Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev tjeneste

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Som butiksejer søger jeg et program til at udsende mine nyhedsbreve igennem. Det skal se godt ud nyhedsbrevene og kunden skal kunne automatisk afmelde sig nyhedsbrevet,. Desuden ønsker jeg også at kunne måle på responsen af nyhedsbrevene.

Er der nogen der har kendskab til noget freeware de kan anbefale eller noget hvor man får meget for pengene?

 

 

Fra København
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Har du tjekket e-brev:

http://www.ebrev.info/

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har faktisk kigget lidt på det, men havde forhåbning om noget lige så godt- bare som freeware

Fra Middelfart
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Globase er helt kanon til det. www.globase.dk
Her kan du alt det du nævner, og mere til. Du kan lave mange statistikker, og du kan fx gøre nyhedsbrevet klar og så sender det automatisk ud, på det tidspunkt du ønsker.

Håber det hjap dig

Mange hilsner
Gitte

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej globase ser rigtig spændende ud, men det kommer noget bag på mig at man ikke skilter med nogen priser. det har ikke været muligt for mig at finde. Der finder jeg ebrev.info meget mere attraktivt og tror også jeg vil give det et forsøg. kommer dog bag på mig at der ikke er et firma derude der som udgangspunkt er gratis, men så lever af at man tilkøber tjenester som klikmåling, sporing, design osv osv....

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

www.mailinglist.dk starter fra 0 kroner :)

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu bad du jo om et system der er gratis :-) Prøv at kikke på phplist, det er ganske gratis, og kan det du efterspørger.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har signet mig op hos ebrev.info men har stadig ikke modtaget noget fra dem. Deres system ser ud til at være meget brugervenligt og ok til prisen håber jeg. Det her phplist kræver tilsyndeladende at man kører det på sin server, hvilket jo kræver man lige sætter op. Men ellers ser deres demo også god nok ud.

 

Tak for svarene

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lawaetz,

Kan stærkt anbefale du tager et kig på, http://www.campaignmonitor.com/ det koster dog en lille smule, men er alle pengene værd og tilmed utrolig nemt opsætte. 

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)