Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webbureau / Reklamebureau

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino folk .

Inden i siger for meget så vil jeg hurtigt sige at jeg godt ved at der er utrolig meget konkurrence inden for websites osv. men det er jo netop noget af det der gør det spændene :)

Som i allerede nu kan læse søger jeg information og hjælp til hvordan jeg bedst og i et roligt tempo kan starte min egen virksomhed indenfor websites og grafisk markedsføring.

Lidt baggrundsviden :

Jeg er kreativ anlagt

Har arbejdet meget med web, også i den "virkelige verden" da jeg i snart 1½ år har haft arbejde i et reklamebureau og på den måde har skovlet en masse viden til mig ( Jeg ved dog ikke alt, derfor jeg er her )

Kontakterne har jeg i orden, og har da også en god slant folk der gerne vil have jeg giver et tilbud på hjemmeside osv.

og sidst men ikke mindst er konkurrance niveauet ikke overvældende i mit område.

Mit spørgsmål er så : Hvordan griber jeg dette bedst muligt an, da jeg syntes jeg har et okay grundlag i form af kontakter osv. og da det er dette jeg brænder for tager jeg gerne udfordringen op :)

 

P.S. i må sige hvis i mangler info .

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler info: hvad vil du have??

Er det markedsføring som du vil vide hvordan du skal gribe an...

 

Vil sige at du skal prøve at få lavet nogen hjemmesider, til dine kontakter og ligge dem op som referancer! Når du har dem så er det lettere at sælge sig selv og mange webudviklere får opgaver som er gået fra mund til mund, da der i branchen nok findes en del som ikke helt holder hvad de i første omgang lover og derfor spørger man tit andre til råds omkring en god webudvikler..

Altid en ny ide!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Netha:

Hej Amino folk .

Inden i siger for meget så vil jeg hurtigt sige at jeg godt ved at der er utrolig meget konkurrence inden for websites osv. men det er jo netop noget af det der gør det spændene :)

Verden er fyldt med musikere, bands og kanon sangere, men der kommer forsat helt nye bands og sangere til der tager verden med storm. Så hvorfor skulle det ikke også lykkes for dig i en branche som også er fyldt med gode tilbud ?

Så forbliv i tanken og bevise dit virke Yes

Du har et rigtig godt eksistensgrundlag, du har kontakt til kommende kunder. Så få dig CVR-nr og så er det bare igang med hjemmesiden, møde kalender og markedsføring strategier m.m.

Du har kun et liv, så gør det du brander for Angel

Held og lykke.

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det jeg vil have er en form for step by step guide til succes hvis man kan sige det sådan ( overdrivelse fremmer forståelsen )

Men ja både hvordan jeg skal markedføre mig selv , programmer til fakturering, ting man skal tage højde for når man starter en opgave .
Altså det der gør at man kan komme til at leve af det i stedet for at det er et hobby :)

 

Ved godt det er meget generelt .

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe dejligt meget noget opbakning . men sådan noget som programmer til administration af virksomheden , er det noget du har nogen erfaring med , helst gratis programmer self hhe .

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

søg på startvækst på google - de kan hjælpe dig!

De har rigtig mange gode ting når man starter op, alle links og så giver de gratis rådgivning...

Altid en ny ide!

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jeg vil tage et kig .

Sådan noget som jeres personlige erfaringer med starte selv.

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ups der skulle stå: Sådan noget som jeres personlige erfaringer med starte selv vil jeg også meget gerne høre om . altså hvordan i har gjort det .

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Opskriften på Mormors hjemmebagte succes

 

  • Tag 1 del hjemmeside - brug tid på at få æltet den godt sammen, så folk kan se hvad du kan. Sæt fokus på dine referencer og kontaktoplysninger - det er det vigtigste fra start.
  • Tilføj 200ml linkjuice, i form af et link i din signatur herinde - på den måde kan du lokke folk ind på din hjemmeside og skaffe lidt links til din hjemmeside.
  • Blænd 100 gode svar sammen og placer dem i relevante tråde herinde på Amino. Tænk over hvad du skriver - hvis folk læser noget interessant vil de sikkert også tjekke din hjemmeside (hvor de vil se de flotte referencer, som jo har lagt ud).
  • Tilføj lidt krydderier i form af følgende applikationer:
    •  
      • "bedre word" - en genial lille extension til word, der gør det nemt og hurtigt for dig at lave fakturaer
      • En godt mailprogram. Evt. mozilla Thunderbird; Gør her brug af dine meddelsesfiltre - de giver dig mulighed for at prioritere og sortere dine mails, og det sparer tid.
      • Opret et excel dokument; lav et ark for dine udgifter og indtægter mm. Jeg har selv lavet mit og det er altså til at have med at gøre fra starten af. (senere kan du få fat i en revisor eller købe et fancy program).
  • Lad det hele simre..

Under middagen

Du lader til allerede at have en række interessede gæster på besøg til spisning. Men du kan altid få fler. Sørg for du leverer et kanont måltid mad, så de vil fortælle andre sultne gæster om dine gastronomiske kundskaber. Mund-til-mund metoden er hamrende effektiv for små cateringselskaber Smile

 

Efter middagen

Når en gæst har smagt din ret og nydt den i fulde drag, sørg da for at få fat i ham inden han forlader rummet. Hør ham evt. om han vil have mere, eller om du kan friste ham med en af de andre retter? Hvad med at bede ham tilmelde sig dit nyhedsbrev; så sender du tilgengæld en gratis lækker dessert opskrift til ham hver måned....vil han så have en hovedret før desserten, ja så kan du naturligvis også lave den til ham  - imod betaling selvfølgelig!

(Skulle al den snak om mad have forvirret nogen, så snakker jeg her om; Følg op på dine kunder, bevar kontakten og få mersalg!)

 

Mvh Rasmus - som må være meget sulten, siden han skriver så utroligt meget om mad!

Fra Rødding, Skive
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super svar ! :D Mange tak det vil jeg lige gemme rigtigt godt i et tekstdokument så jeg kan studere det godt og grundigt .

Dog var der det minus jeg ik har fået middagsmad idag , og er hermed blevet meega sulten :D

Mvh. Netha Skov Splidsboel
www.miVision.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)