praktiske for dem der havde standen. De mente så at en popcorn maskine ville være et hit, og de fik ret.

 

Da jeg kom efter min maskine ved lukke tid sidste dag, duftede der af popcorn over alt og de sagde at hvis de skulle gøre det en anden gang skulle de have en ekstra mand med, da de havde delt ca. 1.000 bæger pop-corn ud over 2 dage. De var meget tilfredse, og det var jeg også en god ordre, som formentlig kommer igen næste gang der er messe.

 

Et lille indput

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med noget relevant, der hænger direkte sammen med det produkt du sælger?

F.eks. hvis du er en grønt/frugt-bix, så del frugt ud i papirsposer med logo på - modtageren spiser frugten og lægger de andre firmaers materiale (kuglepenne, nøgleringe mv) i posen. Dvs. der reklameres stadig for dit firma, selv om frugten er spist. Samtidig med vil papirsposen med logo understøtte det "sunde" image du prøver at signalere hvis du er en grønt/frugt-bix, det vil en plastickuglepen ikke....

Og så er det nemt at føre hele grønt/frugt-konceptet over på udformningen af standen.

 

 

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Har lige set din forespørgsel, da jeg er total ny på Amino.

 

Men en fed ide til messegave kunne være, USB MEMORY PEN med firmanavn selvfølgelig. De bliver ihvertfald ikke smidt væk efter messen, En god ide er og få dem lavet som nøglering.

 

Jeg har efterhånden mange års erfaring inden for messer og udstillinger, opbygning af butikker og shop in shop, så hvis nogen mangler hjælp eller blot brug for et godt råd , så ikke tøv med at skrive

 

Med Venlig Hilsen

 

Thomas Laugesen

Exhibit-Consult

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fik engang en ting på en messe for 20 år siden - og som jeg har og bruger endnu :-9

Tingen var et lille stykke foldet karton med 10 kort inden i. På de 10 kort var skrevet numrene fra 1 til 99, øjensynligt meget tilfældigt. Det hele gik ud på, at man kunne bruge kortene som en lille selskabsleg /-tryllekunst: Bed en deltaget om at tænke på et tal mellem 1 og 99. Vis derefter kortene og bed vedkommende om at udpege de kort, hvor tallet er på. Bagefter kan du let som ingenting finde frem til det tal, som vedkommende tænkte på.

Sjovt - underholdende og noget, som jeg hygger mig med ind imellem, når jeg er til familie-tam-tam :-)

En anden sjov ting, jeg engang har fået, er et kort med et stereogram på. Altså disse tilfældige billeder, som indeholder mere information, hvis man stirrer sig "blind" på den fra den rigtige afstand. På kortet stod eksempelvis en kode, som man skulle skrive på en kupon sammen med navn og adresse (og et afkrydsningsfelt, hvor man accepterede at firmaet efter messen måtte kontakte én). der var så en chance for at vinde en præmie.

Ovennævnte to gimmicks kan jeg i øvrigt producere.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)