Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev tjeneste

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger dem selv og har været yderst tilfredse med dem, vi har pt. lige lidt over 900 tilmeldte. Vi har endnu ikke oplevet problemer med vores nyhedsbrev havner i spamfiltre. 

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger CM til Tasks' nyhedsbrev. Ingen problemer, og jeg anbefaler altid CM når folk efterspørger et sådant system. Det er det absolut bedste man kan finde.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at høre du gerne vil i gang med at sende nyhedsbreve. Jeg vil gerne klæde dig ordentlig på til dette, så du er klar med system rådgivning og skabelon så det hele er let professionelt og skalerbart, det hele er gratis, det er kun udsendelsen du betaler for. gå ind på www.mailiac.dk, og få dig en gratis startpakke.

Det hele køre bare på skinner, og hvis du har spørgsmål ja så tager du bare og ringer til mig +45 26 71 83 83 eller skriver mig en mail på michael@mailiac.com

 

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

<<uffe>>

Det ser også helt vildt brugervenligt ud og meget billigt. Der ligger dog kun to nyhedsbreve templates derinde og jeg har søgt på nogen gratis og fundet www.templatesbox.com men jeg kan ikke redigere i dem. Har du et program du bruger eller sender du bare nyhedsbreve som ren tekst?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lawaetz,

Jeg beklager hvis du ikke har hørt noget fra eBrev endnu. Vi benytter en manuel validering af konti der tilmeldes for at undgå spammere med falske kreditkort. Hvis du skriver til mig hvornår du oprettede dig og med hvilket firmanavn, så skal jeg sørge for at undersøge hvad der er sket i sagen.

Campaignmonitor

Angående Campaignmonitor så kan jeg kun personligt tale positivt om dem hvad angår deres leveringer og deres system. Det fungerer rigtig godt på mange områder. Hvis jeg ikke selv var konkurrent til dem, så ville jeg ikke have noget problem med at benytte dem :-). Det gælder for den sags skyld også mailchimp (www.mailchimp.com). Det er store amerikanske virksomheder der har en del penge i ryggen og har gjort det rigtig godt.

At vi laver en konkurrent til dem er selvfølgelig fordi vi mener der er nogen ting de gør på en måde, som vi mener er smartere at gøre på en anden måde og dermed passe til en anden målgruppe. Selvom vi allesammen selvfølgelig sender e-mails ud, så handler det også om hvorvidt man som udsender har brug for segmenteringsmuligheder, hvilken type statistik, API til at programmerer op imod, brevfletnings-teknologi, oppetider, redigering af indhold på forskellige måder osv. Alt sammen noget som de fleste udbydere af den slags services har forskellige indgangsvinkler til. Ofte er selve mailforsendelsen, den mindste del af arbejdet med at sende et nyhedsbrev. Jeg tror der er plads til os alle, da min erfaring er at der er mange forskellige krav fra diverse kundetyper :-)

Ubivox

Det sagt så er det vist ikke nogen hemmelighed længere at vi hos firmaet bag eBrev (www.gmta.info) så småt er begyndt at indkøre en ny e-mail-service ved navn Ubivox (www.ubivox.com). Ubivox vil på sigt blive erstatningen for eBrev-servicen (ebrev kører videre ved siden af lang tid endnu), da den er baseret på et 3 årigt udviklingsprojekt der har kørt sideløbende med eBrev til stører internationale enterprise løsninger, men efterhånden er blevet rimelig fornuftigt at bruge for ikke teknisk kyndige at vi gerne vil rulle det ud til en lidt bredere gruppe af folk.

Den primære forskel på Ubivox og eBrev platformen er at vi med tiden, i forbindelse med eBrev, er blevet låst fast i en platform, prisstruktur og et navn der ikke direkte lader sig migrere til det store udland (vi er vel alle iværksættere med internationale drømme på et eller andet tidspunkt) hvor kravene er lidt nogen andre. Så med Ubivox startede vi reelt forfra og har bygget et system der kan spytte langt flere mails ud hurtigere, er mere skalerbart og vigtigst af alt kan sprogversioneres/internationaliseres og udbygges langt nemmere med fede funktioner, pga forbedringerne der er sket med udviklingsværktøjerne og programmeringssprogene igennem de sidste 6 år.

Integration

Samtidig med at vi byggede Ubivox fandt vi også ud af at det at sende e-mails langt fra er den eneste opgave de fleste har brug for at håndtere omkring deres nyhedsbreve. Vi har derfor bygget en masse integrationsmuligheder ind i platformen til nørderne, så det både understøtter webhooks, XML-RPC API, data-feeds og mange flere sjove værktøjer, så integrationsmulighederne til eksterne værktøjer (CMS, CRM osv) er langt mere i fokus hos os nu. Det er selvfølgelig nok ikke så interessant når man lige starter op, men jo mere styr man for på sin forsendelsesprocess og jo mere seriøs man bliver, jo vigtigere er det at værktøjet kan kommunikere med resten af ens værktøjskasse.

