Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

god hjemmeside til nybegynder :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

nu vil jeg have oprettet en hjemmeside, men jeg har brug for hjælp til at finde den rigtige for mig, 

det skal være enkelt og nemt og jeg vil gerne lave alt indholdet selv.

 

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kontakt mig på mecci@live.dk som også bruges som msn - jeg kan fixe dig en løsning til en billig pris.

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress er dejligt simpelt men effektivt, og der er rig mulighed for at tilpasse alverdens temaer og udvidelser!

Har du brug for hjælp kan du jo lægge en opgave ud på Amino Freelancer for at danne et billede af prislejet. Smile
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kiggede lige wordpress, jeg skal bruge mange detaljer da jeg bare slet ikke ved noget,

det eneste jeg har lavet intil viddere er gratis webshop men den slettede jeg hurtigt igen, da jeg er træt af ikke at kunne have mit eget domæne :-) 

jeg synes alle virker så kloge herinde, altså jeg ved overhovedet ikke hvad noget af det du skriver betyder, så jeg ville håbe du kunne forklare mig lidt mere detaljeret :-)

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress! Gode links! God backend! God mulighed for designudvikling! Prøv det! Det er endda gratis!

http://wordpress.org/

 

 

 

Mvh Adam
Danmarks billigste C-map

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg burde også kunne hjælpe dig der

Mail: kasper snabela franzmedia.dk

msn: msk snabela franzmedia.dk

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna

Der er mange måder at få en hjemmeside, der er rigtig for dig - det afhænger fuldstændigt af dine behov, hvad "rigtig" betyder. Skal du rette i indholdet selv men ikke bygge selve hjemmesiden, skal du have et CMS-system bygget op.

Skal du selv bygge den, men starter fra bunden, er det som det blev nævnt i tråden en god idé at starte med en skabelon og bygge videre på den. Så prøv at skriv lidt mere om, hvad dit udgangspunkt er, og hvilke behov der gælder i forhold til siden. Hvor vigtigt er det f.eks. at sitet er søgeoptimeret, så folk kan finde den på Google og andre søgemaskiner? eller er det vigtigere, at den har et helt utroligt hips design og vil hellere lægge pengene på det område?

Mvh.

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna

Der er mange måder at få en hjemmeside, der er rigtig for dig - det afhænger fuldstændigt af dine behov, hvad "rigtig" betyder. Skal du rette i indholdet selv men ikke bygge selve hjemmesiden, skal du have et CMS-system bygget op.

Skal du selv bygge den, men starter fra bunden, er det som det blev nævnt i tråden en god idé at starte med en skabelon og bygge videre på den. Så prøv at skriv lidt mere om, hvad dit udgangspunkt er, og hvilke behov der gælder i forhold til siden. Hvor vigtigt er det f.eks. at sitet er søgeoptimeret, så folk kan finde den på Google og andre søgemaskiner? eller er det vigtigere, at den har et helt utroligt hipt design og vil hellere lægge pengene på det område?

Mvh.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)