Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af fragtfirma - GLS, DPD eller Post

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn og LANTHER:

Stop nu!
Det er jo ikke meningen at I skal fortsætte i en ny tråd. Tag jeres uenig i en personlig besked, over en kop kaffe eller opret jeres egen tråd til det.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Jakodan:
Hed DSV ikke DFDS engang, eller tager jeg helt fejl?[/

 Deres priser ser ganske fornuftige ud.

Priserne er for afhentning i KBH området. prisen pålægges energitillæg.

0-10 kg  35 kr.   10,1-20 kg  59 kr.    20,1-30 kg 75 kr.

privat levering 50,00 kr gebyr  Max 150 kg.

pakker / sender af større vægt er i henhold til deres pristabel.

Vi du vide mere kan DVS kontaktes på 70 33 33 13


Jeg er ked af at sige det, men det er noget dyrere end de priser vi ellers er blevet tilbudt.
Og gebyr ved privat-levering duer desværre heller ikke i vores tilfælde.

Men vi er da kommet lidt videre i vores beslutning i dag.. Vi havde egentligt næsten fået bestemt os for gls, primært fordi, der var så mange smarte ting man kunne.. Fx kunne vores regnskabsprogram kobles på deres pakkeseddelsprogram, så den automatisk fandt adresserne og en masse andet smart, som sælgeren forklarede os.. Men jeg har nu fundet ud af, at de ting han har fået til at lyde så nemme, i praksis ikke fungere helt så nemt.. Og at det kræver nogle større investeringer og en hel masse omprogrammering, hvis vi skal sætte det i gang..

Fx skal vi købe gls-pakkeshop programmet (hvilket jeg synes burde være med i prisen, som en service, når nu vi vælger dem) - vi skal investerer i en bestemt printer, da vores printer ikke kan bruges - vi skal have vores webshop ombygget (dette var jeg nu nok klar over) - vores regnskabsprogram (c5) skal vi købe 2 moduler til + der skal tilrettes en masse osv... alt i alt vil det koste os 9000 for regnskabsprogram, vel en 1000-2000 for ny printer, 2500 for gls-pakkeprogram, 8-9000 for ombygning af webshoppen, så uden at jeg overhovedet er sikker  på, at jeg har fået det hele med, snakker vi allerede 20.-25.000 kr..
Ikke fordi det er mange penge, men skulle vi starte det hele op og finde ud af efter en månedstid, at det ikke lige var sagen - ja, så synes jeg egentligt at det er mange penge alligevel, eller i hvertfald spild af penge! Så nu er jeg tilbage i tænkeboksen!

Tror vi måske starter med at bruge posten efter nytår, dem har vi stadig vores gamle aftale med, så vi kan starte emd dem uden at skulle bruge en hel masse tid på det.. Og med vores mega-monster-travle julesalg i øjeblikket, og endnu mere travlhed, når vi starter op efter nytår (januarudsalg hos kunderne) + at vi er i fuld gang med at koble en specialbygget søgemaskine på shoppen, som skal på lige efter jul, kan jeg simpelthen ikke overskue, at skulle starte op med nyt lige nu. Så posten it is - og så bliver det enten gls eller begge efter jul engang!
Så den endelige beslutning må blive truffet i slutningen af januar/februar.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det blev gls alligevel, vi starter bare med at bruge dem uden tilkobling til regnskabsprogram osv.
Og så får vi koblet deres pakkeshop-løsning på, så snart vores webshopbureau har tid til det.

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)