Designskabeloner

Sidst men ikke mindst synes vi jo selv at vi har fået bygget en ganske snazzy måde at redigere nyhedsbreve på igennem en helt ny editor med næsten uendelige muligheder. Selve editoren fungerer via et skabelon-format vi selv har udviklet, som gør det muligt for en skabelonudviklere at tilpasse editoren's muligheder for brugeren, således at man både kan bygge meget simpel designskabeloner med et par indstillinger, men også kan bygge super komplekse skabeloner der i sig selv næsten kan indeholde uendelige antal designs baseret på indstillinger.

Selve skabelonsystemet har vi dog ikke åbnet op for til eksterne udviklere endnu, men planen er at gøre det på sigt, da det næsten er for lækkert at arbejde med til at vi vil holde det for os selv. :-) Indtil da kan vi dog sagtens tilbyde at bygge specialdesignede skabeloner (ligesom ved ebrev, bare med væsentlig mere funktionalitet), så hvis vores standard skabeloner ikke opfylder ønskerne, kan det næsten med garanti klares med en individuel skabelon. Vores "hemmelige" drøm er på sigt at det kan blive lige så nemt for webudviklere at bygge ubivox nyhedsbrevsskabeloner med fed funktionalitet, som det at bygge f.eks. wordpress temaer. Men først skal vi lige selv blive fortrolig med alle de muligheder der er :-)

En lille demo af editoren kan ses her (den er dog fra før en opdatering i sidste uge, hvor vi lagde en del brugerflade ændringer ud):

http://www.ubivox.dk/video/ubivox_2009.mov 

Vi er allerede oppe og køre med systemet og sender løbende mails ud for kunder og har gjort det bag kulisserne for en række stører virksomheder i mere end 6 måneder, men vores offentlig tilstedeværelse har været minimal, da vi gerne har ville køre tingene stille og roligt ind, men du kan se lidt mere på www.ubivox.com hvor der også i løbet af de kommende uger kommer et nyt website. Der kommer nok også lidt mere omkring Ubivox her på Amino i den kommende tid. :-)

Prisen

Priserne hos ubivox er lidt anderledes end på eBrev, da vi med systemet gerne vil gøre det økonomisk muligt for os at udvikle funktioner der ikke er direkte forbundet med forsendelsen af et nyhedsbrev og antal modtagere, men også gerne vil stille et API til rådighed, give mulighed for at have et arkiv på sit eget website, tilmeldingsformularer, scripts og andre funktioner der løbende trækker data fra vores servere og dermed trafik. Vi har derfor valgt at have en fast månedlig ydelse (abonnement), da vi mener et nyhedsbrevssystem også bør levere ydelser imellem forsendelserne og dermed også har udgifter selvom man f.eks. ikke sender ud i et par måneder.

Lige i skrivende stund kan Ubivox fåes fra 34€ (ca 255 dkr) pr måned. Det giver dig mulighed for at sende op til 40.000 e-mails, hvilket burde være nok til de fleste. For den samme pris kan du få ca. 4 mcdonalds menuer, så det burde ikke slå bunden ud af de fleste virksomheders marketingbudgetter. :-)

Vi har en 10 dages gratis prøveperiode, så det kan prøves af før man beslutter sig.

Skulle der være Aminoer med gode idéer eller lignende til systemet så prøv det endelig af og tag fat i os. Vi elsker at høre folks input så vi kan blive bedre og vi er slet slet ikke færdig med at bygge nye idéer ind eller pudse af på de gamle. :-)

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Søg på navn Jannik Lawaetz og mit firma tele3600 så burde jeg dukke op

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik,

Jeg fandt dig i køen og har aktiveret dig.

Ham der normalt validerer konti har været lidt presset på tiden de sidste par dage, så det er muligvis derfor. Jeg har smidt lidt ekstra frimærker med som beklagelse for ventetiden. :-)

De bedste hilsner
Oscar, eBrev - og ubivox :-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

lawaetz kbh:

<<uffe>>

Det ser også helt vildt brugervenligt ud og meget billigt. Der ligger dog kun to nyhedsbreve templates derinde og jeg har søgt på nogen gratis og fundet www.templatesbox.com men jeg kan ikke redigere i dem. Har du et program du bruger eller sender du bare nyhedsbreve som ren tekst?

Mjah, det lyder ikke helt rigtigt at der kun er 2 templates. Så vidt jeg husker er der masser. Jeg bruger dog ikke nogle af dem. Nyhedsbreve skal efter min mening ikke ligne et eller andet standardcrap (for at sige det rent ud), så jeg har selvfølgelig lavet min egen template, som passer ind i den øvrige Tasks-designlinie :)

Så for at besvare dit spørgsmål: nej, jeg bruger intet særligt program udover en teksteditor til at håndbygge koden. Og jeg sender både som HTML og ren tekst (det er modtagerens klient der afgør hvilken version den vælger at vise).

 

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg svarer bare lige for at markere tråden

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)